Reviews over Berg im Drautal

Geweldige reis naar het Drautal.

Hanny.
    5-7-2018
    Het is een prima en gezellig hotel en de omgeving is er heel mooi, tis heel rustig gelegen dus goed voor de rustzoekers onder ons. In het dorp is een leuke winkel en een konditirei waar ze lekkere koffie hebben.

Een heerlijke vakantie.

Ali Baarn
    12-8-2017
    Na lange jaren, eindelijk weer eens in het mooie bergland van Oostenrijk geweest.

Geweldig

Wiggers
    21-2-2017
    Alles was weer perfect . Vriendelijke, gastvrije mensen, lekker eten en een hele mooie omgeving. Volgend jaar weer.

Niets bijzonder

Fam. Dekkers
    24-8-2015
    In Berg Im Drautal zelf valt niet echt iets te beleven maar het is wel de ideale uitvalbasis om met de karntencard héle mooie plekjes te ontdekken waaronder de Goldeckbahn, Kreuzeck, Molltal gletsjer, Weissensee, drielandenpunt,wassererlebnis in Greifenburg, Raggaschlucht,.....

Leuk dorpje

H.Schraa
    8-8-2015
    Leuk dorpje met een supermarkt en een vvv waar je alle info van de regio kan krijgen
Berg im Drautal scoort een 8,6 uit 10, op basis van 48 reviews