Sorteren

Reviews over Piesendorf

Super plek

Mel
    12-11-2018

Nieuwe eigenaren, Heerlijke bedden, prachtig uitzicht en mooie omgeving, absolute aanrader

Top week gehad

Petra
    25-8-2018

Heerlijk appartement in een klein dorpje met fantastich uitzicht om de hoek van Sell am zee en Kaprun. Goede uitvalbasis voor leuke activiteiten of een dagje uitblazen bij het zwembad.

Appartement is netjes en schoon, bedden zijn opgemaakt bij aankomst en als je wil hangen er "s morgens verse broodjes aan je deur.

Prima!

M. Dijk
    11-8-2018

Na 3 jaar opnieuw een week doorgebracht in appartement 2 (4 pers).

Prima appartement, met 1 slaapkamer (2 pers. bed + 2 onderschuifbedden) en een slaapbank in de woonkamer. Van alle gemakken voorzien (vaatwasser, bad-, bed- en keukenlinnen, wifi).

De kinderen hebben het enorm naar hun zin gehad, mede door de grote speelkamer met meestal wel een aantal speelkameraadjes en het zwembad net buiten het dorp (gratis toegang).

We zijn heel vriendelijk ontvangen, de broodjesservice was ideaal (betalen bij vertrek) en het appartement was schoon.

Kortom: een prima verblijfplaats met veel mooie uitstapjes in de directe omgeving.

Goeie plek

Engberts
    26-6-2018

Prima appartement mooie plek om de wijde omgeving te verkennen.

Fijn huis, dicht bij mooie skigebieden.

Casper
    18-3-2018

Prima huis met schone kamers, uitstekende bedden en een fijne keuken. Van alle gemakken voorzien, op 10 minuten rijden van de pistes van Kitzsteinhorn (op de gletsjer) en Zell am See. Heerlijke week gehad!

Piesendorf scoort een 8,4 uit 10, op basis van 68 reviews