Sorteren

Reviews over accommodaties in Stiermarken

Fantastische natuur zwemvijver.

B & M
    12-10-2018

Mooie cp met enkele verbeterpunten:

- de wifi is slecht op de cp, wel goed in restaurant

- koffie, thee erg duur resp. 3,10 en 3,20. Eten prima.

- geen wasmiddel voor wasmachine te koop op cp.

- ver lopen naar afwasplek en douches, wel toiletten halverwege cp.

- veel geluid van militaire vlieg- en helicopterbasis.

Goed hotel een goede gastheer en fijn personeel.

Jan van Bree
    16-9-2018

Men doet er alles aan om de mensen een prettige vakantie te geven.

Goede bedden en goed eten.

Mooi vertrekpunt voor fantastische fietstochten.

Nettie Kuijer
    7-9-2018

Zo hoort een camping te zijn

Voor elk wat wils: SUPER!!

Theo Hoeks
    4-9-2018

Voor de 3e keer op camping Weinland in Gleinstatten - Steiermark. Voor wandel- en fietsliefhebbers een heerlijke plek om te vertoeven. Gelegen aan een heerlijk zwemwater is er voor iedereen wat van zijn/haar gading te vinden. De sanitaire voorzieningen (waren al oke) zijn dit voorjaar gerenoveerd. Superdeluxe! Zo hebben wij het nog nergens aangetroffen. De beheerder - Ewald - doet er alles aan om het zijn gasten naar de zin te maken. Ook voor culinaire gelukszoekers is de Sudsteiermark een heerlijke regio. In de lokale Buschenschanken kun je heerlijk eten en genieten van prachtige wijnen. Een aanrader dus!

Heerlijke camping

Nynke
    1-9-2018

Een kleine maar fijne camping. Behulpzaam personeel bij de receptie. We zaten in een stacaravan van reisorganisatie. Deze lagen in een gezellig straatje. Naast elkaar en niet, zoals je soms ook ziet, achter elkaar. De speeltuin was leuk, animatie was een beetje beperkt. Het zwembad vonden we erg schoon maar wel echt koud. In het restaurant kon je lekker eten. De omgeving is niet super toeristisch, dat vonden we erg leuk. In de omgeving is wel van alles te zien en te doen. Waterval, stadje Murau, wandelingen, paragliden etc.