Krimml

Reviews over Krimml

Geweldig

Karina
    6-2-2019

Wij verbleven in Filzsteinanger 225 een chalet ! Geweldige tijd gehad, direct aan piste, voor jong en oud, skischool direct op piste, restaurant en alles is te belopen! Wij vonden dit een geweldige plek!

Gereisd Met vrienden in maart 2018

Gemoedelijk dorp, niet te druk, gezellig.

TurboNick3
    27-1-2019

Krimml is een leuk dorpje als vertrekpunt van de Zillertal arena skigebied. Met aan de andere kant van de berg het bekende koningsleiten. Centraal ligt de apreskibar met aan de overkant van de straat zur post (hotel) en pattern (intersport) ernaast ligt een supermarkt en voldoende gevarieerde restaurants. Krimml is een dorpje waarbij alles op loopafstand is. Enige nadeel is wellicht dat je met de auto naar hochkrimml moet rijden waar de piste begint. Dit is een zigzag bochtenspel naar boven. Wij vinden het niet erg en vermaken ons al jaren met verschillend gezelschap in Krimml. Het is kindvriendelijk en de start piste is ideaal voor beginners. De piste is niet te lang, heeft geen bochten en kent 3 uitstapmomenten. Ideaal om te leren skien of snowboarden. Ben je iets meer ervaren dan kost het je 1 skilift omhoog om naar de andere kant van de berg te skien waar de meer uitdagende piste zijn te vinden.

Gereisd Met partner in Wed Feb 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Heerlijk rustig dorpje

Esther
    18-5-2018

Krimml is een klein dorpje maar alles wat je nodig hebt zit in het dorpje. Ik kom al 30+ jaar in Krimml en bevalt prima. Als je op zoek bent naar drukte moet je hier niet naartoe gaan. Hotels en restaurants genoeg in Krimml.

Gereisd Met vrienden in Thu Feb 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Ons verblijf was perfect

Esther Douma
    21-12-2017

We verbleven in het plaatsje Hochkrimml. Erg mooi rustig dorp aan de blauwe piste (plattenkogel) dus perfect voor beginners binnen de groep. Verder was er een rodelbaan in de buurt en een aantal gezellige restaurants voor een leuk avondprogramma.

Gereisd Met vrienden in Wed Feb 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Rustig dorpje

Esther
    21-3-2017

Kom al jaren in Krimml en bevalt prima. Voor de drukte moet je niet naar Krimml gaan, de apres ski moet je ergens anders gaan zoeken. Alles wat je nodig hebt is binnen handbereik, supermarkt ed allemaal prima te doen te voet. Mogelijkheden om te overnachten zijn er genoeg in het dorp. Kortom als je na een lekker dagje skieen lekker rustig wil doen ga dan vooral naar Krimml!!!!

Gereisd Met oudere kinderen in februari 2017
Krimml scoort een 8,5 uit 10, op basis van 69 reviews