Sorteren

vakanties Oberösterreich

Reviews over accommodaties in Oberösterreich

Prachtige, rustige camping met vriendelijk persone

Jaimy van den Hout
    29-10-2018

Hele mooie camping gelegen op een landgoed. Vriendelijk personeel, herkennen je ook als je nieuw bent op de camping en komen meteen een praatje maken. Prachtig sanitair voor hele goedkope prijs. Leuk zwembad op de camping om even in af te koelen en een klein winkeltje en een restaurant. In de omgeving kan je heel mooi wandelen en mountainbiken/wielrennen. Routes zijn goed aangegeven.

Super familie vakantie in geweldige mooie omgeving

HaZa
    28-10-2018

1 week samen, als familie in een super mooie en rustige omgeving, om samen te genieten en herinneringen te maken. Een zeer compleet ,luxe 8 pers woning,met elk een eigen badkamer, eigen tv , sauna,compl keuken met combi oven,vaatwasser, ruime leefruimte voor 8 pers./ Satelliet tv met ned.zenders, zeer goede WIFI!! vriendelijk ned.sprekend personeel, behulpzaam technische dienst voor kleine mankementen, die direct worden opgelost. Restaurant ,heerlijk gegeten, snelle en vriendelijke bediening, top, echt aanrader! Zeer mooie omgeving,fietsen en wandelen,kabelbaan Dachstein naar Five-fingers, een echte aanrader! Salzwelten Hallstatt, en naar Hallstatt met trein(station op loopafstand),dan boot en met bus terug naar park is een aanrader,wel ontzettend veel Aziaten, bussen vol! Bad Ischgl,Gmunden Seeschloss. Verder een klein zwembad,maar prima, kort samengevat een super heerlijke familie vakantie gehad!

Voor ons geen tweede keer

Albertus met partner
    18-10-2018

Camping ligt wel wat verder van de snelweg. Wij konden merken dat het seizoen voorbij was,geen broodjes bestellen voor de volgende dag. Mochten zelf plaats uitzoeken. Saniter is prima.

Voor ons geen tweede keer op deze camping € 24,00 voor 1 nacht in oktober is wel prijzig.

Eten in het restaurant is goed.

een zeer mooie en nette camping met ruime plaatsen

fam. Matthijssen
    28-9-2018

De camping is zeer geschikt als uitvalbasis voor mooie dagtochten of om juist een dagje rustig aan te doen. Het restaurant levert naast attente en vriendelijke bediening ook lekker eten voor een betaalbare prijs. Het personeel op de camping is ook zeker vriendelijk. Het zwembad is groot genoeg om een baantje te trekken en/of af te koelen. Het sanitair is schoon. Wij vonden het leuk dat er zo veel verschillende nationaliteiten kampeerden. Er was wel veel verloop maar was zeker niet storend. MondseeLand is zeker een aanrader.

Fantastisch maar helaas voor ons niet nog een keer

Bianca
    15-9-2018

Ik begin negatief om positief te eindigen.. want een postieve review verdiend dit park zeker. Alleen echt negatief is de enorme onrust. Vooral 's ochtends.. vanaf een uur of 7. Aankomende en vertrekkende mensen. Vooral veel Aziaten die gedropt worden en allemaal met hun rijdende koffers langslopen. Het vele verloop van mensen zorgt voor veel onrust. De hele dag door.

Het is er ook echt super toeristisch door de vele Aziaten die naar Hallstadt gaan. Hele busladingen rijden hier rond.

Maar verder echt een prachtig resort in een supermooie omgeving. En wij hadden prachtig weer.

Huisjes erg netjes. Personeel vriendelijk en goed eten in de buurt.