Wagrain

We hebben een aantal aanbieders voor Wagrain voor je op een rij gezet:

vakanties Wagrain

We hebben een aantal aanbieders voor Wagrain voor je op een rij gezet:

Reviews over Wagrain

Prima zomerbestemming met veel mogelijkheden!

Birgitta,
    27-1-2019

In de zomer van 2018 zijn wij vijf dagen in Wagrain geweest. Een mooie Oostenrijkse omgeving, waar je prima kunt wandelen. Bijvoorbeeld omhoog met de Grafenbergbahn van waaruit je vervolgens verschillende wandelroutes kunt volgen. Erg leuk is het om naar de Sonntagskogel te klimmen en van het uitzicht op 1849 m. te genieten. Onderweg kom je verschillende activiteiten tegen, zoals bandenschommels.

Bij onze accommodatie was de toegang tot Wasserwelt Wagrain ingebrepen. Dit is een fijn zwembad, met grote ligweide, maar ook de mogelijkheid om aan de rand van het bad te liggen. Voor de kinderen zijn er verschillende leuke glijbanen.

Een grotere plaats in de buurt is Bischofshofen, bekend van het schansspringen. Zeker leuk om een keer langs de schans omhoog te lopen en te ervaren hoe hoog en stijl dat is.

Een aanrader is Eisriesenwelt Werfen, de grootste ijsgrot van de wereld. Heel bijzonder, maar wel heel druk!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Weinig te beleven in de zomer.

fam.Dulos.,
    5-8-2018

In het dorp is er weinig of niets te beleven in de zomer. Het enige wat positief is dat het voor dagtripjes en goed vertrekpunt is. Verder het openbare buitenzwembad. Voor wandelaars zijn de 2 kabelbanen goed bereikbaar. De omgeving en natuur om Wagrain is mooi en ideaal voor wandelaars.

Gereisd met vrienden in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Heel goed

Ron,
    2-3-2018

Zeer gastvrij en goed verzorgd appartement. Vriendelijke gastvrouw die alles goed verzorgd. Zoals ontbijt hapjes en dranken. Een goed skigebied en restaurants. Echt een aanrader voor families en groepen

Gereisd met vrienden in maart 2017

Heerlijke bestemming in mooi gebied

M. Wiegand Bruss,
    9-12-2017

Afgelopen winter waren wij met oud en nieuw in Wagrain. Wagrain ligt midden salzburger sportwelt en is een superleuk gebied. Je zit met flying Mozart lift zo in Flachau en de andere kant op kan je ook heel wat kilometers maken. De afdalingen zijn over het algemeen niet erg stijl en dus zeer geschikt om met het hele gezin te skiën . Het dorpje Wagrain stelt niet heel erg veel voor en is bepaald niet vlak, als je pech hebt en je accommodatie ligt wat hoger, dan moet je flink klimmen en dalen om bij een restaurantje in het dorp te komen. Overigens zijn er voldoende restaurants en een spar supermarkt. De apres ski is niet zo bruisend als in het naastgelegen Flachau maar bij de Kuhstal kan je volgens mij aardig uit je bol gaan. Kortom goede centrale bestemming in mooi gebied!

Gereisd met oudere kinderen in januari 2017

Fantastisch en uitdagend!

Y.,
    3-12-2017

In Wagrain hebben we een top vakantie gehad met 3 stellen. Ik had zelf nog nooit geskied en voor n beginneling is het wel even doorbijten daar je in het begin rode pistes moet nemen om op het blauwe gedeelte te komen. Gelukkug hebben we les gehad van super ski instructeuren dus aan het eind van de vakantie ging ook dit allemaal prima.

Gereisd met vrienden in Sun Jan 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Wagrain scoort een 7,9 uit 10, op basis van 139 reviews