Dellach im Drautal

We hebben een aantal aanbieders voor Dellach im Drautal voor je op een rij gezet:

Reviews over Dellach im Drautal

Knus dorpje

Bogers,
    30-8-2017

Knus typisch Oostenrijks dorpje. 2 supermarkten (M Preis en Spar) en diverse restaurants (Trunk, El Macho, Taurer, Waldhof, Hofi's) waar je zeer goed kunt eten voor een leuk bedrag. Een eigen treinstation op loopafstand van zowel het dorp als de camping. Kunt er heerlijk wandelen en de mensen zijn allemaal even vriendelijk.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Leuke Dorp met goede Camping

Arjen_v_h_hoge,
    23-9-2014

De camping is een leuke familiecamping waar goed gezorgd word voor kinderanimatie, hygiene( meerder malen toilet schoonmaken enz) in een leuke bergachtige omgeving. Er is meer te beleven in spittal , Villach of lienz, maar als kampeerplek lekker gemoedelijk. Ga voor een karntencard en je kan veelal karting of gratis bergbanen bezoeken of rodelbahnen

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

Rustieke plek

N.B.Clazing,
    2-9-2014

We zijn net terug van 15 dagen Dellach im Drautal lekker weer ongeveer 23 graden gemiddeld met zoon van 14 hij heeft het prima naar zijn zin gehad er is een heel groot voetbalveld en een skatebaan en leuk zwembad er is veel te doen met Karintie card wel ongeveer 45 min.in auto maar mooie ritten. De jeugd zoekt elkaar sávonds op en de camping is vrij klein dus erg veilig!!De restaurants zijn prima en vrij goedkoop winkel vlak bij camping en de sfeer is erg gemoedelijk!Prima natuur vakantie

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2014

prachtig dorpje midden tussen de bergen

Khufu,
    24-7-2014

Dellach is een klein dorpje, gelegen tussen prachtige bergen met gletsjers. Ideaal uitgangspunt voor vele uitstapjes. Het dorp zelf is niet echt interessant, er zit een bank, een restaurantje, en een paar supermarkten. Wel handig is de supermarkt M-Preis, direct tegenover de camping op enkele minuten loopafstand (ze hebben daar echt alles wat je nodig hebt!). Camping am Waldbach is de enige camping in dellach, het is een gemeentecamping. De burgemeester probeert de camping 'naturel' te houden, dat is ook de reden waarom bijv. internet slecht is ingeregeld. Gelukkig zijn daar oplossingen voor ('dongel' van Yesss kopen bij de Hofer supermarkt in Lienz, voor 40 euro 3000 MB over een 3G netwerk), maar jammer dat de camping daar zelf niet pro-actief over adviseert want het internet is echt een klacht van heel veel campinggasten. Commercieel zijn ze dus nog niet. Als je houdt van de natuur en mooi uitzicht, in combinatie met uitstapjes maken, dan is Dellach super!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

Mooi dorp.

Harry,
    13-6-2014

Het dorp ligt aan de doorgaande weg van Spittal naar Lienz. het riviertje de Drau loopt langs het dorp. Alles is netjes en opgeruimd, een echt Oostenrijks dorp met de typische huizen.

Er zijn 2 supermarkten in het dorp, 3 restaurants en 'n Imbiss. De bevolking is vriendelijk, zoals gebruikelijk in een dorp.

Gereisd met partner in mei 2014
Dellach im Drautal scoort een 8 uit 10, op basis van 43 reviews