We hebben een aantal aanbieders voor Villach voor je op een rij gezet:

Reviews over Villach

Prachtig Alpenstadje...

Marie- Josee en Bert,
    15-4-2013

Komend van de garage bij het Congresscentrum, slenterend langs de Dau, loop je over een van de bruggen het centrum van Villach in.

Vele historische gebouwen en pleintjes staan/ liggen er uitnodigend bij om bekeken te worden... zie als voorbeeld het mooie Parkhotel.

Ook vele mogelijkheden voor een heerlijke lunch en nadien bij de plaatstelijke Italiaan een overheerlijk ijsje.

Villach... ga er eens kijken echt de moeite waard.

Gereisd met partner in april 2013

Gezellig!

Sissi,
    21-5-2012

Genoeg te doen in Villach. Boottochtjes over de Drau (gratis met de Karinthië kaart) en een super gezellig centrum met veel terrasjes. Eind juli zijn er straat festivals en een optocht in klederdracht uit allerlei windstreken. Tevens super groot overdekt winkelplaza waar je een hele dag zoet kunt zijn (handig tijdens een regenachtige dag).

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

Oostenrijk is GEWELDIG

P.vos,
    14-3-2010

camping Berghof in Villach Oostenrijk is echt een geweldige familiecamping.Leuke activiteiten voor groot en klein!De omgeving is fantastisch.Bergen,meren bossen,watervallen er is voor elk wat wils.Ook voor de actieve vakantie is dit een prachtige bestemming:zeilen fietsen ,waterskieen,paraglyding,paardrijden.Te veel om op te noemen.De bevolking is supergastvrij en vriendelijk.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2009

prachtige winkelstad

desiree,
    15-8-2009

Mooie plek om je vakantie te verblijven. Het is een mooie stad om te winkelen. En veel bezienswaardigheden op cultureel gebied. Verder heb je de mogelijkheid om de Kärntecard te bestellen . Deze kaart haal je voor zo'n 36 euro en dan kun je gratis of met korting vele activiteiten doen in deze omgeving(Karnten). De natuur is verder ook mooi . Dus als je een dagje weg wilt en het moet niet te veel kosten kun je zo de natuur in gaan!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2008
Villach scoort een 8,8 uit 10, op basis van 22 reviews