Oberösterreich

We hebben een aantal aanbieders voor Oberösterreich voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in Oberösterreich

Ronald Slegh,
    5-1-2019

Prachtige comfortabele woning voor 16 personen. Twee afwasmachine s. twee ovens en kookplaten. Grote koelkast en vriezer. Wij verbleven er een week met tien volwassenen en acht kinderen van 1 tot 8 jaar. Wat een feest . Fijn zwembad, lekkere cosy sauna een goed restaurant en niet duur, zeer vriendelijke mensen de dit resort beheren. Obertraun is een stil dorp, waar je mooi kan wandelen. Door de grote hoeveelheid sneeuw was het wat beperkt.

Al met al een fijne vakantie uit naam van jong en oud.

Gereisd met vrienden in januari 2019

Fantastisch, voor herhaling vatbaar

Eva,
    27-12-2018

Prachtig schoon huisje met heerlijke bedden. Kinderen konden er heerlijk zwemmen. Zijn wezen skiën in Gosau, mooi familie wintersportgebied. Aan het einde van de dag is het prima eten in het restaurant.

We hebben genoten. Vriendelijke behulpzame mensen bij de receptie.

Gereisd met jonge kinderen in december 2018

Prachtige, rustige camping met vriendelijk persone

Jaimy van den Hout,
    29-10-2018

Hele mooie camping gelegen op een landgoed. Vriendelijk personeel, herkennen je ook als je nieuw bent op de camping en komen meteen een praatje maken. Prachtig sanitair voor hele goedkope prijs. Leuk zwembad op de camping om even in af te koelen en een klein winkeltje en een restaurant. In de omgeving kan je heel mooi wandelen en mountainbiken/wielrennen. Routes zijn goed aangegeven.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Super familie vakantie in geweldige mooie omgeving

HaZa,
    28-10-2018

1 week samen, als familie in een super mooie en rustige omgeving, om samen te genieten en herinneringen te maken. Een zeer compleet ,luxe 8 pers woning,met elk een eigen badkamer, eigen tv , sauna,compl keuken met combi oven,vaatwasser, ruime leefruimte voor 8 pers./ Satelliet tv met ned.zenders, zeer goede WIFI!! vriendelijk ned.sprekend personeel, behulpzaam technische dienst voor kleine mankementen, die direct worden opgelost. Restaurant ,heerlijk gegeten, snelle en vriendelijke bediening, top, echt aanrader! Zeer mooie omgeving,fietsen en wandelen,kabelbaan Dachstein naar Five-fingers, een echte aanrader! Salzwelten Hallstatt, en naar Hallstatt met trein(station op loopafstand),dan boot en met bus terug naar park is een aanrader,wel ontzettend veel Aziaten, bussen vol! Bad Ischgl,Gmunden Seeschloss. Verder een klein zwembad,maar prima, kort samengevat een super heerlijke familie vakantie gehad!

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2018

Voor ons geen tweede keer

Albertus met partner,
    18-10-2018

Camping ligt wel wat verder van de snelweg. Wij konden merken dat het seizoen voorbij was,geen broodjes bestellen voor de volgende dag. Mochten zelf plaats uitzoeken. Saniter is prima.

Voor ons geen tweede keer op deze camping € 24,00 voor 1 nacht in oktober is wel prijzig.

Eten in het restaurant is goed.

Gereisd met partner in oktober 2018