Oslo

Sorteren

Reviews over accommodaties in Oslo

Prima hotel om Oslo te ontdekken

Bert
    11-8-2018

het hotel is centraal gelegen t.o. van het centrum, dat op loopafstand is. goede en schone tweepersoonskamer aan de binnenzijde. Bij de douche ontbrak een deur waardoor de badkamer nogal nat werd. Er is een uitgebreid ontbijtbuffet. Auto parkeren in de parkeergarage tegenover het hotel kost wel zo'n 35 euro per 24 uur. Openbaar vervoer stopt bijna voor de deur en bij de 7-11 aan de overkant kun je een dagkaart kopen.

Mooi locatie, prima verblijf

Ralph
    11-5-2018

Prima hotel,netjes en goed verzorgd ontbijtbuffet. De kinderen sliepen echter op een slaapbank die wel een erg dun matras had. Het hotel ligt dicht bij de haven van Oslo en koninklijk paleis dus locatie is erg leuk. Helaas was ons niet gemeld dat het zwembad dicht was voor onderhoud.

Mooi maar prijzig hotel

Nanette
    26-12-2017

Mooi, groot hotel met vriendelijk personeel. Alles schoon en netjes. Hotel is van alle gemakken voorzien (zwembad, sauna, fitness, parkeergarage, bar en restaurant) en vanuit het hotel is alles in Oslo te voet of met de metro zeer goed te bereiken!

Wij hadden een ruime familiekamer en een heerlijk ontbijt. Het diner is lekker, maar zoals verwacht ook prijzig. Helaas was de skybar gesloten.

Aandachtspuntje is de slaapbank voor de kinderen. Die had een dun matras waarbij je de springveren voelde als je ging liggen. Helaas geen verbetering nadat we dit de volgende ochtend benoemd hadden bij de receptie.

Ons bed had geen passend beddengoed en er ontbrak een matrasbeschermer, waardoor we halverwege nacht beide direct op het matras lagen. Helaas waren ze ons bij de receptie vergeten te vertellen dat het op zon- en feestdagen gratis parkeren is, waardoor we per nacht 45 euro moesten betalen in de garage. Dat was een beetje jammer...

Perfecte lokatie en service

erikdr
    9-8-2017

Centraler kan het niet, naast station dus aan begin winkelgebied. Ruime en nette kamer en ditto badkamer. Goede douche al kan het even duren voor er warm water is (8e etage). Zeer uitgebreid ontbijt met veel vers en biologisch. Aanrader!

Uitstekend hotel vlakbij de bezienswaardigheden

Maarten
    26-7-2017

Hotel Slottsparken Oslo is een prima plek om Oslo te verkennen. Ligt vlakbij het koninklijk paleis en de belangrijkste winkelstraten van Oslo. Kamers zijn mooi en ruim. Het ontbijt is helemaal ge-wel-dig! Als we een minpuntje moeten noemen dan is het dat parkeren op de eigen parkeerplaats van het hotel niet goedkoop is (omgerekend ruim 30 euro per dag).