Sorteren

vakanties Ossiach

Reviews over Ossiach

Fantastisch.! Zeker voor herhaling vatbaar..

Jo en Anja van Heeswijk
    4-11-2018

Heerlijke rustige camping.....heel gastvriendelijke eigenaresse...

Iedere zaterdag worden er zondageitjes gebracht.

Ook de belangstelling naar de klanten toe is super, en je bij Mevr.Schabus terecht voor héél veel informatie.

Je hebt hier dan ook heel veel uitgangs mogelijkheden. Ook kan je prima wandelen en fietsen is het een mooi gebied.

Een aanrader!

Familie van Elburg
    4-11-2018

Verblijf op een mooie Terrassencamping met goede sanitaire voorzieningen. Een mooie uitvalsbasis om te wandelen en te fietsen in de prachtige omgeving van Ossiachersee.

Een aanrader voor de gene die van rust houdt.

Marinus Verheij
    3-11-2018

Een geweldige camping, waar de staanplaatsen geweldig zijn met mooi uitzicht en rust midden in de natuur, tegelijk de sanitaire voorziening is keurig en schoon, de eigenaarresse is gast vrij en behulp zaam

Heerlijke vakantie

Stuijfbergen
    21-10-2018

Heerlijke vakantie gehad

. Overzichtelijke camping, heerlijk meer en prachtige omgeving.

Een jaarlijkse reis waard om te ontspannen

Anneke Hofsteenge
    11-9-2018

Prachtige camping met een uitstekend restaurant. Daarnaast veel mogelijkheden voor uitstapjes met de Kärnten Card. Fietsmogelijkheden zowel rond der See en omgeving maar maar ook met de bus naar Tarviso (Italie) of Spital an der Drau Gratis met de Erlebnis Card ( deze is gratis te krijgen op de camping) en dan terug fietsen naar de camping. Nagenoeg vlak of lichtaflopend. Het klimaat is bijna subtropisch. Vanaf medio juni heeft het water in de Ossiacher See een temperatuur van 20-24 graden

Heerlijk zwemwater. Vriendelijk personeel op de camping, winkel en restaurant.

Ossiach scoort een 7,9 uit 10, op basis van 115 reviews