Sorteren

vakanties Faak am See

Reviews over Faak am See

K. Huizinga
    15-10-2018

Voor het derde jaar op camping poglitsch. Wat hebben we weer genoten, ondanks wat minder weer dan andere jaren. Er zijn zoveel dingen te doen en te zien in de omgeving dat we meteen weer geboekt hebben voor 2019. Hou je van rust en tegelijkertijd dat de kinderen zich vermaken, dan ben je hier op het goede adres.

Wij komen zeker terug!

Linda
    24-8-2018

Wij vonden dit een top camping! Faakersee is een plaatje. Cmping ligt er direct aan. Grootste ligweide van alle campings in de buurt. We hadden een ruime plek. Zag wel wat kleinere plaatsen, maar deze zijn echt niet te klein. In Italie zijn de plekken vaak veel kleiner! De camping ligt tussen de bomen. Dit zie je niet veel meer en vinden wij geweldig. Hierdoor afbakening door de bomen en heerlijk gevoel van in het bos zijn en veel schaduw! Maar zijn ook plaatsen in het open stuk aan het meer. Restaurant vonden we niet echt goed, maar wel genoeg keuze. Sanitair werd regelmatig schoongemaakt. Maar was toch niet altijd schoon, wat door de campinggasten kwam trouwens. 2 slechte douches bij de vrouwen en 2 goede. De slechte gingen in 1 minuut tijd wel 10x van heet naar koud en hadden geen goede druk. Maar ach... het meer maakt alles goed! Was ook wat animatie mogelijk.

Rustige camping met zuiver sanitair!!

van Weert
    19-8-2018

Na aankomst was de eerste reactie, waar ben ik terecht gekomen ( een wat rommelige indruk ) Maar na alles opgezet te hebben en een rondje te hebben gedaan tot de conclusie gekomen hier is het goed toeven. De camping is met 140 plaatsen niet groot en de kampeerplaatsen zijn ook niet echt groot bemeten. De sanitairgebouwen zien er netjes uit, ook niet al te groot maar wel zuiver!! Wij hebben de camping gebruikt als uitvalbasis om Karinthië te ontdekken. De camping heeft een eigen ( strand ) bad gelegenheid aan het meer met duiksteiger en ligweide. Het kan wel druk zijn aan het water omdat de locals tegen betaling hier ook gebruik van kunnen maken, maar dit hebben wij niet als storend ervaren. Verwacht van Camping Gruber geen 5* camping, maar een rustige camping met precies wat je nodig heb en niet meer, kamperen tussen de bomen ( veel schaduw) of aan het water.

Ons gezin 2 volwassen 2 kinderen 13 en 14 jaar

Geweldig!

panda
    5-8-2018

Een fijne camping aan een heerlijk meer! Erg vriendelijk personeel. De plekken hebben kleine ronde steentjes, maar was geen probleem voor onze tent. De plekken zijn kriskras verspreid. Wij vonden dit gezellig, maar je moet hier van houden (kan wat rommelig overkomen). Er worden veel sportieve activiteiten georganiseerd, maar deze activiteiten zijn wel meer geschikt voor de oudere kinderen ( vanaf ong. 9 jaar / 140 cm) . Onze dochter was helaas nog net te jong. Er is wel een fijne (overdekte!) recreatieruimte voor de jongere kinderen, waar je gewoon binnen kan lopen en waar elke dag een ander knutselwerkje gemaakt kan worden. Vooraan bij het meer zijn de plekken wat krapper, achteraan wat ruimer en meer privacy. Achteraan hoor je nauwelijks de weg, helaas wel de muziek van de camping ernaast. Wij hebben het er fantastisch gehad, Normaal gaan wij niet snel terug, maar willen nu als onze dochter wat groter is nog eens terug komen.

Klein maar fijn

Miriam
    12-5-2018

Gemoedelijke camping, niet groot....prachtig helder water dichtbij..erg mooie kleur. Leuke dingen te doen in de omgeving.

Faak am See scoort een 8,5 uit 10, op basis van 43 reviews