Mittersill

We hebben een aantal aanbieders voor Mittersill voor je op een rij gezet:

vakanties Mittersill

We hebben een aantal aanbieders voor Mittersill voor je op een rij gezet:

Reviews over Mittersill

Fijn dorpje. Alles aanwezig. Goed bereikbaar.

Marije
    28-12-2017

Mooi klein dorpje. Van hieruit liggen meerdere ski gebieden op een prima rij (auto 15 min) afstand. Prima restaurantjes. Wat winkels, supermarkt, pin, drogist enz! Mooi slot net buiten het stadje. Leuk voor paar dagen of als uitvalsbasis om te gaan skiën.

Gereisd Met vrienden in Wed Feb 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fantastisch voor gezinnen.

Jasper
    1-12-2017

De skibussen rijden niet zo vaak vanuit Mittersill dus daar moet je vantevoren rekening mee houden. Gewoon op de bonnefooi naar een bushalte lopen werkt er niet zo goed. Echter in het bezit van eigen vervoer opent zich een Wintersportwalhalla. Skigebiet Kirchberg Kitzbühel, super goed en op 10min rijden vanuit Mittersill. Verder zijn de skigebieden Wildkogel, Zell-am-See Kaprun allemaal binnen een half uur aan te rijden. Met 40 Min. zit je zelfs in het Zillertal, bekend om zijn bruisende apres-ski.

Gereisd Met vrienden in Sun Feb 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Gezellig dorp in breed dal, omringd door bergen

Astrid
    27-6-2016

Leuk dorp in mooie omgeving. Gezellig centrum. Voldoende terrassen/eetadresjes supermarkten en diverse winkels. Prachtige bermen met wilde bloemen. Maar het belangrijkste: ideaal uitgangspunt voor vele uitstapjes in de omgeving.

Gereisd Met partner in juni 2016

Fijn skigebied met voor ieder wat wils

Hendrik
    23-2-2015

Van babywei tot zwarte afdalingen, de 175 km skipiste van het gebied Mittersill-Kitzbühl zorgen ervoor dat je je niet hoeft te vervelen. Veel gezellige hutten en restaurants op de pistes. En: heel weinig sleepliften, maar vooral stoeltjes en gondels.

Gereisd Met jonge kinderen in februari 2015

Rustig, geen uitgaansleven

Dave Malige
    7-3-2014

Vooral geschikt voor de rustzoeker, Apres-Ski kent men hier niet. In Hollersbach zelf is niets te zien of te beleven. Mittersill zelf ligt op 4 km en is een gewoon dorp waar men alles vinden kan en verschillende winkels zijn.

Gereisd Met vrienden in Sat Mar 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Mittersill scoort een 8,9 uit 10, op basis van 51 reviews