Ramsau am Dachstein

We hebben een aantal aanbieders voor Ramsau am Dachstein voor je op een rij gezet:

vakanties Ramsau am Dachstein

Reviews over Ramsau am Dachstein

• 9jokerigter05-05-2014

Heerlijk relaxed ski- oord

Ramsau am Dachstein is veelzijdig maar ook relaxed. Voor iedereen wat wils! Voor gezinnen met kleine kinderen uitstekende mogelijkheden om te spelen, sleetje rijden of te leren skiën. Voor langlaufers en skiërs ook genoeg uitdaging in een zeer mooie omgeving. En altijd sneeuwzeker door de gletsjer.

• 9Sfeer in stad
    • 7Après ski
    • 9Zorg voor natuur
    • 6Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur

januari 2014

• 8Yvettes Stap11-08-2006

Wij zijn afgelopen zomer in juli/augustus naar Ramsau am Dachstein op vakantie geweest in een hotel voor 2 weken. Wij zijn 2 volwassenen en ons zoontje van 4,5 jaar. De plaats Ramsau is ons zeer goed bevallen, het biedt veel verschillende wandelingen in de nabijheid, waaronder een aantal wandelingen speciaal op kinderen gericht zoals de Sattelberg, het sprookjespad, Rittisberg met het Forrest park. Ook de eeuwige sneeuw is erg apart in de zomer en iets verder maar ook goed te doen: de grotten in de Dachstein (mamuthole, eishole die wij hebben bezocht) alsmede de zoutmijn in Hallstatt zijn goed bevallen door ons en ons zoontje. In de zomer is er weinig uitgaansleven te bespeuren, ook in ons hotel was het muisstil na een uur of 9 s avonds. Maar als je dat toch niet zoekt, is het een prima plaats om te vertoeven. Zou er best nog een keer naar toe gaan, misschien wel een keer in een ander seizoen.

• 7Cultuur

Gereisd met familie in juli 2006

• 8Frank Roggen01-03-2010

lekkere familievakantie in mooi skigebied

Ramsau is zeker een mooie plek om met je gezin te gaan alpine skien. Het dorp staat bekend om lanflaufen maar de gebieden Rittisberg en het skien op de Dachstein Gletsjer is ook zeker een aanrader. Tevens kun je met 20 minuten (ook per bus met skipas) rijden uitwijken naar de top gebieden Haus, Planai, en Schladming. We waren er tijdens de carnaval, het viel mee met de drukte in Ramsau, dit maakt alles lekker relaxed. Tussen de middag lekker eten bij Rittisstadl op de piste. Je hebt er genoeg restaurants, qua apres ski is er niet veel...!! Aan het einde van de dag skieden de jongesn even door en zaten pa en me al op het terras...

• 7Skigebied gevorderden
    • 5Après ski
    • 6Uitgaanslevenn

februari 2010

• 8Rob Jeurink09-02-2006

Wij komen al een aantal jaren naar Ramsau en altijd in de maand januari om er te langlaufen. Daar is het werkelijk de meest ideale plek voor, zowel voor de beginner als voor de gevorden. Alpine skieers hebben er niets te zoeken. De loipes worden elke dag weer gespoord en dit jaar hadden we het geluk dat de zon er alle 10 dagen dat we er waren scheen zonder een enkele wolk. Echt een aanrader.

• 8Sfeer in stad
    • 8Après ski

Gereisd in februari 2006

• 10Margit Göteznbrugger31-08-2013

Toller Urlaub im Hotel Annelies in der Ramsau

Ein traumhaftes Wandergebiet, das man unbedingt wieder besuchen muss. Ich denke wir haben nur einen Bruchteil erwandert. Wunderschöne Almen und Hütten..

augustus 2013

• 8H. Streefkerk03-01-2006

Al vanaf 1999 komen wij in Ramsau am Dachstein voor een langlauf-vakantie en elk jaar gaan we er weer met veel plezier naartoe. De natuur is er prachtig en de loipes meestal in prima condities (hangt een beetje van het weer af) De sfeer is er prima en wat de apres-ski betreft is er voor elk wat wils. Vooral voor de iets oudere langlaufer een aanrader.

• 4Skigebied gevorderden
    • 8Skigebied beginners
    • 7Après ski

Gereisd in januari 2006

• 9Simone Miris03-04-2010

gewoon geweldig

Een dorp waar mensen nog mensen zijn, waar iedereen groet en beleefd is, waar je je op elk moment thuis voelt en aangetrokken tot die bevolking. Gewoon fantastisch!!!!

• 8Skigebied gevorderden
    • 9Après ski

Gereisd met vrienden in april 2010

• 9Ronald Duin24-10-2012

Droompjes die rust, natuur en drukte verenigd

Ramsau is voor de natuur en de rust. Het nabijgelegen Schladming voor de drukte en de goede skipistes. Daardoor is Ramsau voor beide een prima uitgangspunt. De Ramsauer skibus stopt ond de pistes in Schladming. Betere combi is er voor ons niet

• 9Sfeer in stad
    • 8Après ski
    • 8Uitgaanslevenn

Gereisd met partner in oktober 2012

• 9Gerhard Krammer03-01-2013

immer wieder schön ...

ramsau liegt wunderschön. kein high live (schladming 10min auto), dafür ruhig, langlauf loipen, eine wunderschöne kulisse (3000m) spazieren, wandern, .... dachstein fahren :-)

• 3Skigebied gevorderden

Gereisd met partner in december 2012

• 9Vanheusden28-06-2014

Mooie natuur en vriendelijke mensen.

Allure van een kein dorp met toch ook veel avontuur.

• 9Zorg voor natuur
    • 7Uitgaanslevenn