• Type accommodatie

Königsleiten bei Wald

Reviews over Königsleiten bei Wald

Top vakantie

Rosanne van Tilburg, 6-1-2018
    Konigsleiten is een heel leuk skidorp als je van apre ski houdt. Ook is het een prima uitvalsbasis voor skiën omdat het tussen de Gerlosplatte en de rest van het gebied ligt. Mocht je een dagje niet willen of kunnen skiën, is het heel leuk om naar de Krimml watervallen te rijden. Wij konden er gratis in met onze skipassen. Wij hebben een top wintersport gehad en komen zeker terug.

Mooi skigebied

Golt03, 3-1-2018
    Groot skigebied met alles in de buurt. Leuke apres-skibarren en restaurants waar je lekker kunt eten.

Genoten van heerlijke familievakantie

Ingrid hegge, 15-12-2017
    Heerlijk skigebied voor jong en oud, voor beginner en gevorderden. Leuk funpark in hochkrimml. Groot zonder massatoerisme . Prima accomodatie van zondag tot zondag. Dat mogen meerdere aanbieders gaan doen. Geen files en drukte.

Tof skigebied met gezellige apres ski!

Walraven, 12-12-2017
    Lift centraal in het dorp. Parkaargarage bij de liften aanwezig. Meerdere apres ski tentjes die tot in de late uurtjes door gaan. Eettentjes ook genoeg in de buurt. Als je geen zin hebt om uit huis te gaan kun je ook gewoon bestellen. Skigebied is mooi en er zijn veel gondels.

helemaal prima, want alles klopt gewoon

dorien vastert, 11-12-2017

Ik ga nu al een aantal jaren naar dit ski gebied met een groepje vriendinnen, altijd in januari.

We slapen dan in de TOP appartementen

Harstikke leuk en betaalbare appartementen, buiten drukke vakanties.

Het ligt dichtbij de gondel

Er is 1 leuke apres ski bar, naast de gondel en lekkere pizza's dichtbij de apres ski !!!

kortom helemaal prima met vrienden voor een paar dagen lekker even skien en gezelligheid nadien.

Tevens is er een broodjes service in het dorp; die broodjes hangen dan smorgens lekker aan de deur.

De spar is vlakbij en er is een skiverhuur tegen over de spar; hier krijg je nog een beetje korting als je in de appartementen verblijft waar wij altijd boeken, ideaal dus!!!

Er is voor mij maar 1 minpuntje....de laatste afdaling is aan het einde van de dag voor velen best wel beetje druk en pittig... ;-)!!

Königsleiten bei Wald scoort een 8,3 uit 10, op basis van 197 reviews