Annaberg

Reviews over Annaberg

Klein maar fijn

Ellen van Kampen
    21-2-2019

Veel vakantiehuizen Klein gebied maar door verbindingslift naar de top ook ander skigebied bereikbaar. Alles is in 1 dag te doen Veel leuke tentjes onderweg. Erg gezellig dorp, goed bereikbaar vanuit Salzburg.

Gereisd Met partner in februari 2019

Klein dorpje.

Anton
    24-8-2014

De omgeving en de schitterende bergen met hun groene weide compenseren ruimschoots wat het dorpje mist. Hier kun je uren door de bergen dwalen en alles vergeten. Telkens wordt je verrast door nieuwe vergezichten.

Gereisd Met oudere kinderen in Tue Aug 12 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima skigebied voor relaxete vakantie

Jurgen
    11-5-2013

Het is een wat kleinschaliger skigebied. Goed geprepareerde pistes. Aan de kant van Annaberg niet veel pistes. Direct de berg over naar de 'andere kant' en daar heb je heerlijke afdalingen. Is niet echt een toeristisch gebied. Weinig tot geen apres ski. Ideaal voor een relaxte skivakantie

Gereisd Met vrienden in februari 2013

Relaxte plek voor gezin

Heleen
    24-12-2010

Het ideale vakantiedorp voor het gezin, gehele family, vriendengroep etc. Omdat het kleinschalig is, is ook de sfeer behouden. De Einheimers zijn bijzonder, evenals de bemanning van de skiliften. Bij Willem is het om 16 uur geweldig apresskieen (restaurant onder receptie) en een uitstapje naar Salzburg is echt de moeite waard. In het chalet voel je je gelijk thuis en is van alle gemakken voorzien. Het skiegebied is groot genoeg voor de gemiddelde skier met fraaie restaurantjes. Verder geen wachtrijen bij de liften. Ook kinderen kunnen zelfstandig op en neer skieen, terwijl de ouders lekker op een terrasje toekijken!

Gereisd Met oudere kinderen in december 2010

Heerlijke plek, lekker gewoon.

Fam Lutjeboer
    31-1-2010

Een heerlijk gebied, perfect voor een gezin. De kinderen zijn in 2009 daar begonnen met skiles, was prima geregeld. Nederlandstalige les en ze nemen de tijd voor je kind. Geen geklim met de skies want de skischool heeft rolbanen waarmee de kinderen een hellinkje worden opgebracht. Ook voor de ouders zijn er voldoende mogelijkheden. Ik (vader) ben erg fanatiek en ski dus in de buurt van fijne rode hellingen af, mijn vrouw skiet fraai maar heeft wat angst. Rondom de "Holzerhütte" zijn al deze dingen te beleven: je kan blauw kiezen, je kan rood kiezen en je ziet de kinderen lekker skiën, helemaal goed. Ga je verder het gebied in dan kan je meer uitdagende afdalimngen kiezen. Het is allemaal niet groot maar wel erg leuk en gezellig. Ik zou zeggen "niet gaan", dan blijft het er lekker rustig ;-)

Gereisd Met jonge kinderen in februari 2009
Annaberg scoort een 8 uit 10, op basis van 35 reviews