We hebben een aantal aanbieders voor Linz voor je op een rij gezet:

Reviews over Linz

Mooie oude stad

Ingrid,
    2-11-2017

Gezellige oude stad met mooie authentieke straatjes, treintje naar boven geeft prachtig uitzicht over de stad. Zijn er niet lang geweest maar eerste indruk was goed. Is ook studentenstad. Schone straten!

Gereisd met partner in oktober 2017

Verrassend leuke stad.

b.a.,
    13-8-2015

Stad bezocht bij doorreis vanuit Hongarije. Leuke binnenstad met veel leuke restaurantjes, mooie oude gebouwen en nieuwe architectuur. Omdat we op doorreis waren hadden we eigenlijk te weinig tijd de stad goed te bekijken. 's- avonds aan het water zijn de gebouwen mooi verlicht.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

boeiende stad aan de Donau

arija,
    9-12-2014

Linz is een bruisende stad, en de omgeving langs de Donau is magnifiek

voor fietsen of wandelen. In de avond is het goed vertoeven in het centrum van de stad. Er zijn ook enkele boeiende musea te bezoeken.

Gereisd alleenreizend in juli 2013

Aardig, maar niet heel bijzonder

Writer,
    23-9-2014

Leuk voor een dag, maar is toch minder mooi dan Salzburg of Cesky Krumlov. Wel leuk om de stad van boven te zien op de heuvel waarop ook de vesting te vinden is. Parkeren kan in een van de vele parkeergarages.

Gereisd met vrienden in augustus 2014

Mooie stad

filip_verbraekel,
    19-3-2011

We hadden een rustdag gepland in linz en we hebben de stad bezocht en het is zeer goed mee gevallen we hadden het geluk dat linz juist culturele hoofdstad was.zeer aantrekkelijke gebouwen en een leuke winkelstad.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2009
Linz scoort een 8,3 uit 10, op basis van 27 reviews