Sorteren

vakanties Mittersill

Reviews over Mittersill

Fijn dorpje. Alles aanwezig. Goed bereikbaar.

Marije
    28-12-2017

Mooi klein dorpje. Van hieruit liggen meerdere ski gebieden op een prima rij (auto 15 min) afstand.

Prima restaurantjes. Wat winkels, supermarkt, pin, drogist enz!

Mooi slot net buiten het stadje.

Leuk voor paar dagen of als uitvalsbasis om te gaan skiën.

Fantastisch voor gezinnen.

Jasper
    1-12-2017

De skibussen rijden niet zo vaak vanuit Mittersill dus daar moet je vantevoren rekening mee houden. Gewoon op de bonnefooi naar een bushalte lopen werkt er niet zo goed. Echter in het bezit van eigen vervoer opent zich een Wintersportwalhalla. Skigebiet Kirchberg Kitzbühel, super goed en op 10min rijden vanuit Mittersill. Verder zijn de skigebieden Wildkogel, Zell-am-See Kaprun allemaal binnen een half uur aan te rijden. Met 40 Min. zit je zelfs in het Zillertal, bekend om zijn bruisende apres-ski.

Centraal in Hohe Tauern gebied

G van Leeuwen
    18-11-2017

Mittersill ligt centraal in prachtig dal. Van daaruit kun je makkelijk alle prachtige zijdalen bereiken.

Gezellig dorp in breed dal, omringd door bergen

Astrid
    27-6-2016

Leuk dorp in mooie omgeving. Gezellig centrum. Voldoende terrassen/eetadresjes supermarkten en diverse winkels. Prachtige bermen met wilde bloemen. Maar het belangrijkste: ideaal uitgangspunt voor vele uitstapjes in de omgeving.

Gezellig stadje

Anoniem
    28-7-2015

Veel winkels en gezellig druk. Ook veel supermarkten. Er is veel te doen in de omgeving maar dan moet je vaak wel een uur rijden voor je er bent.

Mittersill scoort een 8,2 uit 10, op basis van 50 reviews