Sorteren

Reviews over Ossiach

Sportief en relaxed

Ange
    16-8-2018

Mooi gebied waarin je veel kunt doen (cultureel niet veel, voornamelijk op actief gebied). Wandelen, kabelbaan naar boven, Klagenfurt bezoeken, Apendorp, zwemmen in het heerlijke meer...als je 2 of 3 dingen wilt doen zeker de Karntenkaart aanschaffen. Dorpje Ossiach is verder niets te doen.

De moeite waard!

Miriam
    22-4-2018

Gezellig dorpje. Prachtige kerk/Stift. Mooi aangelegt park en direct aan de Ossiachersee. Er is 1 kleine supermarkt/souvenierwinkel en er zijn verschillende restaurants, ijssallons en leuke terrassen.

Mooie omgeving

roersma60
    20-9-2017

Bijzonder mooie omgeving met heel veel wandel- en fiets (mountainbike) mogelijkheden.

Ossiacher See is echt een aanrder

Ossiach scoort een 7,8 uit 10, op basis van 114 reviews