Königsleiten bei Wald

Vakantie in Königsleiten bei Wald

Het skidorp Konigsleiten ligt in het Zillertal gebied in de regio Salzburg en is onderdeel van het skigebied Zillertal Arena. Het Zillertal Arena is een van de drie deelgebieden van het Zillertal in de Oostenrijkse regio Tirol. Dit wintersport gebied staat bekend om haar enorme grootschalige wintersport mogelijkheden en bevat eveneens de skidorpen Gerlos en Zell am Ziller. Dit sfeervolle dorp is helemaal ideaal voor de beginnende en gevorderde skiërs. Over het algemeen komen beginnende skiërs het beste tot hun recht in Gerlos, maar er zijn in dit gebied ook rode en zwarte afdalingen die de gevorderde skiër tot aan het nabijgelegen Gerlos brengen. Het skigebied van Gerlos, Konigsleiten, Zell am Ziller ligt op 1250 meter hoogte en is zeer geliefd bij skiërs en snowboarders. Met name de “Megahalfpipe” is een favoriet onder de snowboarders. Konigsleiten is van alle gemakken voorzien en heeft wat betreft après-ski niet veel te klagen, want er is s’avonds van alles te zoen. Het dorp heeft een ruime keuze aan hotels, pensions en appartementen.

vakanties Königsleiten bei Wald

We hebben een aantal aanbieders voor Königsleiten bei Wald voor je op een rij gezet:

Top-Chalets

Dagen regen4467111212128665

Reviews over Königsleiten bei Wald

• 7Margot11-03-2019

Geweldig

Heerlijke chalet aan de piste. Verse sneeuw, leuke pistes!

• 2Cultuur
    • 7Sfeer in stad
    • 7Après ski

februari 2018

• 9Tom Langhorst15-02-2019

Perfect skigebied voor elk type gezelschap

Heerlijk skigebied met goede apres ski! Top! :)

• 9Cultuur
    • 8Omgeving
    • 9Zorg voor natuur

• 8Marjolein11-02-2019

Zeker voor herhaling vatbaar!

Wat een prachtig dorp en mooie pistes. Twee jaar op rij hier geweest en we raken niet uitgekeken. Zeer vriendelijke mensen in de eethuisjes, kleine hutjes waar je geweldig kunt eten of een grotere waar je met de familie terecht kunt, ze hebben het allemaal. prachtige bospaadjes, goeie liften en veel afwisseling. Je kan alle kanten op vanaf konigsleiten. Ook voor de apres-skiërs is er een heerlijke tent waar je lekker kunt dansen en een biertje kan drinken. Prima restaurants of afhaal pizza en goede supermarkt te vinden.

• 8Cultuur
    • 10Sfeer in stad
    • 9Après ski
    • 9Zorg voor natuur

februari 2018

• 8Ron Dekkers10-02-2019

Heerlijk! Volgend jaar weer...

Prachtig skigebied met meer als 50 liften. Het dorp zelf heeft alles om een prima skivakantie te hebben. Ook de apreski is erg leuk. De appartementen zijn ruim en met alle gemakken voorzien.

• 8Debby05-02-2019

Gezellige en mooi dorp

Gezellig dorp in een mooi skigebied. Gezellige apreski. Leuke restaurants en supermarkt

• 5Skigebied beginners
    • 9Skigebied gevorderden

• 9Tom Zeegers05-02-2019

De Zillertal Arena: voor zover ik weet het mooiste, fijnste en beste skigebied in Oostenrijk! Met meer dan 500 kilometers aan skigebied en op bijna iedere piste en restaurant, voor jong en oud geschikt. Voor de jongeren zijn er meer dan genoeg apres ski tentjes boven en onderaan de pistes. Ook de pistes worden zeer goed geprepareerd en zijn zowel in de namiddag als in de vroege ochtend heerlijk. Veel verschillende pistes; met bij iedere (lastige) piste en makkelijker alternatief.

• 9Cultuur
    • 9Skigebied gevorderden

Gereisd met vrienden in februari 2019

• 9IH02-02-2019

Een heerlijke, onbezorgde plek met mooie pistes

Wat een heerlijk, idyllisch dorpje is Koningsleiten! Mooie, ruime huizen zijn vollop in de verhuur, leuke restaurants, goede skiverhuur/scholen. En gezellige apres ski! Heerlijk genieten!

• 4Cultuur
    • 7Zorg voor natuur

februari 2017

• 9Anneloes Mertens29-01-2019

Wij houden van Oosterijk en van wintersport!

Heerlijk dorp, vanuit het appartement zo op de piste. Leuke apresski en super skischool waar onze dochter van 4 jaar voor het eerst les had. Ze vond het zo geweldig! Super kinderopvang voor onze dochter die die vakantie 2 jaar was geworden. Helaas waren mijn 2 dochters en ik de helft van de vakantie ziek. Griep. Ik een antibioticakuur die gelukkig aansloeg waardoor ik nog 3 dagen heb kunnen skiën. Maar ontzettend jammer dat de helft van de vakantie zo in duigen viel. Het zou top zijn om het nog is over te doen dit jaar!!!:)

• 10Sfeer in stad
    • 5Cultuur

• 8Martin28-01-2019

Mooie omgeving

Wij kwamen voor het skieen wat een prachtig groot mooi gebied is,zomers zou voor mij persoonlijk te stil zijn.

• 7Sfeer in stad
    • 10Skigebied beginners
    • 7Après ski
    • 7Omgeving
    • 7Cultuur

• 9E v d Kleijn26-01-2019

Ge-wel-dig!

Ik was hier met mijn zoon.....geweldige vakantie. Mijn huidige vrouw is daar alleen geweest....zij vond het ook geweldig daar. Nu willen wij samen héél graag terug omdat we weten hoe geweldig het daar is. Echt een top-locatie voor ski én après- ski!!

• 7Skigebied beginners
    • 10Après ski