• Type accommodatie

Reviews over Dellach im Drautal

Knus dorpje

Bogers
    30-8-2017

Knus typisch Oostenrijks dorpje. 2 supermarkten (M Preis en Spar) en diverse restaurants (Trunk, El Macho, Taurer, Waldhof, Hofi's) waar je zeer goed kunt eten voor een leuk bedrag. Een eigen treinstation op loopafstand van zowel het dorp als de camping. Kunt er heerlijk wandelen en de mensen zijn allemaal even vriendelijk.

mooie plek maar wel aan de rand van Karinthië

Gea van den Bosch
    15-8-2015

Mooie omgeving aan de rand van Karinthië, waardoor je ver moet rijden voor sommige bezienswaardigheden.

Leuk dorp.

Ralph Beerens
    11-8-2015

Leuk (klein) dorp. Enkele eetgelegenheden en cafés. Twee supermarkten dichtbij de camping.

Leuke Dorp met goede Camping

Arjen_v_h_hoge
    23-9-2014

De camping is een leuke familiecamping waar goed gezorgd word voor kinderanimatie, hygiene( meerder malen toilet schoonmaken enz) in een leuke bergachtige omgeving. Er is meer te beleven in spittal , Villach of lienz, maar als kampeerplek lekker gemoedelijk. Ga voor een karntencard en je kan veelal karting of gratis bergbanen bezoeken of rodelbahnen

Klein dorp

saskiavlugt
    18-9-2014

Buiten de supermarkt om niet echt in het dorp geweest

Dellach im Drautal scoort een 8 uit 10, op basis van 43 reviews