Kaprun

Reviews over Kaprun

Leuk!!

Sascha,
    12-2-2019

We zaten in apartement deluxe 4. Mooi apartement voor 4 personen. Schoon en netjes. Loopafstand van het centrum. Voor de skilift moet je met de skibus of auto. Kaprun zelf is een klein dorpje met alle faciliteiten. Veel supermarkten restaurants hotels en bars. Het skigebied zelf is niet heel groot. Maar wel de moeite waard. Vanaf december 2019 is er een lift tussen kaprun en de gletsjer. Dat zou een busritje of met de auto schelen.

Gereisd met vrienden in februari 2019

Kaprun heeft iedereen iets te bieden!

Son,
    3-2-2019

Kaprun heeft iedereen iets te bieden? Jazeker, niet alleen het skiënde deel van de familie kan hier in de winter zijn ideale vakantie belleven met de gletsjer Kitzsteinhorn in de achtertuin (sneeuwgarantie), ook de mensen die liever relaxen kunnen zich zeker vermaken in o.a. Tauernspa. Mocht er nog een dagje met de hele familie geskied worden kan men rustig een paar uur naar de maiskogel, hier zijn pistes voor elk niveau. Zell am See ligt niet ver en is goed met de (gratis)ski bus te bereiken, hier kun je als relaxeer lekker langs het meer wandelen of op een rondvaart schip mee en als skiër kun je met dezelfde skipas de liften weer inspringen. Het uitgaansgebied van Kaprun is divers, van de klassieke après-ski naar rockmuziek of een gezellige bar. In het weekend is het ook voor de Oostenrijkse jongeren een uitgaansgebied, dit maakt dat het feest ook tot in de vroege morgen door kan gaan. De après-ski muziek is dan wel verdwenen.

Gereisd alleenreizend in december 2018

Op naar de volgende x!

Rob de Jong,
    27-1-2019

Kaprun is een ski dorp bij uitstek... een compact centrum waarin je de gezellig kan opzoeken in de diverse restaurants en cafés.

Zelf zaten we in een super nieuw hotel / Gasthaus met een klein Wellness center..eronder waar ook je nog massges kon aanvragen.. ook had het Hotel een klein fitness afdeling. Wij hebben genoten. Een echte aanrader.

Gereisd met oudere kinderen in april 2017

Kaprun heeft alles zon en sneeuw in de zomer!

Joke Smolders,
    25-1-2019

Gasthof zur Muhle, eenvoudige acco, zimmer mit fruhstuck, je kunt er ook lekker avond-eten met streekspecialiteiten, vlakbij de camping en het riviertje, ideale ligging, je kunt te voet naar het centrum, of een fijne wandeling maken de berg op Maiskogel, prachtige natuur, per auto naar Zell am See en daar een boottochtje maken op het mooie meer tussen de bergen van de Hohe Tauern.

Tip: koop vooral een Salzburgerland-card voor gratis bergbanen, openlucht zwembaden, musea, stoomlocomotief , diverse kortingen op entrees en uitstapjes, ook geldig voor de mooie stad Salzburg en De Swarowski kristalfabriek.

In de zomer kun je hier heerlijk wandelen in de overweldigende natuur, en dan in de mooie berghutten gaan lunchen, of op de Kitsteinhorngletsjer gaan skieën.

Deze omgeving is uitermate geschikt voor jong en oud, je hoeft je geen moment te vervelen, bij deze gastvrije bewoners is het goed vertoeven, ook op culinair gebied!

Gereisd met partner in augustus 2018

Sportief, maar ook een gezellig dorp.

Else Zwarts,
    28-2-2018

In Zell am See konden we geen catered ski chalet vinden, wel in Kaprun. Daarom hier met toeval gezeten in chalet Alpenstern. Kaprun is ons zeer bevallen. Een sportief dorp, maar ook is er ook een levendig sfeertje na het skiën. Leuke après-ski barretjes.

Gereisd met vrienden in februari 2018
Kaprun scoort een 7 uit 10, op basis van 293 reviews