• Type accommodatie

Bodensdorf

Reviews over Bodensdorf

Bodensdorf gewoon geweldig

Kees van Aert, 27-9-2017
    heel vriendelijke bevolking ,mooi centraal gelegen boot voor op de Ossiachersee te varen op loopafstand en gezellige eetgelegeheden .voldoende supermarkten in de plaats zelf en kleine winkelcentra's op 8 km afstand zowel als je naar links of naar rechts Bodensdorf uitrijd .Gerlitzen bijna in je achtertuin

Bodensdorf is echt een vakantie voor jong en oud

Jacqueline, 21-2-2017
    Je kunt er lekker eten , de omgeving is prachtig , en in de buurt zijn veel bezienswaardigheden je kunt er ook watersport beoefenen en leuke routes rijden , je kunt ook leuke steden bezoeken en natuurlijk niet te vergeten de mooie Ossiacher See

Karinthie is prachtig!

I. Bleekman, 21-2-2017

Wij waren in het prachtige Oostenrijk in de streek Karinthië.

Geweldig uitzicht vanuit Bodensdorf over de Ossiachersee.

Ons verblijf bij GasthofPensionHogt was op 800m hoogte.

Je bent van hier uit direct bij skigebied Gerlitzen, bij Villach en Klagenfurt.

Heb Je ff geen zin in skiën dan lekker shoppen in de grote winkelcentra.

We gaan in de zomer weer terug want we hebben gezien dat er dan ook vanalles te doen is rondom Bodensdorf en de Ossiachersee.

We zetten dan opnieuw een review.

Wij zeggen gewoon...GAAN!!!! En het zelf ervaren.

Geweldig

Gerrie Zweden, 20-2-2017
    Alles dicht bij een geweldige vakantie en bij Landhaus danita is het super!!! zeer gastvrij alles is mogelijk.

heerlijk

Eric, 1-10-2016
    heerlijk en rustig. Bodensdorf heeft via de trein een goede verbinding met Villach. In het dorp zelf is weinig of geen vertier.
Bodensdorf scoort een 8,5 uit 10, op basis van 53 reviews