Reviews over Oberdrauburg

Rustig dorpje met voorzieningen

toys
    8-10-2014

Oberdraugburg is een prima uitvalsbasis, goed bereikbaar en van hieruit kun je werkelijk alle kanten uit. Als plaats stelt het niets voor, maar een supermarkt voor dagelijkse boodschappen is aanwezig.

Klein dorpje

Pascal en Meike
    4-8-2014

Van het dorp moet je niet veel verwachten al ziet het er prachtig uit. Maar je bent zo in Lienz waar je alles kunt vinden wat je nodig hebt.

Gezellig plaatsje

Fam. Verburgt
    1-8-2014

Leuke bestemming, mooi gelegen in dal van de Drau. Er zijn redelijk wat faciliteiten als imbiss, bakker, hotel, restaurant, supermarkt, geldautomaat, fietsverhuur etc. Niet echt groot qua centrum/winkels maar wel sfeervol.

Oberdrauburg scoort een 8,1 uit 10, op basis van 46 reviews