Sorteren

vakanties Oberösterreich

Reviews over accommodaties in Oberösterreich

Prachtig gelegen, volledige uitrusting in chalet

Peter Clairhout
    19-2-2018

Je kan hier zowel met de auto als met de trein naar toe reizen.

Het resort ligt op wandelafstand van het station.

We waren hier voor het skiverlof in een Chalet voor 4 personen.

Het chalet was volledig uitgerust met:

2 slaapkamers

2 douches met sunshower

3 WC's

3 TV's

Volledig uitgeruste keuken met vaatwasser, combi oven, inductie kookplaat.

Heel praktisch is dat er een kleine inkomhal is in het chalet, waar je schoenen, ski's, jassen .... kan achterlaten.

1 parkeerplaats per chalet.

De netheid van de chalets is

Bij de receptie heb je nog een binnenzwembad, fitnessruimte, sauna en restaurant.

Op het resort is er ook mogelijkheid om ski's en fietsen te huren.

De mensen van de receptie zijn zeer vriendelijk en staan altijd klaar om je te helpen indien je vragen of opmerkingen hebt.

Het resort ligt aan het meer van Hallstatt op 5 km van het pittoreske Hallstatt dat veel Aziaten bezoeken.

Mooie plek!

Wendy
    30-8-2017
    Wij hebben hier 1nacht gestaan op weg naar Slovenie. Mooie camping met een gloednieuw sanitair gebouw, een mooi zwembad en een lekker restaurant. Wij hebben 's avonds zelfs nog een uil gezien die de hele nacht bleef 'roepen'. Een aanrader!!

Geweldig

Ina Feenstra
    26-6-2016
    Alles is er goed, de kamers,de ligging (prachtig in de Donaubocht) heerlijk rustig. Het diner was geweldig. Visbuffet met verschillende soorten vis o.a. grote forellen. We waren in Oostenrijk voor een Donaufietsvakantie en kwamen er zo terecht met een groep van 32 personen. Grote ruimte om fietsen in de nacht veilig neer te zetten met volop stroomvoorziening om de elektrische fietsen op te laden.

Prima ligging, erg schoon, gezellig ingericht.

Ria Janssen-Hilhorst
    31-5-2016

De bedden liggen prima. De inrichting is erg compleet en heel erg schoon. In de het souterrain is voor iedereen wat: een bibliotheekje, een kinderspeelkamer, een jeugdruimte, een sauna en ik dacht ook een zwembad, maar ik ben niet overal geweest.

Het complex ligt vlakbij de piste.

Iedere morgen gingen we heerlijk ontbijten tegenover het appartement in de conditorei.

Echt een aanrader.

Heerlijk ontspannen verzorgd ...

Charles van Wettum
    4-9-2015

Mooi, luxe hotel. Prachtige kamers, goed en vriendelijk personeel. We hadden half pension geboekt en hebben uitstekend gegeten in een mooi restaurant. Ontbijt was voortreffelijk.

Het hotel ligt op een druk punt in de stad, maar daar hebben we geen last van gehad. Ligging is wel vrij ver van het centrum.

Oberösterreich scoort een 7,9 uit 10, op basis van 326 reviews