Flachau/ Flachauwinkl/ Reitdorf

We hebben een aantal aanbieders voor Flachau/ Flachauwinkl/ Reitdorf voor je op een rij gezet:

vakanties Flachau/ Flachauwinkl/ Reitdorf

Reviews over Flachau/ Flachauwinkl/ Reitdorf

Super

Lorian,
    17-1-2019

Erg mooi verblijf. Netjes en schoon. Op loopafstand van de gondel (achterjet).

Gereisd met vrienden in januari 2019

Super fijne locatie

Bo en Chris,
    3-1-2019

Super locatie en goede prijs kwaliteit verhouding. Vriendelijk personeel.

Gereisd met partner in juli 2018

Geweldig huis met veel te doen in de omgeving

ApeldoornEnschede,
    21-9-2018

Ook ons tweede bezoek aan de Flachauer gutshof was weer fantastisch.

We kwamen rond 09:00 aan en konden gelijk in het huis terecht, het huis was schoon, bedden en beddengoed ook heerlijk allemaal. Ook hebben wij een paar keer heerlijk gegeten bij de Musistadle.

Onze kinderen vermaakte zich prima op de speeltuin en de kinderboerderij, tevens maakte ze ook veel gebruik van de activiteiten zoals die werden aangeboden door touroperator.

Wij hebben tijdens ons verblijf de Salburgerlandcard voor 12 dagen aangeschaft, het is niet goedkoop enkel wij hadden de Card er na 4 dagen al ruimschoots weer uit.

Enkele van de door ons gemaakte trips : Geisterberg Wagrain - Grafenberg Wagrain - Flories Erlebnispfad Flachau- Untersbergbahn Salzburg - Salzburg Stadt- Red Bull Hangar 7 - Baddensee Eben.

oja de mensen van de Flachauer Gutshof zijn inderdaad zuinig op hun spullen

check bij aankomst even je inventaris en dan is er niets aan de hand.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Geweldig!

Ellen,
    21-8-2018

Een gezellig familiehotel, vriendelijk personeel, kamers zijn keurig en worden elke dag schoongemaakt.

Mountain-bikes, incl. helm kunnen geleend worden, dag van te voren reserveren.

In de directe omgeving uitgebreid aanbod van mountainbikepaden

All inclusive is goed en moet niet vergelijken worden met een resort aan de Middellandse Zee. Uitgebreid ontbijtbuffet, je mag een lunchpakket bij het ontbijt maken, tussen 16 en 17 uur kuchen en gevarieerd dinerbuffet. Dit was ruim voldoende, overdag gaan de gasten er toch op uit. All inclusive is tot 21.00 uur. De drankautomaten worden dan ook afgesloten maar eerst wordt nog aan alle aanwezigen gevraagd of je nog iets te drinken wenst.

De jonge eigenaar nodigt zijn gasten iedere week uit om tijdens een ontbijt, de zon te zien opkomen in een berghut op een alm in de bergen. Vroeg opstaan want er gaat wel een wandeling aan vooraf. Voor ons was het een heerlijke vakantie!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

prima chalet

fred&conny,
    20-8-2018

De chalet met 4 slpkmrs was van alle gemakken voorzien. Alles wordt zeer goed onderhouden. De chalets liggen op 250m van de hoofdweg maar toch nog veel passage van auto's naar de hoger gelegen hotels. Wij vonden de totale organisatie perfect en duidelijk, dit in tegenstelling tot de commentaar in een eerdere review. In Flachau zelf is voldoende te doen maar wij vonden het toch iets te toeristisch, er bleef van de Oostenrijkse sfeer niet veel meer over. Prijzen van activiteiten zijn stevig, voorzie hier een extra budget voor. (Raften vanaf 60€, canyoning vanaf 90€, hoogteparcours 30€, enz.). Het eten bij Muslistadl was heerlijk (1 buffet en 1 grillavond inbegrepen in huurprijs touroperator). Zeker ook eens restaurant Salzburger bezoeken, heerlijke burgers voor een eerlijke prijs. Houd er als Belg wel rekening mee dat je hier tussen de Nederlanders zit met de bijhorende 'ik ben op vakantie een lekker irritante luidruchtige hollander' mentaliteit. 's Avonds rustig buiten een boekje lezen kun je vergeten.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018
Flachau/ Flachauwinkl/ Reitdorf scoort een 8,5 uit 10, op basis van 271 reviews