• Type accommodatie

• Waardering

392 accommodaties in

Oberösterreich

Reviews over accommodaties in Oberösterreich

Schitterende basis voor wandeltochten gehele jaar!

Edwin, 8-11-2017

Het resort is het ideale startpunt voor mooie wandelingen. Met mooi bedoelen we eeeecht mooi, we hebben foto's bijgevoegd. Het resort ligt in een werelderfgoed en dat is volledig terecht. We hebben meerdere wandelingen gemaakt, zowel in het dal als in de bergen en op alle hoogtes is het werkelijk adembenemend mooi. Er zijn werkelijk ontzettend veel mogelijkheden, lange en korte wandelingen.

Wat daarbij opvalt is dat er voor alle moeilijkheidsgraden mooie wandelingen te maken zijn, je kan er voor echt klimwerk kiezen maar ook voor tochten met de wandelwagen, en alles er tussenin. Dat dan zowel in het dal als op een hoogte van rond de 2000 m. Nadien is het heerlijk toeven in je luxe chalet, een lekkere eigen prive sauna! De Oostenrijkse keuken maakt zo'n dag helemaal af.

De chalets zijn ruim, schoon en je kan er lekker slapen.

Het park zelf is overigens volledig vlak en erg geschikt voor kinderen en wandelwagen gebruik, het ligt aan de Hallstättersee, een groot meer.

Heerlijk rustig pal aan de Donau

Jaap, 29-7-2017
    Vriendelijke ontvangst. Mooie plaatsen, veel bomen zodat ook hete dagen overleefd konden worden. Aparte velden voor caravans/campers en tentjes (doortrekkende fietsers). Keurig sanitair. WiFi gratis, maar wel voor elk apparaat een kaartje vragen. Restauratie is goed, maar niet echt goedkoop.

Geweldig

Ina Feenstra, 26-6-2016
    Alles is er goed, de kamers,de ligging (prachtig in de Donaubocht) heerlijk rustig. Het diner was geweldig. Visbuffet met verschillende soorten vis o.a. grote forellen. We waren in Oostenrijk voor een Donaufietsvakantie en kwamen er zo terecht met een groep van 32 personen. Grote ruimte om fietsen in de nacht veilig neer te zetten met volop stroomvoorziening om de elektrische fietsen op te laden.

Prima ligging, erg schoon, gezellig ingericht.

Ria Janssen-Hilhorst, 31-5-2016

De bedden liggen prima. De inrichting is erg compleet en heel erg schoon. In de het souterrain is voor iedereen wat: een bibliotheekje, een kinderspeelkamer, een jeugdruimte, een sauna en ik dacht ook een zwembad, maar ik ben niet overal geweest.

Het complex ligt vlakbij de piste.

Iedere morgen gingen we heerlijk ontbijten tegenover het appartement in de conditorei.

Echt een aanrader.

Heerlijk ontspannen verzorgd ...

Charles van Wettum, 4-9-2015

Mooi, luxe hotel. Prachtige kamers, goed en vriendelijk personeel. We hadden half pension geboekt en hebben uitstekend gegeten in een mooi restaurant. Ontbijt was voortreffelijk.

Het hotel ligt op een druk punt in de stad, maar daar hebben we geen last van gehad. Ligging is wel vrij ver van het centrum.

Oberösterreich scoort een 7,8 uit 10, op basis van 323 reviews