We hebben een aantal aanbieders voor Gosau voor je op een rij gezet:

vakanties Gosau

We hebben een aantal aanbieders voor Gosau voor je op een rij gezet:

Reviews over Gosau

Een piste voor iedereen en prachtige uitzichten

Frédérique
    17-2-2019

We zaten in het heerlijke COOEE hotel, dat is ons erg bevallen! En het skigebied is erg fijn, vooral de afdaling naar Russbach was erg fijn. Brede pistes waardoor er genoeg ruimte is voor zowel nieuwe als ervaren skiiers en snowboarders. Zeker aan te raden en ik kom hier zeker terug!

Gereisd Met oudere kinderen in februari 2019

Heerlijk familie skigebied.

Annette
    26-2-2013

Vrij rustig dorp en skigebied. Leuke eettentjes op de piste. (bijv "Fransl Alm" met nog ossen en ezels in de stal). Veelal brede, rode pistes. Geen drukke apres ski oid, veel wat hotels waar je prima kunt eten. Ook op piste is eten goed en betaalbaar.

Gereisd Met oudere kinderen in februari 2013

goede uitvalsbasis

Marjolein Martens
    9-11-2012

Gosau zelf is een rusitg klein dorpje, een goede uitvalsbasis om de mooie omgeving te verkennen. Er zijn veel wandelroutes uitgezet, er is een meer op loopafstand en diverse liften vlakbij die ook zomers open zijn.

Gereisd Met jonge kinderen in oktober 2012

ontzettend mooi gebied!

janny
    21-2-2012

perfecte pistes, heel veel verschillende soorten afdalingen, gezellige hutten. Nog rustig gebied. Nergens hoef je in de rij voor de lift! We hadden een appartement in Bergblick met uitzicht op de kinderpiste en misschien 100 meter lopen naar de lift. Helemaal TOP!!

Gereisd Zakelijk in januari 2012

perfect skigebied!

mevrouw snaathorst
    19-2-2012

geweldig familie ski gebied! In een week hoef je geen dag hetzelfde te skieen. Gezellige sfeer in de hutten. Geen drukte of rijen voor de liften. Rust, ruimte en perfect geprepareerde pistes;echt een verademing.

Gereisd Met partner in februari 2012
Gosau scoort een 8,1 uit 10, op basis van 29 reviews