Reviews over St. Martin bei Lofer

Geweldige camping in prachtig gebied.

Ron
    21-9-2018

Een prachtig gelegen camping met uitzonderlijk mooi sanitair, dat verbazend schoon bleef. Het oudste gebouw is wat krap.

De camping ligt in een breed dal met een paar leuke plaatsjes in de buurt. De vaste plaatsen zijn vooral aangelegd voor caravans en campers met stenen en grit waar je op moet staan.

In principe is er voor de tent een grote weide beschikbaar, waar je als het niet te druk is ook heel leuk kan staan (je hebt dan geen toegang tot de mooiste delen van het sanitair, want dan moet je een XL plaats boeken).

Wij stonden met onze tent aan de Ufer aan het riviertje c.q. wilde rivier. Dit zijn echte verharde plaatsen met grind, maar met drie lagen onkruiddoek sta je uitstekend daar. De plaatsen zijn heel groot, maar je moet ze wel delen met de hele camping, want iedereen loopt vlak voor je tent langs om naar de rivier te gaan.

Die rivier kan na een stortbui eng hoog worden.

Ook rijden auto's vaak te hard, waardoor veel stof.

vast nog eens dit was de 2de x

fam. vd veen
    12-9-2018

uitstekende camping met top sanitair en geweldig uitzicht. alleen jammer dat je niet mag staan hoe je wilt staan.

Mooi gelegen camping, prima vakantie!

Angela
    26-8-2018

We hebben 11 dagen op de camping gestaan van eind juli t/m midden augustus. Een prima vakantie. Mooie camping gelegen aan een fantastische beek waar veel plezier te beleven is voor jong en oud. De campingeigenaren zijn beleefd en helpen met het plaatsen van je caravan. Jammer dat de caravan maar op 1 manier neergezet mag worden, waardoor ons uitzicht richting de bosjes was.. In de omgeving is veel te beleven en dat maakt de uitstapjes zeker waardevol. Een nieuw sanitairgebouw, erg mooi, ontspannend douchen met de XL familie douches en hygiënisch schoon. Met de grootte van de camping en het aantal sterren hebben we ons verbaasd over de kleine campingwinkel. Wel waren er iedere morgen genoeg verse broodjes. Al met al een gezellige camping en een top vakantie. Zeker aan te raden.

Plussen en minnen, maar we komen nog wel terug

Chantal
    23-8-2018

+ We stonden op de weide en hadden een gigantische plaats

+ Super sanitair

+ Accommodatie erg netjes

+ Prachtige ligging

+ Gratis met de gondel, naar het zwembad, en twee klammen.

+ Je kunt lopend en op de fiets naar twee winkels.

+ Heerlijk eten in het restaurant.

+ Geen vaste gasten en chalets.

- Omdat we op de weide stonden konden we niet gebruik maken van de XXL badkamers, dit was vooraf en bij de receptie niet gemeld. De eigenaar zei dat we van 2 wel gebruik konden maken, maar de pas werkte er niet.

- Er is maar één toiletgebebouw toegankelijk voor buggy/rolstoel/rollator

- In verhouding weinig douches, wasruimtes, afwasplek en wasplek. ( Al hebben wij nooit in de rij gestaan).

- Sanitair op de weide is minimaal

-Kleine speeltuin en NIET geschikt voor kinderen van 1 en 2.

We komen nog eens terug als de kinderen wat ouder zijn, om meer met het water te kunnen en activiteiten te kunnen ondernemen in de omgeving.

Luxe camping op mooie locatie!

Kim G
    20-7-2018

Luxe camping op een hele mooie locatie tussen de hoge berg ketens. Schoon sanitair, met grote aparte familie badkamers. Handig met kinderen, maar voor een camping erg luxe. Uiteraard zie je dit ook terug in de prijs. De plaatsen zijn prima, alles netjes geordend. Bijv. strikte regels over hoe de caravan te plaatsen. Hier hebben wij overigens geen last van gehad. En mini winkel met lekkere broodjes en een restaurant met typische gerechten. Bij de prijs inbegrepen zit een kaart voor een leuk zwembad op een paar minuten afstand en de almbahn om de bergen in te gaan. Beide erg leuk! Er is veel te zien/doen in de omgeving. Wij hebben ervan genoten samen met ons peutertje.

St. Martin bei Lofer scoort een 8,4 uit 10, op basis van 127 reviews