Hermagor

Max. temp. (℃)12°17°21°24°23°20°14°
Min. temp. (℃)-7°-5°-2°11°11°-1°-5°
Dagen regen77810131311118897

Reviews over Hermagor

tot rust komen of actief zijn in prachtige natuur!

lvdheuvel
    13-8-2019

Prachtige omgeving met bergen en meren. Je kunt er rustig aan genieten van de natuur (bootje over de meren tussen de bergen door, naar restaurants op de berg met de lift) of juist actief bezig zijn in de natuur (bergwandelen, klettern bij outdoorcentra, zwemmen in de meren, (electrisch) fietsen); het kan allemaal en dat in een heerlijk klimaat!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2019

De triestigste vakantie ooit.

frans
    13-6-2018

Het was een dikke tegenvaller. Er is totaal niets te zien, wil je naar de winkel moet je naar Villach wat zo'n 80 km rijden is. Er zijn andere en betere plaatsen om heen te gaan dan in zo'n god verlaten oord waar christus zelfs nog nooit met zijn ezel is geweest. We hebben bij thuiskomst direct een andere reis geboekt.

Gereisd Met partner in juni 2018

één keer bezocht, leuk stadje.

Willem
    17-7-2017

Een paar keer doorheen gekomen, tijdens heenreis en terugreis. Ook toen wij naar de Weissensee zijn gegaan om daar te wandelen. Eén keer door Hermagor heengelopen. Leuk stadje, maar weinig te doen 's zomers.

Gereisd Met partner in juni 2017

Een gemoedelijk dorp, met prima voorzieningen

Theresia
    20-2-2017

Dit is een gezellig, klein dorp, met voldoende voorzieningen. De supermarkten en winkels zijn prima. De mensen zijn er zeer vriendelijk. Het is er nog gemoedelijk en rustig ,en er zijn veel leuke dingen in de buurt te doen, zoals zwemmen in de Pressegger-see, en uiteraard wandelen. In de omgeving zijn ook echt leuke dingen te doen, zoals een dagje naar de Weissensee, een wandeling in Egger Alm (ben je ook nog even in Italie), en echt een aanrader is met de skilift omhoog naar Nassfeld, dit is ook in de zomer erg leuk. Wat je ook zeker niet mag overslaan is een wandeling door de Garnitzenklamm, prachtig, en ook met onze kinderen van 8 en 10 was het goed te doen, zij vonden het een geweldig avontuur.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2015

We kwamen voor de bergen en niet voor een stad of

Nico
    8-1-2017

Hermagor is een klein regio stadje. wat winkels en leuk voor maximaal 1 middag. Als je een stad wilt bezoeken moet je hier niet naar toe gaan. Wel enkele restaurants waar je voor een redelijk tarief kunt eten.

Hermagor scoort een 7,8 uit 10, op basis van 126 reviews