Sorteren

Reviews over accommodaties in Oppland

prima mooi gelegen camping met supermooi sanitair

Ton de Rooij
    6-9-2017
    mooi gelegen aan het meer, voldoende ruimte voor caravan/vouwwagen/tent als je vroeg in de middag arriveert in het hoogseizoen. Geen vast afgebakende plekken. Erg mooie keuken en sanitairgebouw midden op het terrein. VVV in het dorp met goede info.

Nooit meer

Diana
    18-6-2017
    We hadden een langer reis van ruim 500km achter de rug. Daarom kwamen we pas om 16.30 aan. Gevraagd of het winkeltje nog open was. Ja tot 18 uur, hier moet je lopend doen. Geen probleem. Bij het winkeltje aangekomen is de boel al dicht om 16 uur. Raar dat ze dit niet weten bij de receptie. Wij als een gek weer de auto in en 20km verder een supermarkt gevonden. De douchecabine was erg klein. Een zeepje van de grond oprapen gaat lastig. Veel schimmel kitranden. In het beddengoed zat verf. De bedden zijn erg klein. Bergruimte in de keuken is er niet. Op het terras staat kapotte stoelen en het hekwerk is verrot. Er liggen vieze vloerkleden op de grond in de woonkamer. Op het terrein is niks open. Alles is gebaseerd op de wintersport. De omgeving is geweldig..

Fred
    7-1-2017

Kamers zijn wel eenvoudig ,maar goed voor te overnachten

zijn hier 4 nachten geweest bedden perfect

Bediening perfect

Ligging geweldig zo tussen die bergen

echt aan te raden als je van natuur en rust houd !!!

Bij problemen met het eten oid wordt alles direct geregeld

Zijn hier met touroperator geweest

Het hotel is een soort museum vindt ik geweldige inrichting veel geleerd over de geschiedenis

Ik heb hier een geweldige vakantie gehad

Zou zo weer gaan

geweldig hotel in een geweldig land

Mooi hotel met heel vriendelijk personeel

Sien Tooms
    14-10-2016
    Hotel elseveter is een sfeervol , kunstzinnig en mooi tradioneel hotel. De kamers zijn eenvoudig en netjes. Het personeel is aardig. Het hotel heeft een mooie historie en prachtige schilderijen. Het eten was heerlijk en meer dan voldoende. Kortom, een geweldig hotel. Sien tooms
Oppland scoort een 7,7 uit 10, op basis van 147 reviews