Reviews over St. Margareten

Fijne camping in mooie, rustige omgeving

Joost,
    29-8-2018

Fijne camping. Groot, druk, maar dat voelt niet zo.

Fijn zwemmeer met schoon water

Campingwinkel aanwezig voor de kleine noodzakelijkheden.

Ruim en schoon toiletgebouw.

Restaurant waar je voor prima prijzen lekker kunt eten.

Mooie camping, prachtige omgeving

Lieke,
    11-8-2018

Superleuke en gezellige camping aan een mooi zwemmeertje direct aan de camping. Veel te doen en zien voor de kinderen (miniclub/Nimmerland-speeltuin/glijbaan/kinderboerderij) en bijna iedere avond gevarieerde animatie voor jong en oud.

Mooie camping grote plaatsen

6-8-2018

Mooie camping grote plaatsen. Net onderhouden sanitair. Fijn meer om in te zwemmen. Misschien iets meer aanbod voor tieners.

Het is een fijne camping om met kinderen te verblijven

5-8-2018

Het is een fijne camping om met kinderen te verblijven. Er zijn genoeg activiteiten, die echter niet hinderlijk aanwezig zijn.

Leuk maar niet voor herhaling vatbaar

ms,
    4-8-2018

Camping ligt ver in het Rosental in Karintie. In omgeving niet direct veel te doen. Je moet veel en ver rijden om bij bezienswaardigheden te komen. De Karnten Card heeft niet zo veel nut. Camping heeft grote plaatsen en een leuk zwemmeertje. De camping lijkt te zijn overgenomen door groepen van campinggasten die al jaren op deze camping komen en hier hun jaarlijkse reunie houden. Hierdoor is het erg druk. De camping is erg ingericht voor hondenbezitters. Hier heb je slechts beperkt last van als niet hondenbezitter. Sanitair is schoon en wordt goed bijgehouden. In het restaurant kun je voor een redelijke prijs een redelijke maaltijd nuttigen.

St. Margareten scoort een 8,3 uit 10, op basis van 11 reviews