Reviews over Berg im Drautal

wij hebben een fantastische vakantie gehad .

van eekelen
    27-10-2018

Het hotel was proper en goed onderhouden. Het personeel was super vriendelijk en heel hulpvaardig. De omgeving is ronduit prachtig met mooie wandelingen.Het is zeker de mooite waard.

Super !

Angelique Eshuis
    23-9-2018

Heerlijk gegeten, gezellige eigenaren die echt even de tijd voor je nemen En dan het uitzicht over het Drautal Fantastisch 😍

Zeker voor herhaling vatbaar!

Monica
    19-9-2018

Gemoedelijke kleine camping met aardige behulpzame eigenaren. Er zit een klein zwembad bij, prima voor de kinderen of om even af te koelen. Je mag gratis gebruik maken van het zwembad in het dorp, deze is op loopafstand.

De plaats is een mooie uitvalbasis om Karinthië te ontdekken. Zeker een aanrader om de Kärnten card aan te schaffen.

De plaatsen op de camping zijn over het algemeen breed. In sommige straatjes sta je toch wel dichter tegenover elkaar, zodat je voor bijv je caravan met tent niet nog een luifel ervoor kan zetten.

Het toiletgebouw is net vernieuwd en ziet er prima uit! Je moet wel betalen voor het douchen, 1 euro voor 6 minuten. Dat had misschien ook wel 3 minuten voor 50 cent kunnen zijn, dan heb je nog tijd genoeg om te douchen en bespaar je water.

Bijna iedere dag komt de bakker met zijn wagentje met vers brood.

Op de camping zelf is geen restaurant oid, maar genoeg leuke plekken in de omgeving.

Prachtige locatie

Erlijne
    17-8-2018

Het almgasthof ligt op een prachtige locatie waar het 's nachts gewoon echt donker is en muisstil. Het huis is wat gedateerd, maar wel heel gezellig. Het eten is goed. De locatie is niet te groot waardoor je snel contact legt met andere gasten (als je dit zou willen), kinderen snel vriendjes maken en je met een gerust hart beneden een bietje kan drinken als de kinderen in bed liggen.

Je kan prachtig wandelen in de omgeving, maar er zijn ook veel andere dingen te doen (zwemmen, klimpark, boogschieten, raften, paragliden etc.). Deze dingen moet je alleen wel even zelf uitzoeken.

Prima, prijs/kwaliteit hotel!

P. Mooij
    16-8-2018

Het hotel ligt in een rustige omgeving van Karinthië. De inrichting ziet er misschien gedateerd uit, maar het is goed onderhouden en schoon. We hadden een kleine kamer met balkon, wat elke dag schoon werd gemaakt en elke dag schone handdoeken. Als je handdoeken tekort kwam of je had ze gebruikt bij het zwembad, kon je ze bij de receptie bij vragen of omwisselen. Op de kamer was een LED-tv aanwezig, maar daar hebben wij weinig gebruik van gemaakt, omdat er op de kamer, maar door het hele hotel goede WIFI aanwezig was. Ruime keuze bij het ontbijt en elke dag vers fruit, avondeten keuze uit drie menu's, wat ons totaal niet is tegengevallen, daarbij ook een ruime keuze aan salades. Voor de kinderen een speciaal kinderbuffet, maar geen probleem als ze iets van het keuzemenu wouden eten, bv. soep of een toetje. Zwembad zowel binnen als buiten schoon en goed onderhouden, oftewel we hebben een topvakantie gehad in Ferienhotel Glocknerhof!

Berg im Drautal scoort een 8,6 uit 10, op basis van 49 reviews