Kleinarl

We hebben een aantal aanbieders voor Kleinarl voor je op een rij gezet:

vakanties Kleinarl

We hebben een aantal aanbieders voor Kleinarl voor je op een rij gezet:

Reviews over Kleinarl

Goed skigebied, erg overzichtelijk!

Quint
    2-2-2019

Kleinarl is een klein dorp maar erg gezellig! Het skigebied is helemaal top en ook goed voor kinderen mocht je wat uitdaging zoeken zijn er genoeg dingen om te proberen, het dorp is makkelijk bereikbaar en overzichtelijk alles zit dichtbij . Het enig puntje wat er is is dat de gezellige sfeer seizoens gebonden is, en dat er naast het skiën of wandelen niet heel veel te doen is.

Gereisd Met vrienden in maart 2017

Zeker voor herhaling vatbaar!

Geert
    1-2-2019

Gezellige plaats nabij Wagrain, van alle gemakken voorzien. Heerlijke pistes en met de skibus ben je zo overal waar je wilt zijn. Apresskibar bij de liften en ruime keuze in betaalbare appartementen. Kortom een aanrader!

Gereisd Met oudere kinderen in maart 2018

Fantastisch, zeker voor herhaling vatbaar!!

Anne van Gelder
    23-1-2019

Wauw, wat een skivakantie.

Het skigebied is prachtig, niet al te druk en fijn voor jong en oud. Ik verbleef in het berggasthof Schüttalm. Zeker een aanrader. Het verblijf ligt op de piste. Iedere ochtend heb ik de zonsopgang kunnen zien en als een van de eerste konden we de piste op!!! Het uitzicht op de piste was gewoon adembenemend. Ook waren andere skigebieden goed te bereiken met de bus, je zult je dus niet snel vervelen.

Ik raad iedereen zowel het skibies als het verblijf aan!!

Gereisd Met vrienden in januari 2018

Heerlijk skigebied, ingetogen après ski.

Karin D.
    23-12-2017

Vanuit Kleinarl is het prima skiën naar Zauchensee via Flachauwinkl. Met de skibus ben je zo in Wagrain waar vandaan je naar St. Johann in Pongau kunt skiën. Als je het skigebied in Flachau wilt vermijden (vanwege eventuele drukte in het hoogseizoen) dat laat je dat gewoon links liggen. Onze ervaring is dat de pistecondities altijd goed zijn. Voor de après ski moet je niet naar Kleinarl. Er is een gezellig terras en een paraplubar onderaan de lift, maar een dolle boel wordt het hier niet. Bij het middelstation is ook een gezellig terras voor een drankje na het skiën.

Gereisd Met vrienden in Mon Feb 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Geweldig dorp voor jong & oud en alles in de buurt

Dominique
    7-11-2017

Mooi, klein dorpje dat goede verbindingen heeft met de omliggende dorpjes. In 2018/2019 zal zelfs maar een x een korte bustrip van 5 minuutjes nodig zijn, de andere dorpen zijn dan verbonden met liften. Luxe liften, sneeuwzeker gebied, stuntpark, 2 skischolen. De après ski is niet heel levendig maar dit is nog mogelijk in omliggende dorpjes. Pistes voor jong en oud en goed eten in de hutten op de pistes. Voor ervaren wintersporters niet een dorp om de hele dag te blijven, maar dit is geen probleem door de goede verbindingen. Tip: vraag naar de rodelbaan bij de kleinarlerhutte, dit is een enorm lange rodelbaan waar men in t donker af kan, plezier en lol is gegarandeerd!

Gereisd Met vrienden in december 2016
Kleinarl scoort een 8 uit 10, op basis van 49 reviews