• Type accommodatie

• Waardering

Sorteren

vakanties Königsleiten bei Wald

Reviews over Königsleiten bei Wald

Geschikt dorp voor goede skiër en apresski.

Hemmo
    10-3-2018

Wintersportoord dat alleen de skiër wil onderbrengen. Alle wegen zijn steil. Vanwege de benodigde trappen zijn veel accomodaties kinderwagen onvriendelijk. Geen samenhang in de bebouwing. Geen winkels behalve een spar en skiverhuur. Aan 2 uiterste zijden zijn de liften. Zeer veel pistes voor de betere skiër. Jammer dat er alleen een keer na 16 uur wordt gewalst. Dus na 12 uur is het skiën zeer uitdagend.

Heel veel accomodaties zijn strak achter elkaar gebouwd en hebben dan nul uitzicht op de prachtige bergen. En geen zon. Zeer Goed terras met prachtig uitzicht bij alpenwelt en apresski bij Hannes

Top vakantie

Rosanne van Tilburg
    6-1-2018

Konigsleiten is een heel leuk skidorp als je van apre ski houdt. Ook is het een prima uitvalsbasis voor skiën omdat het tussen de Gerlosplatte en de rest van het gebied ligt. Mocht je een dagje niet willen of kunnen skiën, is het heel leuk om naar de Krimml watervallen te rijden. Wij konden er gratis in met onze skipassen. Wij hebben een top wintersport gehad en komen zeker terug.

Mooi skigebied

Golt03
    3-1-2018

Groot skigebied met alles in de buurt. Leuke apres-skibarren en restaurants waar je lekker kunt eten.

Genoten van heerlijke familievakantie

Ingrid hegge
    15-12-2017

Heerlijk skigebied voor jong en oud, voor beginner en gevorderden. Leuk funpark in hochkrimml. Groot zonder massatoerisme . Prima accomodatie van zondag tot zondag. Dat mogen meerdere aanbieders gaan doen. Geen files en drukte.

Tof skigebied met gezellige apres ski!

Walraven
    12-12-2017

Lift centraal in het dorp. Parkaargarage bij de liften aanwezig. Meerdere apres ski tentjes die tot in de late uurtjes door gaan. Eettentjes ook genoeg in de buurt. Als je geen zin hebt om uit huis te gaan kun je ook gewoon bestellen. Skigebied is mooi en er zijn veel gondels.

Königsleiten bei Wald scoort een 8,3 uit 10, op basis van 199 reviews