• Type accommodatie

Een prachtig oord

Willem en Noortje Lekkerkerker
    20-9-2017

Schitterende natuur. Behoeft geen nadere omschrijving. Zelf maar ervaren

Ramsau am Dachstein is het langlauf paradijs.

G. Leemhuis
    27-3-2017

Prachtige loipes, voor elk wat wils, goed onderhouden. Gemoedelijke sfeer in een zonnig dal. Wij komen elk jaar weer, dit jaar al voor de negende keer.

Meine Heimat super om ieder jaar weer naar toe te

Tanja
    18-2-2017

Er is voor iedereen wat te doen. Door het gebruik van de Sommercard, gratis te verkrijgen bij de aangesloten hotels en accomodaties, is het zeer aantrekkelijk voor gezinnen. Vrije entree liften, zwembaden, lijnbussen enz. Heerlijke wandelomgeving voor de beginner en gevorderder. Er zijn ook heel veel klim en kletter mogelijkheden aanwezig. Ook in de winter kun je hier goed vertoeven. Loipes volop en het heeft een uitgestrekt skigebied. De Ski Amade van Oostenrijk. De verkrijgbare Wintercard geeft dan ook de nodige kortingen.

Oostenrijks dorp

Jos
    5-8-2016

Redelijk klein dorp met een paar winkeltjes, restaurant, Italiaanse ijssalon , maar ook een Spar supermarkt en een tankstation. Bekend dorpje uit de ZDF serie "de bergrettung" WM-skistadion stelt niets voor in de zomer, zwembad aanwezig. Wat bijzonder opvalt is dat er praktisch geen gele (lees Nederlandse) nummerborden bij de appartementen, hotels staan. Goed uitvalsbasis voor wandelingen, mountainbike tochten of regionale "attracties" zoals bijvoorbeeld De Dachsteingletcher.

De plaats waar ik me thuis voel.

Tanja
    13-6-2016

Voor jong en oud is er van alles te beleven.

Ramsau am Dachstein scoort een 9 uit 10, op basis van 75 reviews