Sorteren

Reviews over Reisach

Top locatie met liefde en zorg beheerd door de eig

Krijgsman
    22-9-2018

Mooi natuurzwembad.

Mooie locatie op een zonnige bergehelling.

Prachtige locatie voor wandelingen in de buurt. ( Diverse Klamms)

Douchegebouw was perfect, modern en schoon.

In het restaurant eenvoudige maaltijd, daghap verkrijgbaar.

Super

Frans
    16-9-2018

Topcamping, zeer aardige en schappelijke eigenaar, niet op winstbejag uit, uitstekend eten en verblijf in blokhut, Toppie Andies , Grt Fam Builtjes

Heerlijk genoten in unsere 2e heimat

Jolanda Eding
    3-9-2018

Wij zijn dik tevreden over deze camping. Alles was perfect. 3 weken hier met veel plezier gestaan. Voor ons het enige "minpuntje" omdat mijn man versleten knieen heeft dat je niet ff eindje kon wandelen. Het is klimmen of dalen. Verder TOP camping. Met een schitterend uitzicht.

Aanrader

de Vaan
    30-8-2018

Een hele fijne kleine camping. Een zeer vriendelijke eigenaar die je vanalles kan vertellen over de omgeving. Het natuurbad is . heerlijk en ontzettend leuk voor de kinderen. Hier zwemmen salamanders in die je kan vangen met een netje ( neem er één mee!) en daarna uiteraard weer vrijlaten. Restaurant op de camping serveert heerlijk eten. In de omgevind is het niet heel toeristisch, maar dat maakt het juist ook weer leuk. Het sanitair zit er mooi verzorgd uit, en er is zelfs een badje voor de kinderen. Een fijne kleine camping.

Mooie groene natuurcamping, genieten voor iedereen

Judith Aldershof, Nathan, Noor en Laurien Lootsma
    29-8-2018

Wat een prachtige plek!! Volop groen, mooie uitzichten, een kundige eigenaar en team, kortom: Genieten!!

Complimenten voor Andries, de huismeester en zijn vrouw en alle andere medewerkers, wat een mooie en fijne plek. Het natuurzwembad was prachtig, naast dat de kids zich er goed konden vermaken met ‘snorkelen’, spelen, heb ik ook genoten van lekker zwemmen en dobberen. Er waren veel kids aanwezig, ideaal voor onze meiden, voor ons had het iets rustiger gemogen. Andries sprak mensen aan als dat nodig was, zo bleef het gezellig. Paar keer lekker gegeten bij het restaurant. Hardlopen kon goed langs de rivier, alleen de 2 km er naar toe en weer terug waren erg zwaar, verder geweldig en mooi. Vanaf de camping was er zeer veel te doen.

We stonden op een campingplek bij de huisjes, waar het net wat rustiger was dan het grote kampeergedeelte. De kippen scharrelden elke dag rond op onze plek.

Volgend jaar komen we terug!

Reisach scoort een 7,7 uit 10, op basis van 30 reviews