Neukirchen am Großvenediger

We hebben een aantal aanbieders voor Neukirchen am Großvenediger voor je op een rij gezet:

vakanties Neukirchen am Großvenediger

Reviews over Neukirchen am Großvenediger

Prachtig appartement, top locatie.

Marco Kaal
    28-4-2019

Aangekomen bij het appartement goed ontvangen door touroperator, tevens nog gevraagd voor een extra parkeerplaats in de garage en dat was geen probleem. Het appartement top 17 was van alle gemakken voorzien zoals heerlijke bedden, gezellige woonkamer alles top verzorgd.
    Ook alle voorzieningen zoals winkels, supermarkt, skibus, bakker, sportwinkels en uiteraard de gondel zijn om de hoek aanwezig. Voor ons een aanrader en wij gaan zeker nog een keer terug met onze kinderen en kleinkinderen.

Gereisd Met jonge kinderen in Fri Mar 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Top locatie

Daphne Katerberv
    31-1-2019

Een hele week goed vermaakt met een mooi skigebied. De lift brengt je op 2 km hoogte en dit geeft een prachtig uitzicht over het schattige dorpje Neukirchen. Wij hebben hier 4 dagen les genomen van een top skijuf. Het gebied is groot genoeg om een hele week te vertoeven. Alle pistes komen naar het midden samen wat een prachtig beeld geeft. In het gebied zijn meerdere restaurantjes op te lunchen of een drankje te drinken.

Gereisd Met vrienden in Tue Jan 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Leuk familiegebied

Jelte
    28-1-2019

Leuk skigebied voor alle leeftijden! Zeker voor de beginnende skiër een geweldig gebied om het te leren.

Gevorderde skiërs zullen hier iets sneller zijn uitgekeken, maar blijft wel leuk skiën.

Apres ski is in dit gebied zeker aanwezig, maar niet zoals in gebieden als Saalbach etc.

Gereisd Met vrienden in februari 2018

Gezellig dorp met veel activiteiten!

Loes Kolker
    17-1-2019

Wat is in Neukirchen de laatste jaren enorm gespijkerd aan de weg. Veel nieuwe dingen te beleven op de berg. Glijbanen vanaf het mittelstation naar beneden en met karts van de berg af racen. Voor ieder wat wils. Ook kun je bij meerdere restaurants heerlijk eten en genieten van de prachtige uitzichten.

Gereisd Met vrienden in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prachtige plaats met perfecte ligging

Rodewijk
    22-5-2018

Prachtig plaats met een mooi en leuk skigebied. Verder ligt Neukirchen ook heel dichtbij de kitzbuhler alpen en de zillertal arena (gewoon met de bus) voor een dagje in een ander gebied skieen. Neukirchen is qua prijs appartement en eten en drinken een stuk vriendelijker dan bijvoorbeeld plaatsen in de Zillertal Arena of Kitzbuhler alpen. Verder heb je in Neukirchen veel leuke restaurantjes voor iedere doelgroep zit er zeker wat bij.

Gereisd Met jonge kinderen in Thu Feb 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Neukirchen am Großvenediger scoort een 8,5 uit 10, op basis van 134 reviews