• Type accommodatie

• Waardering

Reviews over accommodaties in Oslo

Locatie is top

Maud, 1-8-2017
    Hotel ligt midden in centrum met eigen parkeergarage. Redelijk moderne kamers, alleen erg klein en benauwd. We hadden een familiekamer en stapelbed stond tegen tweepersoonsbed aan. Kinderen kregen een ijsje bij aankomst. Ontbijt prima alleen veel te druk.

Uitstekend hotel vlakbij de bezienswaardigheden

Maarten, 26-7-2017
    Hotel Slottsparken Oslo is een prima plek om Oslo te verkennen. Ligt vlakbij het koninklijk paleis en de belangrijkste winkelstraten van Oslo. Kamers zijn mooi en ruim. Het ontbijt is helemaal ge-wel-dig! Als we een minpuntje moeten noemen dan is het dat parkeren op de eigen parkeerplaats van het hotel niet goedkoop is (omgerekend ruim 30 euro per dag).

Een prima stadscamping

Familie Peeters, 13-12-2015

Wij hebben een aantal dagen op deze camping doorgebracht. Een prima uitvalsbasis als je de stad wilt verkennen (bus stopt bij de camping, maar je kunt ook lopen naar de stad).

Gevarieerd publiek maar we hebben ons nooit onveilig gevoeld. Inderdaad is het electra wat rommelig, zeker als je laat aankomt en dan nog een plek moet zoeken. Het is dus aan te bevelen om niet halverwege de avond te arriveren.

Sanitair was prima. Groot en wij herkennen niet de berichten dat het er niet schoon zou zijn. Als we nog een keer naar Oslo zouden gaan zouden we zeker weer terug keren. Niet om daar een aantal dagen niets te doen maar wel om als uitvalsbasis de stad te bezoeken (en zo is de camping ook bedoeld)

Oslo scoort een 8 uit 10, op basis van 163 reviews