Sorteren

Reviews over Lillehammer

Jessica
    20-9-2016

Heerlijk hotel met verschillende zwembaden, een sauna en een sportcentrum (alles zonder extra kosten). De kamers zijn erg goed: heerlijke bedden, dikke gordijnen, lekkere douche en alles schoon. Het ontbijt is zeer uitgebreid en goed verzorgd. Een aanrader!

Verbouwing gaande

Tiemen van der Worp
    18-5-2015

Plus: vriendelijk personeel, centrale ligging, schoon, gedurende de dag gratis koffie/thee/gebak/wafels etc. Min: er werd verbouwd waardoor er van het beloofde dinerbuffet weinig terecht kwam. Hotdogs kun je immers geen diner noemen. Een kort gesprek resulteerde in twee gratis flessen bier ter compensatie.

mooi appartement

stephanie
    6-1-2014

mooi groot appartement met alles er op en er aan in de keuken.

Redelijk hotel

rita
    31-10-2013

Ondanks dat we niet vriendelijk werden ontvangen is het hotel verder goed. Wij hadden een kamer aande achterkantvan het hotel tegenover het postkantoor. Dat was iets minder omdat ze daar al vroeg in de ochtend met veel lawaai beginnen. Een pluspunt van het hotel is het gratis lightdinervoor alle gasten. In Lillehammer zelf is weinig te beleven, 2 nachten is dan ook lang genoeg.

camping geschikt om Lillehammer te bekijken

Marc en Corine
    5-7-2013

Niet veel bijzonder aan deze camping. Te voet naar Lillehammer 30 min. goed te doen. Veel vasten gasten. Niet een camping om lang te blijven.

Sanitair redelijk netjes.

Lillehammer scoort een 8,1 uit 10, op basis van 22 reviews