1.564

Reviews over accommodaties in Noorwegen

Prachtig verblijf

Wilrieke,
    18-9-2018

Prachtig verblijf. Je het uitzicht op het fjord, waar je een kans hebt om bruinvissen te zien zwemmen. In de buurt vind je meerdere watervallen, prachtige wandelroutes in jottunheimen en jostedalsbreen. Wij hadden een penthouse. Het was brandschoon en groot. Wij komen hier zeker nog eens terug, er is in de buurt van skjolden nog genoeg te ontdekken.

Zwembad krijgt een 7, er is geen zwembad maar bij warm weer kun je prima in het fjord badderen. In het dorpje is een strandje aan het water

aanrader!

van soest,
    1-9-2018

Al vaker in Voss verbleven op resort bavalstunet.....prachtige woning die zeer warm en smaakvol is ingericht, uitzicht over het dal en op de bergen eromheen.

De woning is zeer luxe met sauna, grote badkamer...enorme tv, uitgebreide keuken met de nieuwste snufjes en heerlijke bedden, al vele malen op dit resort heerlijke dagen gehad....een aanrader voor iedereen!!

Joyce V,
    28-8-2018

Heel fijn huisje (wij hadden nr 2 volgens mij) met prachtig uitzicht op de (uitloper) Sognefjord. Dichtbij schoon toiletgebouw. Zeer vriendelijke eigenaren. Leuke wandelingen in Laerdal (vraag ernaar bij de receptie). Ook een aanrader voor vogellaars! Notenkraker, sijs, glanskop, .... vanalles! We hebben hier 4 nachten heerlijk genoten en komen hier zeker nog eens terug :)

Fantastische natuur camping

Henk Zwagerman,
    25-8-2018

Een fantastische natuur camping waar je zelf een plekje mag uitzoeken of één van de fijne blokhutjes huurt. Ook de huisjes zijn basic; geen stromend water of een keuken, maar één met de natuur, zoals kamperen hoort te zijn. De camping ligt aan een meer en is terrasvormig; altijd een mooi uitzicht. Sanitair basic, maar brandschoon. Wel weinig douches; één heren en dames douche is wel wat weinig ondanks dat het een kleine camping is. Andere kant is dat ik bijna nooit hoefde te wachten.

Eigenaar is oud, maar super betrokken en de omgeving heeff veel mooie natuur, maar geen echte andere toeristische trekpleister. Wij kwamen hier heerlijk tot rust.

Fantastisch! Hier komen we beslist terug!

Ronald Sikking,
    21-8-2018

Een prima camping van reuze aardige en behulpzame Nederlanders. De camping heeft veel faciliteiten, o.a. zwembadje, fietsen, jeu de boules baan, kinderspeeltuin met trampoline, kleine supermarkt, vriezer voor koelelementen en een gezellige gezamenlijke uitstekend geoutilleerde keuken. Prima snelle hap verkrijgbaar. Goede uitvalbasis voor wandelingen e.d.