Reviews over Dellach im Drautal

Heerlijk genoten van rust en natuur

Dienko Slagter
    30-10-2018

Heerlijk rustige camping in het voorjaar, goede accomodatie. Tent van touroperator was super.

genoten!!

Anja
    5-9-2018

Voor het eerst in Oostenrijk. Erg mooi! Wel erg veel nederlanders op de camping (85%), die al snel weggingen omdat wij laat in het seizoen waren. Heerlijk rustig toen op de camping, plek genoeg!!

Sanitair prima! Zwembad sloot helaas de tweede week (laagseizoen begon) al om 18 uur. MPreis (winkel) op 1km afstand en niet duur. Trein ook dichtbij (1 km)

Toppen genoeg in de buurt, geen karinthiekaart gekocht, niet nodig gehad.

Inderdaad begint het campingleven vroeg, maar daar maakten wij gebruik van door mooi op tijd al banen te zwemmen in het mooie zwembad.

Nachten werden kouder (en nat) met als beloning sneeuw op de toppen!

Deze camping vond ik al met al een dikke prima!

Wat ons wel opviel is dat veel mensen er al jaren en jaren staan. Daardoor hadden we het gevoel dat we " tussen families" stonden,...wat van mij niet zo hoeft. Ons kent ons en dus laat in de avond doorkletsen (half 5...) dat mocht van mij wel wat stiller omdat om 7 uur de eerste (vracht)wagens al over de camping komen.

Fijne dagen

Avd
    26-8-2018

Mooie locatie tussen de bergen in.

Overdag ongeveer 25-28 graden, 's avonds koelde het wel flink af.

Receptie niet doorlopend geopend, moesten daardoor wachten voor we de tent op konden zetten.

Grootste nadeel hebben wij ervaren bij het schoonmaken van het sanitair. Hele gedeelte wordt afgesloten en je moet dan naar andere toiletgebouw. Als je hoge nood hebt is dit niet handig. Schoonmaken wordt ook nog gedaan tijdens spitsuur, 's morgens tussen 7 en 9 uur en 's avonds als iedereen wil douchen.

Prima

van Dijke
    17-8-2018

Camping is ideaal voor een bezoek met kinderen. Onze kinderen van 7 en 11 hebben zich hier goed geamuseerd, mede dankzij de animatie, het mooie weer en het aanwezige zwembad.

Alles is aanwezig op de camping voor een prettig verblijf.

De standplaatsen vonden wij wel klein waardoor alles nogal dicht op elkaar staat.

Het sanitair is verdeeld over 2 locaties, waarvan 1 locatie behoorlijk oud is (er zijn plannen om aankomende winter het oudere deel af te breken en een nieuw gebouw neer te zetten).

Als je een standplaats overweegt vlakbij de receptie/zwembad/restaurant/winkel, houdt er dan rekening mee dat het dan vroeg dag is. Vanaf 7 uur is de winkel geopend, leveranciers komen spullen brengen en men is buiten volop aan het poetsen.

Houdt er rekening mee dat je voor dagtrips altijd een stuk zult moeten rijden, maar er zijn zeer veel leuke dingen te doen. Wij hadden de Karinthië kaart aangeschaft wat zeker aan te bevelen is.

Leuke camping

Botje79
    3-8-2018

3 weken gestaan met gezin (2 volwassenen en 3 kids van 10, 8 en 4). Plaatsen waren niet groot maar wel voldoende. Zwembad en hoofd sanitair waren goed. Nadeel was dat op spitstijd (8.00-8.30) het hoofd sanitair werd schoongemaakt en gebruik gemaakt moest worden van het mindere sanitair achter het zwembad. Animatie top, eten ook gewoon goed, omgeving fantastisch (sommige dingen wel op een uur rijden). Wel veel ons kent ons op de camping maar we voelden ons wel welkom. Wel was er af en toe in de avond/nacht overlast door camping gasten (en/of jongeren) die het nodig vonden om lawaai te maken. Liep wel bewaking rond maar toch veel lawaai (1x tot half twee s'nachts). Al met al wel een aanrader en voor herhaling vatbaar!

Dellach im Drautal scoort een 8,1 uit 10, op basis van 43 reviews