Feistritz im Rosental

We hebben een aantal aanbieders voor Feistritz im Rosental voor je op een rij gezet:

Reviews over Feistritz im Rosental

Weinig zeggende plaats in een prachtige omgeving.

Familie Bos
    15-8-2014

Het plaatsje Feistritz is niet groot en heeft geen winkelcentrum. Aan de rand van het dorp liggen 2 grote supermarkten. Plaatsje ligt aan de bekende Drauradweg. Uitzicht vanaf de Drauradweg op het stuwmeer is fantastisch. Vooral als de zon ondergaat. Het dorp is een prima startpunt voor prachtige fiets en wandeltochten. De racefietser kan hele mooie tochten maken richting de Wörthersee. De ervaren mountainbiker moet zeker de tocht naar de Klagenfürterhütte niet overslaan. Dit is trouwens ook een hele mooie wandeling, met prachtig uitzicht op de Karawanken. D

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2014

Mooie plaats met veel rust

Pascal Delissen
    2-9-2009

Mooie vakantie bestemming met veel mogelijkheden tot uitstapjes. Teveel om op te noemen zelfs. Met korte autoritjes kom je direct in Sloveníë en Italië. Weinig uitgaansleven voor jeugd van 16 tot....3o? Heel veel fiets en wandelwegen met adembenemende uitzichten !

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2009

kan veel veel meer van gemaakt worden

fam. van deuren
    4-1-2009

omgeving was prachting maar als er geen sneeuw was geweest dan werd het zeer saai mevrouw van de kinder club zeer aardig maar toen ze ziek was geen vervanging dus geen kinder club meer. niets te doen qua animatie s'avonds oud op nieuw silverster viering 35 euro p p veel te duur voor wat je krijgt (dus niet gegaan) en het vreemste was er mochten geen kinderen binnen terwijl de meeste gezinnen met kinderen waren. problemen/klachten worden aangenomen maar niets mee gedaan.

Gereisd Met oudere kinderen in december 2008

We hebben een fantastische vakantie gehad en ja, er werd 2

Marcel
    28-8-2007

We hebben een fantastische vakantie gehad en ja, er werd keihard gewerkt aan het onderhoud van het park, dat door de vorige eigenaar is nagelaten te onderhouden.Een pluimpje verdient het bedienend personeel, dat zich het vuur uit de sloffen liep, om het de gasten goed naar hun zin te maken.Ook het personeel, dat het onderhoud verzorgt aan het park zelf, zoals vuilnisbakken leeghalen en het maaien van het gras, verdient een dikke pluim. De kids hebben zich heel goed kunnen vermaken, alles wat top, het eten was heel, heel goed, alleen bij minder weer, dan is de capaciteit wat krapjes, maar dit werd opgelost, door in groepjes te eten, witte bandjes om 17.00 uur en de gasten met de groene bandjes, die eten bij slecht weer om 18.30 uur. Alleen met de capaciteit van de boiler in ons appartement (A2), was minder, iedereen moest snel douchen, anders had de laatste persoon koud water.(4 personen, waarvan de 2 kids tegelijk onder de duoche stonden) en het duurde 8 uur, (zie verder hiervoor)

Gereisd Familie in augustus 2007

Feistritz zelf is klein dorp, niets te beleven, maar de te

m v e
    1-8-2007

Feistritz zelf is klein dorp, niets te beleven, maar de omgeving maakt dat ruimschoots goed: voor elk wat wils te vinden binnen 30-50km. park Rosental vooral niet boeken, is momenteel erg slecht: volledig overbelast en verouderd, capaciteit van restaurant/schoonmaken/organisatie erbarmelijk slecht!

Gereisd Anders in augustus 2007
Feistritz im Rosental scoort een 5,9 uit 10, op basis van 29 reviews