Sorteren

Reviews over Villach

Gewoon goed

Marlie
    26-8-2018

Keurig hotel, vriendelijk personeel, goed ontbijt

Prima doorreis camping

Marco
    20-7-2018

Prima camping voor 1 nachtje (misschien 2) personeel zeer vriendelijk en behulpzaam.

Restaurant tja niet heel best ze doen hun best maar de kwaliteit van het eten vond ik niet best snitzel erg vet olie komt er uit.

Sanitair is ok redelijk schoon. (Ligt ook aan de gasten natuurlijk)

Frits
    8-10-2017

Eigenlijk is alles in dit hotel plezierig, gelegen aan een meertje, waar je kunt zwemmen.

Wat belangrijk is om te weten dat naaktrecreatie is toegestaan. Er is een sauna, het eten is erg goed, mooie kamer etc.

Kortom een uitstekende locatie.

Niet meer dan een doorreis camping

Sietse
    3-9-2017

Wij hebben hier 1 nacht gestaan op doorreis naar Kroatië. De camping heeft een mooie ligging voor het doorreizen. De auto en caravan kunnen gekoppeld blijven staan. De medewerkers van de camping zijn aller aardigst.

Ik lees dat mensen schrijven dat het eten goed is. Onze ervaring is anders. We hadden 2 schnitzels en een spaghetti bolognese. De spaghetti was een kladder zooitje waar geen smaak aanzat. De schnitzels en patat waren redelijk maar niet meer dan dat. Patat was zacht. Sanitair was netjes.

Om hier langer dan een nacht te staan is niet ons idee van een camping.

Prima doorreis camping

Wenoslee
    1-9-2017

Aardige ontvangst behulpzame beheerders zelf plekje zoeken en doorgeven

Villach scoort een 8,3 uit 10, op basis van 22 reviews