Oslo

Sorteren

Reviews over accommodaties in Oslo

Prima hotel maar eten doe je beter ergens anders :

Christine
    31-8-2017

Goed gelegen en ok kamers en ontbijt. Wij hadden echter 2 maal diner in dit hotel en kregen de 2de avond precies hetzelfde buffet, waarmee ik bedoel: dezelfde kommen met dezelfde inhoud van de vorige avond, zelfs niet aangevuld of "glad gestreken". Bij het warme deel maar 7 kippenbillen voor een groep van 10 personen. Werd bovendien niet aangevuld. Gelukkig was eht ontbijt wél i n orde.

Perfecte lokatie en service

erikdr
    9-8-2017

Centraler kan het niet, naast station dus aan begin winkelgebied. Ruime en nette kamer en ditto badkamer. Goede douche al kan het even duren voor er warm water is (8e etage). Zeer uitgebreid ontbijt met veel vers en biologisch. Aanrader!

Een prima stadscamping

Familie Peeters
    13-12-2015

Wij hebben een aantal dagen op deze camping doorgebracht. Een prima uitvalsbasis als je de stad wilt verkennen (bus stopt bij de camping, maar je kunt ook lopen naar de stad).

Gevarieerd publiek maar we hebben ons nooit onveilig gevoeld. Inderdaad is het electra wat rommelig, zeker als je laat aankomt en dan nog een plek moet zoeken. Het is dus aan te bevelen om niet halverwege de avond te arriveren.

Sanitair was prima. Groot en wij herkennen niet de berichten dat het er niet schoon zou zijn. Als we nog een keer naar Oslo zouden gaan zouden we zeker weer terug keren. Niet om daar een aantal dagen niets te doen maar wel om als uitvalsbasis de stad te bezoeken (en zo is de camping ook bedoeld)