Sorteren

Reviews over Seeboden am Millstätter See

Smaakt naar meer.

Kees Rietveld
    3-3-2018
    Bijzonder leuke vakantie - maar daar moet je zelf ook van aan doen.

Om terug te komen

Theo
    14-8-2017
    Mooie omgeving, gemoedelijk

Super vakantie gehad in Seeboden

Anita
    25-8-2016

Twee jaar terug geweest waren wat tegenvallers maar toch terug gegaan.

De omgeving is gewoon schitterend zwembaden zat bij het meer. Bootje huren is een aanrader.

Helaas is het dorp na 11 uur totaal uitgestorven. Het zou fijn zijn als er voor de oudere jeugd iets zou zijn als b.v. een poolcentrum.

Voor oude bekende van Seeboden Penker is nog steeds dicht maar er was enige beweging te zien dus wie weet.

Tip: gebruik je Millstatter See card voor de zwembaden dat scheelt een hoop

En schaf een Kärtnen card aan daar mee bespaar je een hoop geld en kan je een vele uitstapjes maken in de omgeving bijna alles is dan gratis.

gezellig stadje waar er wel altijd wat leven is .

yoeri
    3-8-2016
    In de zomer is het zalig vertoeven in Seeboden . Er is wel altijd iets te doen , een marktje , een waterskishow of een tuinfeest . Lekker zalig aan het meer waar het prachtig is als uitvalbasis voor wandelingen of uitstappen . Dicht bij autostrade en belangrijke wegen naar de wandelgebieden . Leuke bar's en restaurant's die mooie terassen hebben . zeker de moeite om als verblijfplaats te hebben . Minpunt in het algemeen : overal moet je voor het zwemmen in het meer betalen , terwijl je vroeger even kon stoppen ergens na het wandelen en lekker plonzen .

Voor herhaling vatbaar.

akoppenaal05
    22-5-2016
    Fietsvriendelijke omgeving,goede watersport mogelijkheden, centraal gelegen om de schitterende omgeving te verkennen.
Seeboden am Millstätter See scoort een 8,3 uit 10, op basis van 127 reviews