Reviews over Feistritz im Rosental

Zeer gastvrije camping, aanrader!

Slot,
    5-11-2018

Tweeën halve week gekampeerd op deze camping. De eigenaren zijn harde werkers die de hele dag klaar staan voor hun campinggasten. Nette en verzorgde camping. Veel kinderen. Daarnaast zijn er in de omgeving veel activiteiten om te ondernemen.

Groen, gezellig, familie,zwemmen, spelen, genieten

Anneloes en Kim,
    19-8-2018

Gezellige, groene, rustige familiecamping met 95% Nederlandse gasten. Voor onze kinderen van 3 en 4 geweldig!

Het zwembad was het hoogtepunt. 's Morgens voor het ontbijt was het dak gesloten en dus knus zwemmen. Rest van de dag open en altijd gezellig druk. De temperatuur van het water was perfect. (Cijfer 9, met een hek er omheen zodat nog veiliger in de naastgelegen speeltuin gespeeld kon worden kreeg het een 10).

Ondanks de in kleine getale aanwezige puberjeugd was het om 22u écht stil op de camping, tot zeker 8u.

De plekken zijn gemiddeld groot en vooral heel groen.

Wat we misten was een waterpunt in de buurt van de tent. Dit was alleen in het (zeer nette en ruime) toiletgebouw.

Een nadeel vonden wij het betaald douchen, €0,50 voor 5 minuten. De kwaliteit was dan wel weer goed, harde straal, goed warm.

Op de camping werden geen (water-)ijsjes verkocht, alleen kleine coupes. Gemiste kans denken wij.

Over-all: T O P !! ??

Fantastisch en zéér kindvriendelijk.

Anneke,
    16-8-2018

Voor het eerst dit gebied in Karinthië bezocht. Prachtige ligging, rustige camping en zeer kindvriendelijk. Aardige campingeigenaren, fijn slag mensen op de camping. Vanuit Feistritz ook Slovenië bezocht, zeer de moeite waard. In de omgeving hebben we een wandeling gemaakt naar de Klagenfurter Hütte, 3 landenpunt, Tscheppaslucht gelopen, op de Wörthersee gevaren, gezwommen in het Lago del Predil in Italië. Al met al een geweldige vakantie gehad. Onze kinderen van 6 en 12 hebben een topvakantie gehad ook, zeker op de camping. Wel waren we blij dat we een rustige staanplaats hadden aan de rand van de camping; rondom het zwembad was het tijdens de piektijden druk, wel heel gezellig. Kampvuur, een clown, een goochelaar, Oostenrijkse muziek op de camping..dit alles heeft het tot een prachtige vakantie gemaakt voor ons. Deze camping is zeer aan te raden.

Toppie

Marmar,
    16-8-2018

Wat een leuke gezellige mooie camping!!

Ons kind op de camping bijna niet gezien alleen maar lekker ah spelen.voetballen,zwemmen met de rest Vd camping kinderen!!!

Erg vriendelijke leuke eigenaren die alles doen voor een geweldig verblijf!

Omgeving ook erg mooi veel te doen voor ieder wat wils!

Kleinschalige Vd camping vonden wij echt super leuk geen dagen gevuld met animatie dingen maar af en toe kwam er toch wat leuks op de camping bv goochelaar ☺️

Top sfeertje komen zeker nog eens terug 🍻

Eten op camping ook top!!

Prachtige camping

Fam Peters/Backers,
    15-8-2018

Via kennissen op deze camping terecht gekomen,en het heel goed naar de zin gehad.

Wat een gezellige,gemoedelijke,kindvriendelijke camping is dit!Prachtige omgeving en heel veel te doen.

We hebben gelijk een karinthie kaart gekocht,aanrader als je ervan houdt om veel te gaan ondernemen.

Het restaurant is fantastisch..vooral de hausplatte voor 2 personen.

De eigenaren zijn zeer aardig en behulpzaam.

Sanitair zeer verzorgd,er was zelfs een vaatwasser.

Al met al een top camping voor actieve gezinnen met kinderen tot 14 jaar.

Feistritz im Rosental scoort een 5,5 uit 10, op basis van 28 reviews