vakanties Oberösterreich

Reviews over accommodaties in Oberösterreich

Fantastisch!

Henny IJtsma, 31-12-2017
    Geweldig park, mooie schone Chalets, vriendelijk personeel, goede service dusss komen zeker terug.

zeer mooie camping

bekkema, 9-8-2017
    De camping ligt in het groen. Niet al te groot, met fantastisch privé sanitair. Zeer behulpzame receptiemedewerkers. Mooi maar klein zwembad, maar uitstekend om even af te koelen. Wij hadden een mooie plaats aan de vijver, dit zijn wel de mooiste plekken ,A002 ligt gedeeltelijk onder een boom, heerlijk in het schaduw voor onze honden. Ruime plek, maar dat geldt niet voor alle plekken. Op het nieuwste gedeelte zijn de bomen nog niet zo groot, dus het kan aardig heet worden in het hoog seizoen.

Geweldig

Ina Feenstra, 26-6-2016
    Alles is er goed, de kamers,de ligging (prachtig in de Donaubocht) heerlijk rustig. Het diner was geweldig. Visbuffet met verschillende soorten vis o.a. grote forellen. We waren in Oostenrijk voor een Donaufietsvakantie en kwamen er zo terecht met een groep van 32 personen. Grote ruimte om fietsen in de nacht veilig neer te zetten met volop stroomvoorziening om de elektrische fietsen op te laden.

Prima ligging, erg schoon, gezellig ingericht.

Ria Janssen-Hilhorst, 31-5-2016

De bedden liggen prima. De inrichting is erg compleet en heel erg schoon. In de het souterrain is voor iedereen wat: een bibliotheekje, een kinderspeelkamer, een jeugdruimte, een sauna en ik dacht ook een zwembad, maar ik ben niet overal geweest.

Het complex ligt vlakbij de piste.

Iedere morgen gingen we heerlijk ontbijten tegenover het appartement in de conditorei.

Echt een aanrader.

Heerlijk ontspannen verzorgd ...

Charles van Wettum, 4-9-2015

Mooi, luxe hotel. Prachtige kamers, goed en vriendelijk personeel. We hadden half pension geboekt en hebben uitstekend gegeten in een mooi restaurant. Ontbijt was voortreffelijk.

Het hotel ligt op een druk punt in de stad, maar daar hebben we geen last van gehad. Ligging is wel vrij ver van het centrum.

Oberösterreich scoort een 7,9 uit 10, op basis van 325 reviews