Sorteren

vakanties Oberösterreich

Reviews over accommodaties in Oberösterreich

Mooi park in een prachtige omgeving!

Melissa
    25-8-2018

Prachtige ligging van dit kleinschalig park. Perfect voor meerdere uitstappen in de omgeving. Heel vriendelijk personeel. Mooie fitness en fijn zwembad om een uurtje met de kinderen in te spelen.

Alleen voor kinderen niet echt iets te doen op het park, er is kinderanimatie maar die viel onze kinderen tegen, er waren amper andere kinderen en ook spraken de animators geen NL.

Uitstekend!

Marrit
    15-8-2018

Erg vriendelijk personeel! Je kunt er fietsen huren, waarmee je mooie tochten kunt maken langs de Donau.

De sanitaire voorzieningen waren echt uitstekend. De gehele camping was erg netjes, daarom een tien als cijfer. Echt een aanrader voor iedereen!

Geweldig

Ina Feenstra
    26-6-2016

Alles is er goed, de kamers,de ligging (prachtig in de Donaubocht) heerlijk rustig. Het diner was geweldig. Visbuffet met verschillende soorten vis o.a. grote forellen. We waren in Oostenrijk voor een Donaufietsvakantie en kwamen er zo terecht met een groep van 32 personen. Grote ruimte om fietsen in de nacht veilig neer te zetten met volop stroomvoorziening om de elektrische fietsen op te laden.

Prima ligging, erg schoon, gezellig ingericht.

Ria Janssen-Hilhorst
    31-5-2016

De bedden liggen prima. De inrichting is erg compleet en heel erg schoon. In de het souterrain is voor iedereen wat: een bibliotheekje, een kinderspeelkamer, een jeugdruimte, een sauna en ik dacht ook een zwembad, maar ik ben niet overal geweest.

Het complex ligt vlakbij de piste.

Iedere morgen gingen we heerlijk ontbijten tegenover het appartement in de conditorei.

Echt een aanrader.

Heerlijk ontspannen verzorgd ...

Charles van Wettum
    4-9-2015

Mooi, luxe hotel. Prachtige kamers, goed en vriendelijk personeel. We hadden half pension geboekt en hebben uitstekend gegeten in een mooi restaurant. Ontbijt was voortreffelijk.

Het hotel ligt op een druk punt in de stad, maar daar hebben we geen last van gehad. Ligging is wel vrij ver van het centrum.