vakanties Schüttdorf (bij Zell am See)

Reviews over Schüttdorf (bij Zell am See)

Aanrader voor een ontspannen wintersport

Snowboarder,
    27-4-2018

Heel goed hotel! Vlakbij de skilift Areitbahn 2 en de skilbus naar Kaprun, goede kamers en vooral heel lekker eten. Je verblijft hier meestal op basis van halfpension en het eten is echt heel goed verzorgd. Uitgebreid ontbijt met allerlei verse broodjes, fruit en warme gerechten. Het diner is om de dag een budget of uitgeserveerd en een mix van Oostenrijks en Internationaal. Zou hier zeker nog een keer heen gaan!

Goed.

Herman,
    21-6-2017

Goede ontvangst. Hotelverantwoordelijke (vrouw) was zeer onvriendelijk.

De man die het hotel zowat beheerde (werk) was zeer vriendelijk.

Personeel was ijdel.

Eten was zeer goed. Zowel 's morgens als 's avonds. (steeds buffet en all-inn)

Normaal 1 drank bij eten maar we kregen zoveel en wat we wilde.

Wel spijtig dat we geen tafel voor ons alleen kregen.

We moesten bij anderen gaan zitten en dat was, als gezin, niet zo leuk.

Hebben veel hotels in schüttdorf.

Tijdens het verblijf erger je je voortdurend aan de directie.

Eens je thuis bent is het allemaal wel best goed geweest.

Prachtig complex

M. Frerichs,
    21-7-2016

In 2015 nieuw gebouwd complex. Zeer ruim, schitterende badkamer en keuken van

alle gemakken voorzien.

Het complex ligt in het dorp Schüttdorf gelegen op +/- 1 km van Zell am See. Op 150 m een supermarkt en warme bakker.

Familie van de wert en familie schonenberg

Rini en marina van de wert en Jack en yvon net schonenberg,
    29-6-2016

Super goed hotel wij hebben er met heel veel plezier genoten van onze vakantie.

Zeer gastvrije en hard werkende mensen Evelien en Robert met hun team.

Zeer goed eten en geweldig ontbijt kamers zijn erg comfortabel en netjes.

Leuk zitje in de voortuin en voldoende bars en restaurants in de buurt.

Een echte aanrader voor jong en oud.

Er is genoeg te beleven in de buurt en dat word ook zeer goed uitgelegd door de hollandse eigenaresse Evelien.

Iedereen die daar werkt zet zijn beste beentje voor dat kunnen wij waarderen ga zo door.

Wij komen zeker nog een keer terug.

Bedankt voor jullie gastvrij ontvangst.

No nonsens hotel

Rob van Wijngaarden,
    11-6-2016

Gezellig hotel gelegen in de buitenwijk van Zell am See. Wil je de drukte opzoeken dan moet je naar het nabij gelegen Zell am See. Dit is makkelijk toegankelijk met bus (660) en op de vlakbij gelegen halte schuin tegenover t.o.v. het hotel stopt één maal per uur een boemeltje. Zell am See ligt een halte verderop, het ritje duurt nog geen vijf minuten. Te voet (deels) langs het meer kan ook, dit duurt ongeveer 15 minuten. Als je aan de receptie vraagt naar de gratis sommercard, krijg je korting op bus en boemeltje tevens gratis toegang tot de Schmittenhohe kabelbaan. Barman/ober Rudolph op het buitenterras attendeerde ons hierop.

Schüttdorf (bij Zell am See) scoort een 7,9 uit 10, op basis van 45 reviews