Sorteren

Reviews over Kaprun

Zomer in Oostenrijk fantástisch, nooit meer Kaprun

Marion
    14-11-2018

Prachtige accommodatie, heel ruim en volledig qua inrichting. Helaas geen zwembad.

Omgeving erg mooi en genoeg te doen. Zeller See is mooi en genoeg te de beleven, parkeren is echter een mega drama. Uiteindelijk zijn wij naar een meer op ong 20 rijden van Kaprun gegaan.

Daarnaast hadden we ons niet gerealiseerd dat zo'n beetje heel Saudi-Arabië leegloopt op de zomerdag. Ze komen en masse naar Zell am See / Kaprun.

We gaan zeker terug naar Oostenrijk en op zoek naar een soortgelijke accomodatie, dat was prachtig. Maar niet meer naar Kaprun.

Perfect

Fam. Haverslag
    26-8-2018

We waren er al een keer geweest. Maar het was schoon en ruim appartement. Erg kindvriendelijk en de obers leerden de kinderen nog servetten vouwen!! Je krijgt een zomerkaart en daar kun je heel veel mee doen!! Eten erg gevarieerd en elke dag een ander thema. Heel schoon. Wij zijn er 10 dagen geweest en dat is echt aan te raden! Je kunt mooi op het terras zitten en de heb je een mooi uitzicht, het enige waar wij last van hadden was de rivier die snachts ook veel lawaai maakte. Omgeving is ook mooi en goed te doen. De prijs is goed en kinderen onder de 12 jaar zijn gratis!! Wij zijn gereisd met 1 kind van 7 1 kind van 11 en 1 van 12 die waren allemaal gratis!! Ondanks dat we er al 2x zijn geweest zouden we er graag weer terugkomen!!

Geweldig na een minuut weg al heimwee

Familie Jonker
    4-8-2018

Een mooi en goed onderhouden appartement, Schoon en hygiënisch, de eigenaresse met haar man en Christine doen er alles aan om je een zo goed mogelijke vakantie te bezorgen. Wasmachine en droger aanwezig alsmede een speelkamer voor de kleine kinderen. Een grote achtertuin met schommel, trampoline en glijbaan. Negatieve punten kan ik eigenlijk niet benoemen omdat als er wat zou zijn en je meld dit direct dan wordt het ook gelijk opgelost. In de buurt veel bezienswaardigheden en een hele goede busverbinding (bushalte voor de deur)

Fantastische vakantie

Neirinck
    3-8-2018

We hebben echt een super mooie periode gehad in het hotel. Vriendelijk personeel, niks was teveel gevraagd. 1 Ober sprong er echt tussen uit, een oudere zwaardere man echt super vriendelijk en altijd vrolijk. 1 ober hoop ik volgende jaar terug te zien met meer vriendelijkheid, een hele slanke man met een grote mond en snakken en bijten dat was jammer maar mocht zeker de pret niet drukken. Onze banden van de auto waren kapot gegaan, en het hotel heeft alles voor ons geregeld zonder problemen. Volgend jaar zien hun ons zeker terug!!! Dit was een zomer vakantie dus ik kan niet oordelen over de pistes

Het was een heerlijke vakantie met mooi weer!

Fam. Smit
    31-7-2018

Super hotel met nette ruime kamer. Grote badkamer en ruim balkon. Wij hadden een prachtig uitzicht van de 2e verdieping op de rodelbahn en Kitzsteinhorn. Personeel is vriendelijk en netjes. We verbleven o.b.v all inclusive en dat was prima! Goed ontbijt met ruime keuze. Lunch was prima en het avondeten afwisselend en goed met een heerlijk dessert als afsluiter. Voor de kinderen elke avond schepijs. Het binnen en buiten zwembad is niet groot maar goed genoeg om te relaxen of om af te koelen. Genoeg ligbedden en een kleine ligweide met een prachtig uitzicht op het slot van Kaprun en de mooie bergen. Met de Kaprun-Zell am See card gratis uitstapjes gemaakt in de mooie natuur. Erg mooi gebied.

Kaprun scoort een 7,9 uit 10, op basis van 284 reviews