Goed nieuws! Boek je vakantie met geldteruggarantie: meer informatie

Tröpolach

Vakantie in Tröpolach

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

vakanties Tröpolach

Reviews over Tröpolach

• 10Thomas Rex15-08-2018

Wunderschönes Dorf

Freundliche, aufgeschlossene Menschen, hilfsbereit und stets offen. Gepflegt und sauber.

• 10Uitgaanslevenn
    • 10Sfeer in stad
    • 10Zorg voor natuur

Gereisd met partner in augustus 2018

• 4Nicole Schaefer30-09-2009

Nooit meer, echt een dooie boel

In Tröpolach is werkelijk helemaal niets te beleven. Om te winkelen, zowel de gewone boodschappen als luxe inkopen moet je de auto nemen en 20minuten rijden. Zelf een terasje pikken is niet mogelijk. Jij bij een hotel voor de deur en dan heb je het ook gehad. Als je wil wandelen dan is hier wel iets te vinden, maar zonder auto ben je niets.

• 4Uitgaanslevenn
    • 5Cultuur
    • 6Omgeving
    • 4Sfeer in stad

Gereisd met vrienden in augustus 2009

• 10Miranda van Oord10-07-2008

Superleuk dorp!!!!!!!

Dit is een supermooie omgeving om op vakantie te gaan, meestal mooi weer, prachtige wandelingen in de bergen met af en toe een almhut. Nassfeld is ook zeker een aanrader!, verder leuke tochten in Italie te maken bv naar Venetie, Tarvisio, of zeer verassend Udine.

Gereisd met partner in juli 2008

• 7Neu Karl-Heinz09-11-2007

Erholsamer Ort,gute Ausflugs und Bademöglichkeiten

Gereisd met partner in juli 2006

• 9Tom26-07-2007

Wij komen al 6 jaar in Tropolach ! 1x zijn we ook s'winters geweest ! het was prachtig>> over 100 km pistes, meer dan 30 liften. Waarvan er 2 ook zomers te gebruiken zijn. Wij zijn al 6 jaar in het zelfde appartment, Haus Berger. het is prachtig en zeer rustig. je krijgt hier gratis de "+card" waarmee je op veel plaatsen korting krijg. De 2 liften zijn er ook gratis mee. Sinds kort is er een zomerrodelbahn geopend, "Pendolino" hij is 1920 m lang en gaat de berg af. Ook zijn er veel wandelingen met zeer mooi uitzicht, je kunt makelijke wandelingen maken maar ook moelijke, er zijn klim wanden en er is zelfs een heus klim park! Ze zijn zelfs nog plannen aant maken om nog bootverhuur de doen op een meer op 2000m zeehoogte ( dit is in de zomer 2008 klaar ) Dus in 1 woord: FANTASTISCH ! Tom

Gereisd met familie in juli 2007