Mallnitz

Reviews over Mallnitz

mooi gebied

Eekhof
    12-1-2018

Als winterwandelaar, vonden wij dat Mallnitz meer een uitgebreid gebied is voor langlauf, overal zeer goed aangelegde paden voor de langlaufers, maar wij als winterwandelaars zagen dat er op loips 1 of 2 mensen bezig waren, en wij vonden dat er zoveel mooie wandelpaden naast konden worden gemaakt. Erg jammer. want op de loips mag er niet worden gelopen.

Gereisd Met partner in Mon Jan 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Gezellig lieflijk rustig plaatsje.

Ilse en Leo van Teeffelen
    27-7-2015

Leuk klein rustig plaatsje, maar absoluut geen bestemming voor mensen met tieners of oudere kinderen, aangezien er vrijwel geen uitgaansmogelijkheden zijn. Meer gericht op mensen met kleine kinderen en oudere wandelaars.

Gereisd Met partner in Mon Jul 13 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fantastische plek

Hetty Vos
    30-6-2015

Leuk bergdorp. Niet groot maar wel van alle dagelijkse gemakken voorzien. Voor de jeugd is er niet zo heel veel te beleven, maar voor ouderen is het een heel geschikte rustige locatie. Prachtige natuur waar een wandelaar zijn hart op kan halen. Mallnitz is vooral bekend om de Tauernschleuse(Tauernspoortunnel). Deze verbindt Böckstein met Mallnitz en is een goed alternatief voor de drukke snelweg. Binnen 10 minuten ben je op de plaats van bestemming en schilt je 150 km omrijden via de Tauerntunnel. Echt een aanrader

Gereisd Met partner in juni 2015

Fantastisch appartement in zeer rustige omgeving

Margriet de Haan
    6-3-2015

Wij vonden het ski gebied erg tegenvallen. Prijs/kwaliteit verhouding was niet goed. Ski pas en lessen waren duur in verhouding naar het kleine ski gebied. Ander skigebied in de buurt was bijna half uur met de auto en dan nog 10 min met de trein naar boven. Dat was supergezellig, moderner en gezelliger. Het dorp Mallnitz leek uitgestorven, zelfs in de voorjaarsvakantie. Vonden de mensen van de ski scholen ook niet erg vriendelijk. Mensen van het appartement waren daarentegen hartstikke vriendelijk, gastvrij en zeer behulpzaam.

Gereisd Anders in februari 2015

Mallnitz is een leuke plaats

H.Elzen
    3-3-2015

De skibus brengt je in 15 minuten naar de Ankogel waar je goed kunt skiën. Je kunt ook naar de Mölltaler gletsjer gaan, dat is ongeveer een half uur rijden met de auto en een fantastisch skigebied. Verder kun je diverse uitstapjes maken vanuit Mallnitz naar bijvoorbeeld het Porschemuseum in Gmünd of de beeldentuin ook in Gmünd.

Gereisd Met partner in Sun Feb 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Mallnitz scoort een 8,6 uit 10, op basis van 87 reviews