Sorteren

Reviews over Saalbach / Hinterglemm / Leogang

Top plek

Fam.sevenhuijsen
    8-10-2018

Vlakbij 2 liften je kunt skieen to de deur lift in het gebouw en zeer vriendelijk personeel

Erg leuk hotel op een centrale plek.

Ton Lammerts
    7-10-2018

Prima gezellig hotel met een goede prijs kwaliteitsverhouding. Eten was goed maar niet bijzonder. Heerlijk centraal gelegen. De feestavond met elvis vonden wij geweldig.

Verrassend goed!

Mariska Beckers
    24-9-2018

Door de geweldige recensies hebben wij de keuze gemaakt om naar dit hotel te gaan. Echt waar! Het klopt! Oftewel, beter dan verwacht!

Super mooi en gezellig hotel, vriendelijk personeel, goed eten, schone kamer, goede bedden en super service! Toen we na 8 dagen naar huis gingen, zeiden we tegen elkaar; het is de eerste keer dat we niet ons eigen bed, wc en badkamer hebben gemist. Groot compliment!

Het eten wat we hebben gehad was super lekker en zeer variërend, bij een all-in zijn wij buffet gewend, dit hebben wij maar 2x gehad. Je kreeg gewoon en 4-gangenmenu voorgezet wat je 's morgens bestelde. Het enige wat wij miste met de lunch was brood met beleg, het was voornamelijk sla en warm eten.

Met ons dochtertje van 20 maanden vonden wij 18.30u eten aan de laten kant, maar wij gaven haar eten en lagen haar om 18.45u in bed. En hadden diner voor ons 2. De babyfoon had door het hele hotel bereik, anders kun je er een lenen.

Een goed, mooi en schoon hotel

Wim
    20-9-2018

Een goede ontvangst door een vriendelijke receptioniste. Bij aankomst bleek de kamer overboek te zijn, geen nood direct een andere kamer (junior suite) groter dan geboekt dit zonder bijbetaling. Een goede en schone kamer, ook het personeel was goed en vriendelijk. Bij vragen stond de receptioniste ons goed en deskundig te woord. voor ons een aanrader. !!

Prachtig hotel voor de gehele familie

Rodewijk
    13-8-2018

Prachtig hotel met heerlijk eten en drinken. In juli verbleven we hier 12 nachten. Aan bijna alles is gedacht. Je kan een dunnere deken bestellen en harder matras indien nodig. Verder zoveel dingen te doen in de omgeveving. Iedere avond is het hier heerlijk eten en drinken met fijne wijnen. Daarnaas is er in de avond ook vaak veel te doen. Kinderen vonden het ook prachtig. Er waren ook veel andere kinderen aanwezig waarmee ze fijn konden spelen. hier komen we zeker nog terug.

Saalbach / Hinterglemm / Leogang scoort een 8,5 uit 10, op basis van 682 reviews