Seeboden am Millstätter See

We hebben een aantal aanbieders voor Seeboden am Millstätter See voor je op een rij gezet:

vakanties Seeboden am Millstätter See

Reviews over Seeboden am Millstätter See

Aanrader!!!

Werner,
    23-8-2018

Wij zijn 10 dagen in Gmeineck geweest en hebben er een geweldige tijd gehad. Fijn appartement, goed ontbijt en eigenaren die alles doen om je tijd zo fijn mogelijk te maken. De B&B wordt elke dag door hun weer spic en span schoon gemaakt. Echt top. Als je nog foto's tegen komt van het zwembad dan kun je die wegklikken. Het is er niet meer en ipv daarvan is er tuin en terras gekomen. Het terras waar je trouwens lekker op kunt ontbijten terwijl de herten iets verderop uit de mais schieten. De ligging is lekker rustig en oploop afstand van Seeboden en het meer.

Gereisd met partner in augustus 2018

Zoals boven omschreven een aanrader.

Hub Mucher,
    8-8-2018

Bij Ertl is het net als thuis komen. We gaan al heel wat jaren naar Pension Ertl en iedere keer is het super. Ik kan eigenlijk geen minpunten aanhalen , echt niet. Super vriendelijke eigenaren , lekker ontbijt , mooie tuin , schone kamers en een prachtige omgeving. Seeboden ligt zeer centraal en je hebt talrijke uitstapjes in de buurt. Voor advies kun je altijd bij mevr. Ertl terecht. Eetgelegenheden zijn er ook genoeg. Samen gevat een echte aanrader.

Gereisd met partner in juni 2018

Genoten!

W & K,
    4-8-2018

Goede locatie voor verschillende uitgangspunten. Mooie omgeving. Vriendelijke gastvrouw! Tip: schaf een Kärtencard aan voor het verblijf, 1 week €88,- voor 2 personen, zo krijg je veel korting op veel verschillende uitjes incl. Gondols.

Gereisd met partner in juli 2018

Goed!

Marijke,
    22-9-2017

Op de website staat vermeld,dat de appartementen een balkon hebben.Dit klopt niet:appartement nr.2 heeft GEEN balkon.

De matrassen waren matig.

Gereisd met partner in september 2017

Mooi appartement op een mooie plaats

Gillis en Jannie,
    2-9-2017

Wij zijn voor de 9 keer in Haus Zwolle geweest om onze vakantie te vieren dus kan je wel begrijpen dat het daar goed is. Ook de nieuwe bewoners zijn vriendelijk en heel behulpzaam. Wij hebben altijd hetzelfde appartement met een geweldig mooi uitzicht op de Goldeck. Volgend jaar hopen we onze vakantie weer in Haus Zwolle te vieren.

Gereisd met partner in augustus 2017
Seeboden am Millstätter See scoort een 9 uit 10, op basis van 128 reviews