Feldkirchen

Reviews over Feldkirchen

geweldig

lisette
    15-7-2017

Wij zijn jaren naar tirol geweest en nu voor het eerst in karinthie , wat ons is opgevallen dat karinthie meer naar de italiaanse kant trekt (niet verkeerd bedoeld) de schnietzels in tirol zijn wel beter verder heel veel pasta,s pizza,s en best wel veel rustdagen soms wel eens te veel. omgeving is wel erg mooi!

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2017

Leuk dorp

Bouwman
    9-1-2017

Feldkirchen is een leuk dorp met een klein centrum. In het centrum zijn de winkels voor eerste behoefte aanwezig. Daarnaast een aantal supermarkten en de bekende Duitse/Oostenrijkse winkels. Ligging is op korte afstand van Ossiacher See en Wörthersee.

Gereisd Met jonge kinderen in Mon Aug 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Feriendorf Malschachersee

Bovijn-Tack
    22-7-2008

Heel vriendelijk onthaal. Prima keuken en ruime keuze bij elke maaltijd. Nooit vuil diengerief aan de tafels er werd voortdurend opgeruimd. Spijtig dat er gaan wijnglazen ter beschikking zijn in het restaurant. (neem ze dus zelf mee). Fietsen zijn niet gratis zoals in meerdere brochures staat. Zes € voor drie uren en 10 € om de fietsen om een dag te huren. Een omgeving die rust uitstraalt en vooral voor kinderen heel veel mogelijkheden heeft.

Gereisd Familie in Tue Jul 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Feldkirchen scoort een 7,6 uit 10, op basis van 11 reviews