St. Margareten

Reviews over St. Margareten

Rustig dorpje

Ernie7476
    7-10-2012

Het dorp zelf is niet heel bijzonder, meer een gehucht. Wel in de dorpen erom heen vaak dorpsfeestje. Maar niet echt een terrasje pikken of zo. Daarvoor moet je iets verder weg. Er is een kleine supermarkt in de buurt waar ze wel van alles hebben. Verder o.a. Klagenfurt in de buurt leuke stad. Natuur is er voldoende om je heen waardoor leuke uitstapjes in de buurt/bergen zeker mogelijk zijn. Omgeving is fantastisch, bergen om je heen/natuur. Uitstapjes met de Kärintien Card zeker een aanrader. Slovenie is in de buurt en zelfs Venetie/italie is goed te doen.

Kortom hier zeker een leuke vakantie bestemming

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2012
St. Margareten scoort een 8,3 uit 10, op basis van 11 reviews