vakanties Bad Kleinkirchheim

Reviews over Bad Kleinkirchheim

Fantastisch !!

P.J.M. Maas,
    15-11-2018

Optimaal ontspannen, genieten van een prachtige omgeving en heerlijk tot rust komen in meer dan fantastische bedden. Het appartement (Nockalm) is van alle gemakken voorzien en biedt perfecte ruimte om een week (of langer) door te brengen met een gezin met hond. Perfecte gastvrouw en gastheer !!

het blijft geweldig

tc de rijke-grootjans,
    21-9-2018

Weer zijn we naar landal Bad kleinkirchheim geweest en weer was het prachtig voor de zesde keer geweest weer mooie uitstapjes gemaakt misschien dat we volgend jaar wat anders doen omdat we toch eens wat anders willen ooit hopen we nog eens terug tekomen

Verblijf super goed

Kathy,
    15-8-2018

Plus punten

- Eten s avonds was uitmuntend lekker echt super

- Sauna was zeer proper en kinderen sauna super zwembad ook leuk voor kinderen

- gezellig om s avonds buiten te zitten

Min punten

- zwembad buiten veel stuk 2 fonteinen werken niet en baby bad is stuk zwembad buiten verdiend een opknapbeurt

- ver van centrum 1,5 km

- water pistooltjes stonden normaal elke dag op van 13 tot 17 u wij hebben het maar 1 keer weten opstaan.

- kamer met honden haren op de grond.

- zwembad buiten te goei zuiver maken er ligt veel vuil op de bodem waar men niet aankan

- soep is om 15.45u op...

super!

Karel,
    13-8-2018

Het zwembad, sauna en de zonnebedden waar we veel gebruik van hebben gemaakt, met gratis gebruik van handdoeken. Alles keurig schoon en meerdere douches met zeep beschikbaar. Dicht bij de winkels en bakkerij. Veel gebruikt gemaakt van de karnten card die je gratis krijgt bij Alpine Spa Residence. We hadden heel mooi weer dus meerdere keren met de gondel naar boven geweest en genoten van het uitzicht. Genoeg te doen in de buurt. de accommodatie was schoon en was overal van voorzien (vaatwasser, oven, magnetron, nespresso, koolkast met vriesvak) Bedden waren goed. We hebben een super vakantie gehad! We komen zeker nog een keer terug...

We hebben een heerlijke vakantie gehad

Greving,
    31-7-2018

Prachtige omgeving, de natuur is hier echt heel mooi. Daarnaast zijn er diverse mooie meren zoals de millstater See om te zwemmen. Op een paar honderd meter van het park is een kuuroord waar we vaak zijn geweest, ook voor de kinderen leuk dankzij diverse zwembaden en lange glijbaan. De appartementen van Landal zijn ruim en mooi ingericht. De medewerkers zijn erg vriendelijk en de activiteiten in het park leuk. Al met al een top vakantie gehad!

Bad Kleinkirchheim scoort een 6,7 uit 10, op basis van 111 reviews