Reviews over Oberdrauburg

Nette uitvalsbasis

Svn
    27-8-2018

Mooie, schone camping. Goede uitvalsbasis om naar bijv. de Grossglockner te gaan. ( 50min rijden). Camping ligt tegen een openbaar zwembad aan en daar kan je dan ook ( gratis) gebruik van maken. Grote ruime plekken en makkelijk de stroom paal te bereiken. Sanitair was goed en schoon. In eerdere reacties zagen wij dat er ergernissen waren over geluid overlast. Van de bergpas achter de camping hebben we geen last gehad. En dat in een tent. De bakker komt sochtends rond 8 uur toeterend de camping op rijden. Mooie wake up call toch? Net de brug over is een supermarkt met vers brood. De receptie is tegelijk ook het zwembad, dat was wel een minpunt. Ze verstrekken weinig informatie. In naastgelegen Lienz heb je een leuke rodelbaan en leuk centrumpje. Camping is zeker een aanrader.

Heerlijk thuis komen. 😀

K.Versluis
    26-8-2018

Mooie niet te grote camping. Mooie omgevi ng en het is er schoon. Wij komen al voor de achtste keer. Heerlijk rustig en helemaal geen overlast van lawaai. Ook een mooi zwembad. Komen hier graag.

Prachtig verzorgde camping.

Rosan
    14-8-2018

Een mooie camping. Sanitair wordt goed schoon gemaakt. Ja, een toilet of douche is wel eens vies, maar dat zijn echt de medecampinggasten. Prachtig schoon zwembad, alleen jammer dat het vroeg dicht gaat, maar dat komt omdat het een gemeente zwembad is. Het restaurant bij het zwembad serveert lekkere gerechten, maar gaat ook om 19 uur dicht. Wij hebben geen last gehad van de pas achter de camping, snap niet dat er mensen in die daar last van hebben. Verder komt inderdaad de bakker iedere ochtend toeterend de camping op, maar dat is nog geen 5 seconden, als je daar al over zeurt. Wij vonden het echt een top camping, lekkere ruime plaatsen en dicht bij het dorp, is te voet ongeveer een kwartiertje.

Heerlijke camping!

Schwarz family
    22-10-2017

Voor ons de zevende keer dat we deze camping bezoeken en nog altijd dik tevreden! Gezellig, kleinschalig, vriendelijk en behulpzaam personeel. Zoek je vermaak of animatie, dan moet je wellicht op zoek naar een andere camping, alhoewel onze kinderen zich heel goed vermaken met de andere kinderen op de camping. Er is hartstikke veel te doen in de naaste omgeving en met zonnig weer hoef je de camping niet te verlaten maar kun je heerlijk vertoeven aan het zwembad en afsluitend een heerlijk koel biertje op het terras drinken!

Geweldig goed

Wim en Bea van Meegdenburg