Sorteren

vakanties Millstatt

Reviews over Millstatt

gezellig dorp met veel voorzieningen

Frank
    24-7-2018

Gezellig stadje, wel veel auto verkeer , enkele gezellige avonden in het park mee gemaakt

Mooie omgeving voor actieve vakantie

Brigitte
    24-7-2017

Als je diverse activiteiten wilt ondernemen is een Kärntekaart aan te bevelen. Boottocht op Millstattersee is leuk om mee te maken, uitstappen in ander dorpje minder aan te bevelen tenzij je vanuit dat punt actief te voet of op de fiets verder wilt. Centraal punt om diverse plekken in Karinthië te bezoeken. Bij mooi weer schitterende omgeving om wandelingen te maken. Voor fietsers die graag bergen beklimmen zeker een aanrader.

Genoeg restaurants in omgeving om te eten, als je gesteld bent op vriendelijkheid en snelle bediening dan geen bezoek brengen aan Peppino, eten goed maar bediening en snelheid niet om van te genieten.

Bij lekker weer is zwemmen in Milstattersee zeer aangenaam vanwege hogere watertemperaturen.

Een woord geweldig!

petrapijpers
    13-7-2017

Het is er zo mooi aan het meer van ,Millstatt, dit jaar gaan we weer.

perfect als tussenstop

fam.Schoenmaker
    22-2-2017

Op weg naar Kroatie of Slovenie is deze locatie perfect als tussenstop. Tevens zeer geschikt om wat langer te verblijven vanwege de schitterende natuur en de hartelijkheid van de bevolking. Diverse slaapmogelijkheden en restaurantjes bieden voor ieder wat wils.

Wij komen zeker nog een keer terug!

Erg vriendelijke mensen mooie stad echt super

Jan Nijenkamp
    7-11-2016

Gebruik maken van de karnten card en je kan er lekker eten

Millstatt scoort een 8,6 uit 10, op basis van 54 reviews