Sorteren

Reviews over Grossarl

Fantastisch verblijf

Lien Hermans
    31-8-2018

Een supermooi hotel tot in de puntjes verzorgd, gastheer/vrouw en dochter runnen samen met het personeel het hotel. Is een heel fijn hotel met aandacht voor de gasten! Kinderen hebben binnen ook leuke zoekmogelijkheden. Kamers mooi voorzien van nodige luxe. Geen bemerkingen, was super! Wij gingen er op zomerbezoek dus geen ski-informatie. Veel te doen in omgeving. Ook met kids!

Fantastisch (2010 t/m 2018) en volgend jaar weer.

Gerard en Marian van Eeden
    20-8-2018

Een zeer goed en vooral gezellig familiehotel. Mooie kamers in 2010 gerenoveerd. Een wandelhotel (arrangement met half pension) met vier begeleide wandelingen in de week (echt een aanrader). Keuze uit 3 menu's waarvan 1 vegetarisch.

goede gastheer/vrouw en personeel, net hotel

Patrick
    17-12-2017

gemoedelijk, schoon, gezellig, goede ligging.

Luxe en de piste op loofafstand

Roy
    21-11-2017

Een klassiek Oostenrijks hotel met een geweldige wellness gedeelte. Keurige ontvangst waarbij receptioniste direct een rondleiding gaf door het hotel. Zeer verzorgde kamer met heerlijk bed. Ontbijt zeer uitgebreid, in de avond een keuzediner wat van hoge kwaliteit was. Ideale ligging vlakbij de centrale lift. Begin maart nog perfect te skiën tot terug aan het hotel.

Een van de mooiste skigebieden die ik ken.

Peter Mulders
    19-11-2017

Voor de eerste keer met een grote familie op wintersport. Wensen: goed hotel, elkaar op de piste kunnen tegen komen sneeuwzeker (noordafdalingen.Dorfgastein zuid) Behoorlijk skigebied( ca 84km)voor zeer ervaren en beginnende skiers. Leuke hutjes op de piste. Dit was een schot in de roos. We zijn naar Grossarl velen malen afgereisd.Typisch Oostenrijks dorp. Apres ski boven en onderaan de gondel leuk. Gemoedelijk maar wat je er zelf van maakt. Afdaling van Dorf naar Grossarl kan lastig zijn. Genoeg afwisseling maar vroeg de bus pakken en via Alpendorf naar Flachau waar je om 11.30 beneden staat. Voor jonge mensen die starten zou ik Grossarl niet aanraden. Wel wil erg geschikt voor kinderen. Het is een familieskigebied maar voor ervaren skiers ook zeer goed. Grossarl heeft al meerdere malen prijzen in de wacht gesleept voor beste skigebied met uitstekende prijs/kwaliteit verhouding! En Alte Post. Geen enkel beter hotel in bijna 50 jaar tegengekomen. Alles is perfect (bijna, na de sauna kun je niet naar buiten, en je krijgt persoonlijke aandacht. Fam Knapp kent je bij naam.

Grossarl scoort een 8,7 uit 10, op basis van 83 reviews