Reviews over Maishofen

een goed hotel

leo van poortvliet,
    4-2-2018

wij hadden een zeer grote hotelkamer

de wifi ontvangst was zeer goed op de kamer

het ontbijt was uitgebreid

het diner was goed met naar ons inzien wat verbeterpunten.

wij vonden het jammer dat er geen saladebuffet was, de salade werd op een bordje gebracht.

het hoofdmenu, was een keuze van de menukaart, wij vonden het jammer dat er niet meer streekgerechten werden geserveerd

Ligt niet in de drukte, kunt alle kanten op.

Monic,
    14-11-2017

Alles is goed, wij komen er al jaren. Het is thuis komen.

Geweldig Hotel

M.G.,
    19-9-2017

Vriendelijk en behulpzaam personeel. Ontbijtbuffer goed verzorgd. Dinner van uitstekende kwaliteit.

Mindergunstig is de ligging aan de zeer drukke 311

Vooral een wandel camping

op den Camp,
    13-8-2017

We waren hier met ons gezin van 5, waarvan 3 kleine kinderen en daarvoor is deze camping toch minder geschikt. De plekken staan dicht op elkaar en er is nauwelijks iets te doen voor de kids. Speeltuintje is piepklein en de vijver nodigt niet uit tot zwemmen. Er komen vooral veel wandelaars en je kunt vanaf de camping direct aan verschillende routes beginnen. Als je komt om te wandelen is het een goede basis. Wifi was perfect en gratis net als de douches. We zijn naar de watervallen van Kaprun geweest en dat is aan te raden om een keer te doen.

Een heerlijke camping om vaker terug te komen

Ton Leuverink,
    19-7-2017

Gewoon genieten en vooral eens lekker eten in het gasthof

Maishofen scoort een 6,2 uit 10, op basis van 30 reviews