• Type accommodatie

• Faciliteiten

• Aanwezig in kamer/huis

• Waardering

Reviews over Wagrain

Aardig dorp, pistes prima.

Cees de Ketting, 4-2-2018
    Dorp heeft niet vele te bieden, Ski gebied is erg goed en uitgebreid, goede verbindingen met o.a. bus en snelle kabel banen.

Wij gaan weer voor de 3e keer!!

Viola, 15-12-2017

Wij gingen voor het 2e jaar hier skiën nu met vrienden en hun kinderen en het was weer geweldig.

Het is een groot ski gebied en je kan er heerlijk eten op de pistes.

Een en al gezelligheid!

Heerlijke bestemming in mooi gebied

M. Wiegand Bruss, 9-12-2017

Afgelopen winter waren wij met oud en nieuw in Wagrain.

Wagrain ligt midden salzburger sportwelt en is een superleuk gebied. Je zit met flying Mozart lift zo in Flachau en de andere kant op kan je ook heel wat kilometers maken.

De afdalingen zijn over het algemeen niet erg stijl en dus zeer geschikt om met het hele gezin te skiën .

Het dorpje Wagrain stelt niet heel erg veel voor en is bepaald niet vlak, als je pech hebt en je accommodatie ligt wat hoger, dan moet je flink klimmen en dalen om bij een restaurantje in het dorp te komen.

Overigens zijn er voldoende restaurants en een spar supermarkt.

De apres ski is niet zo bruisend als in het naastgelegen Flachau maar bij de Kuhstal kan je volgens mij aardig uit je bol gaan.

Kortom goede centrale bestemming in mooi gebied!

Fantastisch en uitdagend!

Y., 3-12-2017
    In Wagrain hebben we een top vakantie gehad met 3 stellen. Ik had zelf nog nooit geskied en voor n beginneling is het wel even doorbijten daar je in het begin rode pistes moet nemen om op het blauwe gedeelte te komen. Gelukkug hebben we les gehad van super ski instructeuren dus aan het eind van de vakantie ging ook dit allemaal prima.

Top skigebied bij gezellig dorpje

familie, 5-3-2017

Leuk dorpje, met enkele restaurants en bars. Prima geschikt om met een gezin te verblijven. Gemakkelijk bereikbaar vanaf de snelweg. Aansluiting op het hele skigebied is vanuit Wagrain top. Je kunt alles met de skibussen goed bereiken en elke in dag een ander (deel)gebied skiën. Vooral leuk voor gezinnen of groepen die daar ook echt gebruik van kunnen maken.

Zelfs in de voorjaarsvakantie nog te doen qua drukte.

Skischool Wagrain vonden wij prima voor onze ( oudere) kinderen. Nederlandse leraren! Bij opstapplek "Flying Mozart" was het echter erg onhandig dat je helemaal het gebied uit moet om met je kinderen te lunchen en ze laten overblijven in het restaurant beneden was een verschrikking (met een overspannen uitbater, een te kleine ruimte en slecht eten).

Wij komen vast nog eens terug!

Wagrain scoort een 8,2 uit 10, op basis van 128 reviews