Sorteren

vakanties Kaprun

Reviews over Kaprun

Sportief, maar ook een gezellig dorp.

Else Zwarts
    28-2-2018

In Zell am See konden we geen catered ski chalet vinden, wel in Kaprun. Daarom hier met toeval gezeten in chalet Alpenstern. Kaprun is ons zeer bevallen. Een sportief dorp, maar ook is er ook een levendig sfeertje na het skiën. Leuke après-ski barretjes.

Kaprun voor iedereen

Pascal
    5-1-2018

Kaprun is een heerlijk dorp, ingericht op alle vormen van vakantie vieren! Al een meerdere malen een appartement mogen huren bij website die voorzien in top appartementen die je ten alle tijden een “thuis” gevoel geven!

Heerlijk.

Pernilla
    4-1-2018

Erg ontspannen en fijn. Lekker gewandeld in de natuur en op de gletsjer geweest. Dat is ook een aanrader!

Fantastisch & Sneeuw zeker!

Dominique
    4-1-2018

Kaprun/Zell am See is een fantastisch wintersport gebied met sneeuw zekerheid. Het gebied ontwikkeld zich de komende jaren met nog betere connecties van de ene naar de berg via gondels vanuit het centrum van Kaprun.

Voor de echte kilometervreters is er zelfs een connectie met Saalbach Hinterglemm Leogang Fieberbrunn.

Auhof Das Wirthaus is mijn favoriete hotel/appartement in het centrum van Kaprun recht tegenover de Maiskogel berg + de skibus naar de Kitzsteinhorn Gletsjer en het skigebied van Zell am See.

Fijn gebied voor gevorderde skiërs/snowboarders.

Kim van Londen
    12-12-2017

In maart 2017 zijn er wij voor de eerste keer op wintersport vakantie geweest naar Kaprun. Het is een sneeuw zeker gebied wat erg veel zekerheid geeft. Het is een mooi gebied en er zijn veel gondels. Het nadeel van Kaprun vond ik dat het niet een goede plek is voor beginnende snowboarders/skiërs.

Kaprun scoort een 7,9 uit 10, op basis van 284 reviews