Königsleiten bei Wald

We hebben een aantal aanbieders voor Königsleiten bei Wald voor je op een rij gezet:

vakanties Königsleiten bei Wald

Reviews over Königsleiten bei Wald

Zeker voor herhaling vatbaar!

Marjolein,
    11-2-2019

Wat een prachtig dorp en mooie pistes. Twee jaar op rij hier geweest en we raken niet uitgekeken. Zeer vriendelijke mensen in de eethuisjes, kleine hutjes waar je geweldig kunt eten of een grotere waar je met de familie terecht kunt, ze hebben het allemaal. prachtige bospaadjes, goeie liften en veel afwisseling. Je kan alle kanten op vanaf konigsleiten. Ook voor de apres-skiërs is er een heerlijke tent waar je lekker kunt dansen en een biertje kan drinken. Prima restaurants of afhaal pizza en goede supermarkt te vinden.

Gereisd met oudere kinderen in Thu Feb 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Tom Zeegers,
    5-2-2019

De Zillertal Arena: voor zover ik weet het mooiste, fijnste en beste skigebied in Oostenrijk! Met meer dan 500 kilometers aan skigebied en op bijna iedere piste en restaurant, voor jong en oud geschikt. Voor de jongeren zijn er meer dan genoeg apres ski tentjes boven en onderaan de pistes. Ook de pistes worden zeer goed geprepareerd en zijn zowel in de namiddag als in de vroege ochtend heerlijk. Veel verschillende pistes; met bij iedere (lastige) piste en makkelijker alternatief.

Gereisd met vrienden in Fri Feb 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Wij houden van Oosterijk en van wintersport!

Anneloes Mertens,
    29-1-2019

Heerlijk dorp, vanuit het appartement zo op de piste. Leuke apresski en super skischool waar onze dochter van 4 jaar voor het eerst les had. Ze vond het zo geweldig! Super kinderopvang voor onze dochter die die vakantie 2 jaar was geworden. Helaas waren mijn 2 dochters en ik de helft van de vakantie ziek. Griep. Ik een antibioticakuur die gelukkig aansloeg waardoor ik nog 3 dagen heb kunnen skiën. Maar ontzettend jammer dat de helft van de vakantie zo in duigen viel. Het zou top zijn om het nog is over te doen dit jaar!!!:)

Gereisd met vrienden in januari 2019

Onvergetelijk!

Marije Hogewerf,
    29-1-2019

Een heerlijke wintersport plaats! Met een mooi huis voor 11 personen zit je direct aan de piste. Een hele mooie piste die van rood naar blauw loopt, goed om te beginnen. Verder een prachtige omgeving. Nu alweer heimwee...

Gereisd met vrienden in Mon Jan 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Ge-wel-dig!

E v d Kleijn,
    26-1-2019

Ik was hier met mijn zoon.....geweldige vakantie. Mijn huidige vrouw is daar alleen geweest....zij vond het ook geweldig daar. Nu willen wij samen héél graag terug omdat we weten hoe geweldig het daar is. Echt een top-locatie voor ski én après- ski!!

Gereisd met oudere kinderen in februari 2017
Königsleiten bei Wald scoort een 8,3 uit 10, op basis van 211 reviews