Kötschach

vakanties Kötschach

We hebben een aantal aanbieders voor Kötschach voor je op een rij gezet:

Reviews over Kötschach

• 9Kees en Plony18-07-2019

Een heerlijk huis in een prachtige omgeving.

Wij hadden een geweldige vakantie in Kötschach-Mauthen. Fantastisch mooie omgeving en schitterend weer in Karintië. Heerlijk gefietst in het dal en de Plöckenpass op. Italië ligt op 15 km afstand! Meerdere prachtige bergwandelingen zijn er te maken. Skilift in de zomer naar Nassfeld is zeker ook een aanrader. Houdt wel rekening met de afstand. Wij waren blij dat we bij München een overnachting hadden gepland.

• 8Uitgaanslevenn

Gereisd met partner in juni 2019

• 9Erna15-04-2019

Zeker voor herhaling vatbaar

SZon en bergen is een supermooi vakantiehuis. Aan alles is gdacht. Fijn de drie fietsen die aanwezig zijn.Gelegen in een mooi dorp met warme bakker,supermarkten en een goede slager.Alles in de buurt van de woning. Kotschach is het beginpunt van vele mooie belevenissen.Men moet er wel een eindje voor rijden,maar dat is het waard.

• 10Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 9Ruud Davidse15-02-2019

We komen terug in september, om te wandelen.

Gezellig klein dorpje, met alle voorzieningen.

• 7Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur

Gereisd met partner in februari 2019

• 10Henriette Bekker10-08-2018

Fantastische familie vakantie

De sfeer is er een van gezelligheid en gemoedelijkheid. Iedereen in het dorp kent elkaar .We verbleven in het appentementen huis van gailtall panorama appartements van fam Martens. Er is veel te bezien van oude kastelen prachtige boerderijen en vooral veel natuur watervallen hogeren en lagere bergen bossen en elk wat wils almen die te bezoeken zijn bergbeklimmen natuurzwembad speeltuin musea voor zowel een actieve vakantie als meer uitrusten in luchtkuuroord want het gehele dal is industrievrij en zeer hoge luchtzuiverheid. Er wordt veel georganiseerd voor de activelingen. Zoek je puur natuur er valt genoeg te wandelen opaden waar je bijna niemand tegenkomt mocht je de stilte zoeken.

• 10Cultuur

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 10D. Hoogveld07-09-2017

Prachtige omgeving met veel mogelijkheden

Een rustig dorpje met leuke winkeltjes. De woning is kort bij de dorpskern om broodjes en andere boodschappen te halen. Er zijn veel mogelijkheden om heerlijk te wandelen, fietsen en sportactiviteiten. Mooi zwembad in het dorp. Je kunt ook makkelijk met de auto een uitstapje maken naar Italië.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 9Diego Van Dalen07-07-2017

Heerlijke plaats

Enorm genoten van de oostenrijkse natuur. Veel gefietst en gewandeld in de streek, prachtig!

• 8Uitgaanslevenn

Gereisd met partner in juni 2017

• 8Erwin20-02-2017

Heerlijk genieten

In het dorp is weinig te doen, op uitzonderingen na. De omgeving is geweldig

• 7Sfeer in stad
    • 5Uitgaanslevenn

Gereisd met partner in september 2016

• 9Mark15-01-2017

Mooi dorp! Veel te doen en te beleven.

Leuk dorp, gemoedelijke sfeer en vlakbij de Italiaanse grens. Goede bakker en lekkere pizzeria's. Dagtrip naar Italië niet vergeten te maken. Loop de Mauthner Klamm is echt een aanrader! Bezoek het zwembad (binnen en buitenbad) die is echt TOP.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

• 8Mark28-07-2016

Mooi

Kotschach is een mooi dorp vlak bij de grens met Italië. Goede uitval basis voor wandelingen de klamm van Kotschach is goed te doen met kleine kinderen. De Garnitzenklamm bij Hermagor is veel uitdagender en langer. Veel lange mooie wandelingen zijn er te maken kortere zijn bijna niet te vinden wel lastig als je kinderen niet van wandelen houden.

• 6Uitgaanslevenn

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

• 9Hans22-12-2015

Gezellig klein dorpje

Daar waar nog echt de Oostenrijkse sfeer heerst, de prijzen normaal zijn en een fantastische natuur in de omgeving ligt.

• 6Uitgaanslevenn
    • 10Cultuur