Sorteren

vakanties Bad Hofgastein

Reviews over Bad Hofgastein

Super ski wellness vakantie in hotel Norica

Marc
    26-1-2018

Skilift gaat in januari vroeg in de morgen open, maar ook vroeg dicht.

Normaal zou dit een nadeel zijn, maar door de lonkende wellness in de Alpen Therme is dit geen probleem.

Goede skibusverbinding naar Angertal en Dorfgastein.

Mooi wandelgebied

Steve Vandenbussche
    24-8-2017

een onbekende streek voor ons maar toch een mooi wandelgebied. De wandeltochten die je er kan maken zijn heel goed aangeduid ook op hun website https://www.gastein.com/en/active/summer/hiking/hiking-trails-map/

Er werd gezegd dat de bussen gratis waren in Bad Hofgastein maar dat is enkel maar de Citybus!!

mooie streek

Etienne en familie
    16-7-2017

Mooiste, typisch Oostenrijks dorp van het Gastein Tal. Verschillende supermarkten zoals Billa (2), Hofer, Spar, vele winkels, sfeervolle straatjes en dorpsplein. Prachtig, rustgevend wandelpark met tal van bruggetjes die over het riviertje liggen, dat door het dorp loopt.

mooi skigebied

chantal
    9-3-2017

wat ik minder vond is de ski bus lang wachten ! en het aanschuiven aan de ski trein naar boven .

leuk stadje

marloes
    14-9-2016

bad hofgastein is een leuk dorp. elke week word er op het kaiser franz platz iets georganiseerd. fanfare, barbecue.

vanuit het dorp loop je naar de schlossalm waar je met het treintje en gondel naar boven kan.

vanuit het dorp is het ook mogelijk om met het OV te reizen. de citybus rijd van en naar het station. deze bus is gratis.

als je in het gasteiner dal bent, maak gebruik van de gasteiner card, met deze kaart krijg je korting bergbanen en andere bezienswaardigheden

Bad Hofgastein scoort een 8,3 uit 10, op basis van 55 reviews