Reviews over Sattendorf / Annenheim

Vooral de omgeving doet het hem, en het mooie weer

kristoffers,
    20-8-2018

Mooi gelegen aan het meer, erg schoon water en heerlijk om in te zwemmen, ruime plekken, stroomvoorziening kan erg ver weg zijn, maar bij de receptie kan je gewoon een verlengkabel lenen. Voor pubers erg weinig te doen , er werden ook geen activiteiten voor hun georganiseerd, veel pubers waren er ook niet op de camping. wc waren redelijk schoon al rook het er wel naar urine ( vooral in de oudere wc's) douches zijn heerlijk! goed warm water en gewoon een kraan. Winkels zijn op fietsafstand dus je hoeft niet naar de dure camping winkel. Veel te doen in de omgeving, vooral met de Karnten kaart. Wel veel mensen die op doorreis zijn die een aantal dagen op deze camping staan. dat vonden wij minder leuk. Dicht bij het meer geen schaduw, verder ervan af staan wat meer bomen. Neem fietsen mee, je kunt gemakkelijk een stukje fietsen langs de Drau, of Villach in fietsen.

prachtig plekje

slot,
    31-7-2018

Hele mooie camping met ruime plaatsen.

Schoon sanitair en vriendelijk personeel.

mooie ligging aan het meer

Mooie locatie, prachtige omgeving

Linette,
    19-8-2017

De camping ligt prachtig aan het meer met een eigen, grote steiger. Veldjes zijn krap (ondiep of smal). Je staat dicht op elkaar. Voldoende sanitair aanwezig, prima douches (1x water gehad dat niet goed warm werd). Vloer van het sanitair wordt door de inloop wel vies. Personeel receptie was vriendelijk, op 1 dame na. We kwamen door autopech enkele dagen later dan gepland. Hoefden niet te betalen voor deze dagen ondanks onze reservering. Personeel restaurant erg vriendelijk en meedenkend,eenvoudige maar uitgebreide kaart. Broodjes dagelijks af te halen, wel prijzig. Er was voornamelijk jonge jeugd aanwezig (<10 jr)

Er is heel veel te doen/zien in de omgeving. Supermarkten dichtbij. 's avonds koelt het flink af en is het best snel donker.

Wij zouden nog wel eens terug willen.

Nette camping

Johan Kramer,
    18-8-2017

Heerlijke camping maar zeker wat verbeteringen mogelijk. Dames van receptie zijn niet vriendelijk en hondsbrutaal. Ze staan de gasten te woord op commanderende manier het woord klantvriendelijk is hun vreemd. Schijnbaar kennen ze het verschil niet tussen klanten en gasten. Vielen dank und angenehme reise na het betalen kan er niet af. Zeker niet als het druk is.

De toiletten zijn redelijk schoon in vergelijking met een aantal jaren geleden, in een gesprek met een van de poetsvrouwen gaf ze te kennen dat ze druk waren en onderbezet waren (dit mag niet voorkomen in het hoogseizoen).

Plekken zijn niet erg ruim voor de huidige generatie caravans en voortenten. En stroomkasten staan verweg. Ook weinig watertap en afval wegbreng punten op de camping. En waar vuilcontainers staan zijn ze vaak vol.

Maar het blijft een super mooie camping met een mooi strand en heerlijke stijger in het water.

Wij hebben genoten

Marleen,
    24-7-2017

Dit hotel is eenvoudig maar heeft alles wat we nodig hadden voor een leuke vakantie met drie kinderen. Het uitzicht is super, een klein maar fijn zwembad om elke dag in te plonsen, een prima verzorgde welness( naakt), speelruimte, een kickertafel, een pingpong tafel (palletjes en balletjes) zijn aanwezig. De kamers zijn ruim en beide kamers hebben een tv. De matrassen mochten voor ons wat harder zijn.

Het eten is prima, de eerste dagen werd er wat trager aangevuld omdat er eind juni nog niet zoveel hotelgasten waren. Later ging dit vlotter. Er is altijd iets voor de kids, iets vegetarisch, vlees en vis. Iedereen van het personeel is behulpzaam en vriendelijk.

De ligging is ook geweldig, op 10 minuten wandelen van het middenstation van de gerlitzen, daar waar de terraskes zijn, aktiviteiten voor de kinderen en daar waar veel wandelingen starten.

De ossiachersee is ook een aanrader, je kan er zwemmen , pedelo of elektrisch bootje huren, fietsen rond het meer....er is een zomerrodelbaan...

Sattendorf / Annenheim scoort een 7,2 uit 10, op basis van 21 reviews