Oberdrauburg

Reviews over Oberdrauburg

Rustig dorpje met voorzieningen

toys,
    8-10-2014

Oberdraugburg is een prima uitvalsbasis, goed bereikbaar en van hieruit kun je werkelijk alle kanten uit. Als plaats stelt het niets voor, maar een supermarkt voor dagelijkse boodschappen is aanwezig.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

Gezellig plaatsje

Fam. Verburgt,
    1-8-2014

Leuke bestemming, mooi gelegen in dal van de Drau. Er zijn redelijk wat faciliteiten als imbiss, bakker, hotel, restaurant, supermarkt, geldautomaat, fietsverhuur etc. Niet echt groot qua centrum/winkels maar wel sfeervol.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

Geweldige omgeving

Wim en Janny Bakker,
    15-10-2013

We hebben dagen op de fiets gezeten Het is een geweldige omgeving. Er zijn hele goede fietspaden. De omgeving ziet er netjes en verzorgd uit. De bergen zijn prachtig Je kan hier hele mooie wandelingen maken Oberdrauburg we komen terug

Gereisd met partner in juni 2013

klein maar fijn

elianne peters,
    18-7-2013

klein typisch Oostenrijks dorpje. Niet heel spannend maar je zit dicht bij Lienz ( ongeveer 15 km) en daar is genoeg te doen. Dorpje heeft wel een station dus je kunt makkelijk met de trein. Ook veel fietspaden in de buurt

Gereisd met jonge kinderen in juni 2013

Mooi rustig en gezellig klein dorp

Lianne,
    19-6-2013

Oberdrauburg is een klein dorp met een supermarkt, bakker, VVV, drogist en huisarts. Enkele terrasjes. Als je wilt uitgaan moet je naar het nabijgelegen Lienz. In de toeristische maanden wordt er wel het e.e.a. georganiseerd zoals een boerenmarkt, vlotvaren, Oostenrijkse muziek, etc.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2013
Oberdrauburg scoort een 8,3 uit 10, op basis van 46 reviews