Sorteren

Reviews over Feistritz im Rosental

Weinig zeggende plaats in een prachtige omgeving.

Familie Bos
    15-8-2014

Het plaatsje Feistritz is niet groot en heeft geen winkelcentrum. Aan de rand van het dorp liggen 2 grote supermarkten.

Plaatsje ligt aan de bekende Drauradweg. Uitzicht vanaf de Drauradweg op het stuwmeer is fantastisch. Vooral als de zon ondergaat.

Het dorp is een prima startpunt voor prachtige fiets en wandeltochten. De racefietser kan hele mooie tochten maken richting de Wörthersee. De ervaren mountainbiker moet zeker de tocht naar de Klagenfürterhütte niet overslaan. Dit is trouwens ook een hele mooie wandeling, met prachtig uitzicht op de Karawanken.

D

we gaan niet meer terug

M.Peters
    6-8-2014
    Fietspaden niet geasfalteerd, alles schutterweg. Viel tegen.

Mooie omgeving

Erick