• Type accommodatie

• Waardering

Reviews over Weißkirchen

Rustig dorpje

John en Petra, 3-8-2017
    knooppunten route is goed te volgen allen de bordjes worden niet consequent geplaatst

Een prima verblijf

Ruud Touwen, 21-7-2017

Een leuk Oostenrijks plaatsje met een supermarkt met zeer vriendelijk personeel. Een bakker met allerlei lekkers en diverse Gasthausen.

Hebben gegeten bij K&K taverne en hadden vooraf besproken gezien de goede referenties. Wij werden lauw ontvangen en kregen het idee dat wij niet echt welkom waren. Met een vraag over dieet wensen werd gekscherend een vreemd antwoord gegeven. Binnen mum van tijd hadden wij de maaltijd op ons bord en met een uur stonden wij weer buiten. Alles behalve gastvrij.

Wij waren tot op dat moment de enige gasten op het terras. Bij ons vertrek kwamen er nog 2 Nederlanders en vroegen om een tafeltje er werd in eerste instantie negatief geantwoord. Nadat wij vertelden dat wij vertrokken en zij onze plaats konden innemen werd er geërgerd gekeken door de uitbaters. Al met al, eens maar nooit meer. Restaurant Liebmann in Fisching verleent een veel betere en vriendelijkere service, een plaats waar je je dan ook direct op je gemak voelt.

Fantastisch dorp

Fred en Ans, 9-2-2015

Het is een dorp waar het overbodige en super toerisme niet plaats vindt. Dit maakt het dorpje voor ons tenminste ook ze fantastisch.

Wij houden van de rust, natuur, wandelen ,fietsen en doen waar je zin in hebt zonder schreeuwende kinderen en annimatie teams.

Weißkirchen scoort een 7,8 uit 10, op basis van 12 reviews