Sorteren

vakanties Schüttdorf (bij Zell am See)

Reviews over Schüttdorf (bij Zell am See)

Prachtige omgeving voor wintersport!!

Dione
    12-2-2017
    Afgelopen dec zijn we naar schuttdorf geweest mooi plek dichtbij Zell am zee en dichtbij een lift, voor de lift naar de gletsjer moet je ong. Half uurtje in de bus zitten prima te doen. Ook is overal voldoende parkeermogelijkheid! Onderaan de piste een leuke kroeg voor een drankje in de apresski. Voor leuke restaurants moet je wel in Zell am zee zijn! Wij waren er met oud en nieuw, dan is het meer van Zell am zee een prachtige plek om te zijn. Het kost ong 10 euro om met de taxi van shuttdorf in Zell am zee te komen! Absolute aanrader voor een weekje wintersport!!

Mooi Ski dorp onder de rook van Zell am See

ron_berlang
    11-1-2015
    Rustig Oostenrijks skidorp met vriendelijke mensen...ruime keuze om een hapje en een drankje te doen. Altijd gezellig is de Dorfschenke, het sfeervolle dorpscafé waar het bere gezellig is...ook bij Papa Rudolfo kun je een heerlijke pizza of pasta eten, bereidt door Ronnie en geserveerd door de burgemeester van Schüttdorf: Helmut!

Rustig dorp, zeker in de zomer

Bart
    8-9-2014
    In de zomer is er in Schuttdorf weinig te beleven. Het is wel een goede uitvalbasis voor wandelingen en de berglift Areitbahn start er. Er is redelijk veel doorgaand verkeer. Je kan wel te voet via het meer naar Zell am See.

Ideale plek voor alle jaargetijden

Bernd & Eveline Rose
    15-4-2014
    Hier kan je van alles doen, met in de nabijdeid van Zell am See en Kaprun.

Schuttdorf / Zell am See

dirker
    27-3-2014

mooi centraal gelegen, dicht bij meer, en bergen liften etc.

fraaie fietsvoorzieningen, en wandeltochten te ondernemen.

Schüttdorf (bij Zell am See) scoort een 7,9 uit 10, op basis van 45 reviews