St. Michael im Lungau

We hebben een aantal aanbieders voor St. Michael im Lungau voor je op een rij gezet:

vakanties St. Michael im Lungau

Reviews over St. Michael im Lungau

gezellig Oostenrijks dorp

Martijn
    7-7-2018

Een rustig en schoon dorp. Makkelijk te bereiken vanaf de snelweg. Vanuit St. Michael kun je heel makkelijk naar andere gebieden rijden. De bus kost met de lungaukaart Maar 1 euro. Mooie omgeving om te wandelen en te fietsen. In het centrum van het dorp zijn wat Restaurants waar je gezellig en lekker buiten op het terras kunt eten.

Leuk dorp met een gezellig centrum.

Johanna
    2-9-2017

Prachtig Oostenrijks dorp, vriendelijke mensen en iedereen groet elkaar. Leuke betaalbare restaurants. In de zomer met een gratis gastenkaart met de lift omhoog, het is namelijk ook een skigebied. Prachtig!!! Lijkt of de tijd hier stil Staat.

Gereisd Met partner in augustus 2017

mooie wintersport bestemming

Anneke
    25-2-2017

Mooie wintersportbestemming met verschillende mogelijkheden en brede pistes.(Grosseck/Speiereck, Aineck, Fanningberg en eventueel Obertauern). Enige nadeel: bij de Aineck is de eerste lift een tweepersoonsstoeltjeslift.

Gereisd Met partner in februari 2017

Gezellig klein dorp

Monique
    5-1-2017

Gemoedelijk dorp, gesitueerd rond een kerk. Alle winkels voorhanden (bakker, slager, supermarkt, kleding, restaurant). Drie skigebieden in de directe omgeving, maar alle drie moeten met auto of bus aangereden worden (geen lift in het dorp zelf): Katschberg, St. Margarethen en de skiliften Grosseck/Speiereck met aansluiting naar Mautendorf. Skigebied prima en goed genoeg voor paar dagen omdat je van skigebied kunt variëren.

Gereisd Met oudere kinderen in Thu Dec 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mooi dorp

van de Ven
    3-5-2016

Ik ben er twee keer geweest inmiddels, in april en augustus. Het dorp biedt veel faciliteiten en er zijn verschillende plekken met mooi uitzicht op de bergen. Het ligt vlakbij de tolweg A10 en het is een goed dorp om te verblijven en de omgeving te ontdekken. Het ligt aan de zonnige kant van het dal en er is een openlucht zwembad.

Gereisd Met jonge kinderen in Fri Apr 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
St. Michael im Lungau scoort een 9,2 uit 10, op basis van 53 reviews