vakanties Königsleiten bei Wald

Reviews over Königsleiten bei Wald

Volgende keer een ander huisje!

Joke Groothuis,
    5-10-2018

Konigsleiten haus Karli, ontzettend compact goede ligging,wel een eindje van de spar op her park. Dichtbij hotel Ursprung waar je heerlijk kunt ontbijten. Het huisje........de indeling is goed de keuken heeft een goede kookplaat , vaatwasser en koelkast. Maar voor de eigenaar een paar tips. 1. Vervang het bed in de slaapkamer(het stinkt) 2. Plaats een kastje en een paar handdoekhaajes in de badkamer. 3 plak het raam van de badkamer dicht( je zit met je hebben en houden te kijk) 4. Zorg voor nieuwe pannen en bestek. Dan de dames van de receptie; ontzettend behulpzaam en lief. Geen moeite teveel !

Gemoedelijk hotel, uitstekende service. Genoten!

Evers,
    13-9-2018

Gemoedelijk hotel met zeer vriendelijk personeel. 12 dagen genoten. Prima uitvalsbasis voor de vele wandelingen die wij hebben gemaakt. Wij verbleven in een 2-3 persoonskamer met ruim balkon op het zuiden in het hoofdgebouw. In het hoofdgebouw zijn de kamers wat gedateerd en gehorig. Zeer schone kamer, voor 2 personen ruim genoeg.

Elke dag keuze uit 2 hoofdgerechten en daarbij een uitgebreid buffet met soep, salades en hartige hapjes. Ontbijtbuffet ook heerlijk.

Het sauna gedeelte en het zwembad bevindt zich in één ruimte, afgeschermd door een scherm. Wat wij als nadeel hebben ervaren is dat de ruimte met ligbedden zich in het zwembadgedeelte bevindt. Hier was het warm en gehorig door spelende kinderen in het zwembad. Er is mogelijkheid tot afkoelen in de tuin van het hotel dat via het zwembad toegankelijk is. Daarnaast is het saunagedeelte vrij klein. Wij kunnen ons voorstellen dat deze bij drukte niet toereikend is.

Aanrader!

Familie Arkes,
    5-9-2018

Wat een heerlijk hotel. Wij zaten in een hotelkamer met gescheiden slaapkamer voor de kinderen. Pas gerenoveerde kamers, prachtig, met prachtig uitzicht op de bergen. Ligt direct onderaan de gondel. Ontbijt was heerlijk. S avonds ook heerlijk a la carte gegeten. Super vriendelijk personeel, ik kreeg op mijn verjaardag champagne bij het ontbijt! Eigenaar spreekt alle gasten dagelijks aan , vaak bij naam zelfs.

Zeer veel leuke dingen te doen in de omgeving. Je krijgt gratis kaartjes voor de gondels in Konigsleiten en Gerlos. Aanraders zijn; de kabelbaan bovenaan de gondel van Konigsleiten, stuwmeer bij Gerlos, mountainbiken (e-bike) door de bergen van Gerlos, rodelen bij Zillertal, en de topper waren toch echt de Krimml watervallen...ontzettend prachtig!!! Wij zijn doorgelopen naar het 11e uitzichtpunt, redelijk zware klim maar uitzicht waard.

aanrader

Familie Tas,
    1-8-2018

Goed hotel. Ligt wel vrij hoog dus naar het dal is het even rijden. 30 minuten.

Locatie is heerlijk tijdens een hittegolf. De temperatuur was er tussen de 15 en 20 graden.

Goede keuken met veel serviesgoed. Prima bedden.

Leuk dat er animatie is voor de kinderen. Leuke speelhoek binnen en buiten is een speeltuin.

Halfpension heeft een prima ontbijt met genoeg keuze. Avond eten is keuze uit 2 voor/hoofd en nagerechten. Mogelijkheid tot extra groente. Genoeg keuze uit kindermenu's en zij kunnen ook de volwassenen maaltijd nemen.

Wij hadden een toptijd in het Edelweisshaus

dioni,
    6-3-2018

geweldige groep mensen die de boel laten draaien en veel leuks organiseren en hun uiterste best doen om alles zo prettig mogelijk te laten verlopen en het naar je zin te maken.

Königsleiten bei Wald scoort een 8,3 uit 10, op basis van 199 reviews