Sorteren

Reviews over Ramsau am Dachstein

Fijne plek!

Svenja
    21-8-2018

Gemoedelijk, sfeervol en in de natuur. Camping Dachstein is een plaats waar iedere outdoor liefhebber blij van wordt. In de omgeving kan je prachtige wandelingen maken. Het sanitair is schoon, de eigenaren reuze vriendelijk en de broodjes service prima! Geen restaurantje op de camping, dus dat wordt zelf koken. Maar hoe erg is dat?

We hebben een geweldige vakantie gehad

Ellt
    20-2-2018

Almfrieden is in een mooi wandelgebied gelegen. Het is een heel gastvrij en goed verzorgt hotel.

Onze hond was hier ook van harte welkom.

Heerlijk en ontspannen hotel met goede service

De jonge
    8-1-2018

Vriendelijke en zorgzame bediening. Familiehotel met kwaliteit hoog in het vaandel

Zowel in de Zomer alsook in de Winter geweldig

Fam. Antheunisse
    8-1-2018

Het Hotel ligt in een prachtig omgeving in een van de leukste delen van Oostenrijk.

Je kan in de zomer geweldige wandelingen doen of je nou de hele dag of maar een paar uurtjes onderweg wilt zijn het valt genoeg te doen in de Regio.

Het is heel vriendelijk voor kinderen er is zelfs een kinderbuffet voor de kleintjes (zo hoeven ze niet te wachten op hun eten) echt en top oplossing voor ongeduldige kleine gasten :-)

Het personeel is heel behulpzaam en vriendelijk, je kan het zo gek niet bedenken het ze proberen het op te lossen.

Zelfs Honden zijn in het Hotel welkom, je mag ze ook s´avonds mee naar het eten nemen in een extra eetzaal.

Echte aanrader voor mensen met Hond.

Klein maar fijn; heerlijk basiskamp voor de bergen

fam Rooij
    18-9-2017

Fijne, rustige camping. Van alle gemakken voorzien en vooral: Schoon! Midden in de bergen, aan de rand van het dorp. In een prachtig wandelgebied. De te behalen stempels in het wandelboekje deden onze kinderen weer lopen als echte berggeiten. 's avonds een heerlijke warme douche (zonder muntjes). Het toiletgebouw is niet erg ruim, maar nooit hoeven wachten en perfect schoon. Inge denkt graag met je mee over de te ondernemen tochten en uitjes. Vers brood van de bakker (zonder zuurdesem) en leuke klimmuur / glijbaan. Zon komt wat later op de ochtend pas 'de hoek om'. Doordat de camping aan het eind van de bergketen ligt, waait slecht weer snel weer verder. Wij zijn ruim 3 weken gebleven en wilden nóg niet naar huis.

Ramsau am Dachstein scoort een 8,8 uit 10, op basis van 75 reviews