Reviews over accommodaties in Oslo

Perfecte lokatie en service

erikdr, 9-8-2017
    Centraler kan het niet, naast station dus aan begin winkelgebied. Ruime en nette kamer en ditto badkamer. Goede douche al kan het even duren voor er warm water is (8e etage). Zeer uitgebreid ontbijt met veel vers en biologisch. Aanrader!

Locatie is top

Maud, 1-8-2017
    Hotel ligt midden in centrum met eigen parkeergarage. Redelijk moderne kamers, alleen erg klein en benauwd. We hadden een familiekamer en stapelbed stond tegen tweepersoonsbed aan. Kinderen kregen een ijsje bij aankomst. Ontbijt prima alleen veel te druk.

Een prima stadscamping

Familie Peeters, 13-12-2015

Wij hebben een aantal dagen op deze camping doorgebracht. Een prima uitvalsbasis als je de stad wilt verkennen (bus stopt bij de camping, maar je kunt ook lopen naar de stad).

Gevarieerd publiek maar we hebben ons nooit onveilig gevoeld. Inderdaad is het electra wat rommelig, zeker als je laat aankomt en dan nog een plek moet zoeken. Het is dus aan te bevelen om niet halverwege de avond te arriveren.

Sanitair was prima. Groot en wij herkennen niet de berichten dat het er niet schoon zou zijn. Als we nog een keer naar Oslo zouden gaan zouden we zeker weer terug keren. Niet om daar een aantal dagen niets te doen maar wel om als uitvalsbasis de stad te bezoeken (en zo is de camping ook bedoeld)

Oslo scoort een 8 uit 10, op basis van 164 reviews