Sorteren

Reviews over Piesendorf

Rustig Oostenrijks autenthiek dorp

A.van Ham
    6-8-2017

Piesendorf is een niet al te groot autenthiek Oostenrijks dorpje. Mensen zijn zeer vriendelijk en behulpzaam.

De 1e behoeften zijn aanwezig: supermarkt, apotheek, bakker en verschillende restaurants.

Top attractie is het Hilstein Bad. Een heerlijk zwembad met poedelbadje voor de kleintjes en 2 grotere baden voor de wat groteren. De glijbaan is uiteraard het hoogtepunt als ook speeltuintje, trampolines, reuzen schaken, tafel midget golf en beach-volleybal. Een lekkere eetgelegenheid erbij.

Goede uitvalsbasis voor omliggende skigebieden

Miranda
    1-2-2017

Piesendorf is een gemoedelijke, kleine plaats, vlakbij Zell am See en Kaprun, waar je geweldig kunt skiën. Het heeft ook een eigen afdaling, de Nagelkopf/Erlebnisberg, waar je ook kunt rodelen. Piesendorf heeft vele hotels, appartementen en pensions en je kunt er prima (Oostenrijks) eten.

Gezellig, mooi, familiair Oostenrijks dorpje.

Patricia
    14-2-2016

Restaurant Eschabar, lekker eten, leuk voor de kinderen.

Erg tevreden met de skischool in Piesendorf.

Leuk plaatsje

Fam. Cox
    12-1-2016

Piesendorf ligt ideaal voor allerlei uitstapjes in de omgeving

Klein dorp met mogelijkheden

Marja
    14-8-2015

Piesendorf is een piepklein dorpje waar naast een paar restaurants net zoveel te beleven valt. Een uitschieter is het moderne zwembad waar je met gebruik van je gastenkaart gratis kunt zwemmen! De omgeving is geweldig en biedt heel veel mogelijkheden: Kaprun, Zell am See, de Krimmler watervallen. Er zijn ook volop wandelmogelijkheden en er zijn veel bergbanen. Een fijn vakantiegebied dus!

Piesendorf scoort een 8,4 uit 10, op basis van 68 reviews