Oslo

We hebben een aantal aanbieders voor Oslo voor je op een rij gezet:

vakanties Oslo

We hebben een aantal aanbieders voor Oslo voor je op een rij gezet:

Reviews over Oslo

Oslo is prachtig.. helaas wel prijzig

Jorike
    28-9-2016

Het centrum van Oslo is erg gezellig. Veel winkels en eet-en drink gelegenheden. Jammer alleen dat er zoveel zwervers langs lopen en zitten te collecteren. Een aanrader is de hop on hop of bus, 'de schreeuw' van Munch en een fjorden tocht per boot. Ook het hardrock café vond ik zeer de moeite waard

Gereisd Met vrienden in augustus 2016

Mooie stad, zeker bij fraai weer

Annelies
    4-8-2015

Van de Ekebergcamping zijn we per fiets afgedaald naar de stad. Soms behoorlijk stijl. Echte fietspaden zijn er niet, maar Nederlanders zijn wel wat gewend. Via trambanen zijn we bij Vigelandpark beland en hebben daar deze mooie beeldentuin bekeken (gratis) en geluncht onder de bomen. Er vlak naast is een openbaar zwembad waarvoor zich een lange rij wachtenden bevond. Vervolgens het Kon -Tiki musem bezocht (Thor Heyerdal), erg interessant. Daar de ferry genomen (fiets ging gratis mee, we waren de enige toeristen met fiets). Een biertje op een terras in het centrum en bergopwaarts weer terug naar de camping. En de zon maar schijnen!!!

Gereisd Met partner in juli 2015

Prachtig gelegen stad

Karel-en-Lydia
    27-5-2015

Oslo is een prachtige stad. Als je er met een schip aanlegt is dit fantastisch, je vaart dan eerst door de Oslo-fjord, later zie je de opera,... opdagen. Op één dag heb je er eigenlijk alles gezien maar het is toch een geweldige stad met een mooie haven, het kasteel, de domkerk, de opera, het paleis,...

Gereisd Met partner in Fri May 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

leuke stad.

desiree
    10-10-2014

Oslo is een mooie stad. Er zijn veel musea te bezoeken waarin je kennis maakt met de cultuur van Noorwegen. Alle mensen in de winkels zijn erg vriendelijk en behulpzaam. Er waren namelijk een paar dingen die niet helemaal goed gingen en dat was onze eigen schuld maar alles is netjes opgelost zie hieronder: Ik bestelde een chocolademelk bij Starbucks maar ze deden er slagroom op terwijl ik zonder wilde; ik kreeg gewoon een nieuwe beker. Ik had bij Vapiano een salami pizza maar deze rook niet lekker en smaakte voor geen meter; ik kreeg een nieuwe pizza en wilde een magerhita dit was geen probleem en kreeg zelfs het verschil in geld terug. op de laatste dag zag ik dat je als student goedkoper met de city airport train kon reizen terwijl ik heen de volle prijs heb betaald; ik kreeg gewoon een gratis kaartje voor de terugweg.

in de stad is veel te zien en te beleven.

Gereisd Anders in oktober 2014

Veel te zien in Oslo

Madeleine
    11-9-2014

Onverwacht een dag in Oslo tijdens een cruise. Dus niet voorbereid wat er te zien is. Was hier 20 jaar geleden een halve dag (alleen een deel centrum gezien) en de herinnering was niet zo een leuke stad. Met de hop on hop off bus een indruk over Oslo gekregen en ik moet mijn mening herzien. Wat een prachtige stad en zeer veel te zien en te doen. Daar heb je aan een dag niet genoeg aan. Nu alleen het mooie beeldenpark gezien, Akershus Slott en Aker Brygge. Als je de vele musea wil zien, de Holmenkollen, een boottocht enz ben je wel een paar dagen zoet. Maar dan wel met de OV en niet met de hop bus. Kijk met een goede herinnering nu terug op Oslo en hoop hier nog eens terug te komen maar dan wat langer ondanks dat het wel een dure stad is.

Gereisd Alleenreizend in Fri Aug 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Oslo scoort een 7,2 uit 10, op basis van 167 reviews