Sorteren

vakanties Viehhofen

Reviews over Viehhofen

Goedkope bestemming in prachtige omgeving

Masja Mensink - van der Meer
    22-10-2018

Het is een goedkope bestemming dus verwachtten we niet te veel.

Wij hadden een appartement voor 4 personen en kwamen uiteindelijk op de begane grond terecht waardoor wij een tuin hadden. Dat vonden wij heel fijn, ondanks dat we dan tegen de bomen aan keken.

Appartement was van alles voorzien, maar meer ook niet. Alles paste maar net.

Omdat wij met een bestelbus waren was het parkeren wel heel vervelend. Er is maar net genoeg parkeergelegenheid voor alle auto's. En daardoor is het over het 'park' wandelen niet echt een plezier.

1 x pizza besteld, maar was niet denderend en er werd een bedrag BIJ gerekend als je de pizza wilde mee nemen....raar. Restaurant bij de receptie is gezellig en goed. Omgeving is geweldig er is heel veel te doen. Vooral als je van wandelen houdt.

Wel een aanrader hoor. Als je maar niets van de faciliteiten en huisvesting verwacht.

Heerlijke week gehad

G Van den Berg
    23-9-2018

Zijn net terug van een weekje Rehenberg, wij hadden een 2 pers.app. geboekt, echter bij aankomst blijken de 2 persoons app. In de laagste gedeelten van een app.gebouw te zitten waardoor je totaal geen uitzicht hebt. Maar met bijbetaling kregen wij gelijk een groter en mooier app. Het eten is heel goed en lekker voor een redelijke prijs. Wat wij wel misten was een terras waar je na een lange wandeling even wat kan drinken. Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. Wat wel een minpuntje is dat als je een vakantie in Oostenrijk in een hotel boekt, krijg je vaak een gratis pas waarmee je gebruik kan maken van de kabelbaan en meer. Bij landal moet je die pas voor veel geld kopen. Is niet echt klantvriendelijk. Voor de rest prima park in een hele mooie omgeving.

Leuk park, niet geschikt voor oudere kinderen

Jacolien
    23-9-2018

Net terug van een verblijf op dit park met een baby van 11 maanden. We zaten in een 4 persoons appartement met een tuintje wat echt ideaal was. Het appartement was basic maar prima. Het campingbedje paste niet lekker in de ouderslaapkamer dus dat verplaatst naar de gang. Beter om dan een 6 persoons appartement te huren of op het uitklapbare bed in de woonkamer te slapen. Was voor ons prima en baby heeft heerlijk geslapen. Wij hadden geen last van lawaai van de weg. Zwembad is klein, maar prima. Van de beide restaurants geen gebruik gemaakt. In de omgeving is er zeer veel te doen. Je krijgt van het park een touristenkaart waar je korting krijgt op oa kabelbanen in de omgeving. Personeel was vriendelijk en behulpzaam. Park is wel mijns inziens alleen geschikt voor gezinnen met kleine kinderen tot een jaar of 3, stelletjes zonder kinderen en stellen waar de kinderen de deur al uit zijn. Er is namelijk weinig vertier voor kinderen na 3 jaar

Komen zeker weer terug

Edwin
    7-9-2018

Super park mooie huisjes vriendelijk personeel

Zeker een aanrader

Fijn verblijf voor skivakantie!

Stefanie
    28-3-2018

Met 2p in een 4p appartement geweest voor een week.

Voor 2 personen is dit fijn ruim, de keuken is goed uitgerust, grote badkamer, een ruim terras, mooi uitzicht! Je hebt zelfs een eigen kelderberging.

Straat is ook steeds sneeuw en ijsvrij gemaakt.

Het verwarmd buitenzwembad en bubbelbad zijn zeker een pluspunt!

Shuttlebus van Landal naar de skibushalte werd nog 1 week extra verlengd (tem 10 maart) dus dit was een meevaller! (Het valt tegen als je het stuk tot onder volledig moet wandelen met skispullen)

Minpuntje: receptie ligt een stukje verder op de weg, slecht aangegeven, zeker als je in het donker aankomt.

Zeker een aanrader voor skivakantie!

Viehhofen scoort een 7,4 uit 10, op basis van 67 reviews