Mittersill

Reviews over Mittersill

Fantastisch!!

Yvonne,
    5-1-2019

Wij zijn al vele keren met onze hele familie kerst wezen vieren bij Pihhaperblick. Zo ook dit jaar het was met een woord geweldig. De appartementen en de bar zijn van alle gemakken voorzien. De mannen doen er alles aan om je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Van ons verdienen ze dan ook een dikke TIEN. Tot de volgende keer.

Gereisd met vrienden in december 2018

Familie,
    5-1-2019

Voor de derde keer met de familie bij pihapperblick geweest. Van jong (10 maand) en oud (80) en alles wat daar tussen ligt, weer genoten van jullie accommodatie . Alles kun je met de heren overleggen en overal is een oplossing voor. Ze hebben zelfs geregeld dat de niet skiërs met de sneeuwscooter naar de piste werden gebracht. Weer heerlijk genoten van de bbq en ze hebben zelfs patat met snacks voor ons gebakken. Van de gezellige bar is weer volop gebruikgemaakt. Wij komen zeker terug en hebben alweer geboekt.

Gereisd met vrienden in december 2018

Ontspannen genieten

Lidewey Zondag,
    2-8-2018

Mooi ruim opgezet appartement. Nette tuin met voldoende speelplek. Zwembad en trampoline. Prima gastheren.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Een dikke 10

Familie Stroucken,
    27-7-2018

Het is een super leuk Oostenrijks appartement. Schoon en goed verzorgd. Een heerlijke tuin waar de kinderen in kunnen spelen en ouders tot rust kunnen komen. Je voelt je er meteen thuis!! Dank je wel voor de geweldige week en jullie info!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Aanrader

Patrick,
    27-7-2018

Fijne, rustige accommodatie die van alle gemakken voorzien is, niet te ver van het centrum en supermarkten om de hoek. Fijne tuin met zwembad erbij. Mooie omgeving waarbij van alles te doen en te zien is, ook voor oudere kinderen. De eigenaren van Pihapperblick hebben ons daarvoor ook goede tips gegeven. Mittersill is centraal gelegen aan uitvalswegen zodat je gemakkelijk alle kanten op kunt. Kortom: wij hebben een hele fijne vakantie gehad bij Pihapperblick en kunnen het iedereen aanraden.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018
Mittersill scoort een 8,6 uit 10, op basis van 50 reviews