Sorteren

Reviews over Grossarl

gezellig en goed gebied voor families, geen massa

Patrick
    17-12-2017
    voor gezinnen met kinderen tot 15 jaar is dit Ideaal om te starten, mooie diversiteit en gemoedelijke berghutten. Weinig Apres ski in dorp maar voor de rustige gezinsvakantie dus wel ideaal om het allemaal te leren.

Geweldig mooi familie gebied!!

Lizzy
    28-11-2017

Prachtig skigebied met veel mooie afdalingen, voor elk niveau zijn hier genoeg uitdagingen te vinden.

Vaak lekker rustig op de pistes aangezien het niet een heel erg bekend gebied is.

Betaalbaar en zeer goede restaurants zowel op als onder aan de berg!

Klein min puntje niet alle liften (met een grote skipas) zijn te bereiken op de ski's dus beneden moet ooit de bus gepakt worden naar de volgende lift.

Wonderschoon alpendorp

Wendy Stuijvenberg
    19-4-2017
    Grossarl, een wonderschoon alpendorp, niet overdreven toeristisch maar juist perfect om je een week in een andere wereld te wanen. Prachtig onderhouden piste's met voor ieder wat wils. Volgend jaar zijn wij hier weer, want we hebben nog lang niet alles ontdekt.

Klein maar fijn.

Wim en Marijan Dirks-Vercauteren
    28-9-2016
    Super wandel en ski mogelijkheden.

Klein maar super gezellig echt Oostenrijks dorpje.

Wim en Marijan Dirks-Vercauteren
    25-6-2016

Men kan er fantastisch wandelen in de bergen en naar super leuke hutten.

Zeer vriendelijke mensen en erg goede hotels,

Grossarl scoort een 8,8 uit 10, op basis van 83 reviews