Sorteren

Reviews over accommodaties in Oppland

Prima camping voor wandelingen

Renske
    31-7-2018

Een mooie camping, gelegen aan een meer vlakbij nationaal park Jottumheim. Vanuit de camping zijn er diverse excursies mogelijk en de eigenaar organiseert ook allerlei activiteiten als gletsjertochten, etc.

Het sanitair werd alleen niet helemaal goed bijgehouden, maar verder prima camping met veel Nederlanders en mooie natuur.

Geweldige reis en reisleider Peter

Marian
    2-3-2018

Prachtig hotel in Fagernes aan het meer.

Park meer voor de wintersporters

Jelle
    4-9-2017

De meesten huisjes zijn van privé- eigenaren, maar het park is vooral gericht op de wintersport. Het huisje waarin wij zaten was klein, maar fijn en gezellig met een goede boxspring. Op het park zelf is overdag een supermarkt geopend voor de directe boodschappen, verder is op het park niks te beleven. Voor activiteiten heb je de auto nodig. Voor kinderen is er niks te doen, zelf het zwembad is gesloten.

mooi hotel aan meer

mario
    9-7-2017

Met een groepsreis in dit centraal gelegen hotel.

eten vnl. Inbuffetvorm was goed. Ontbijt met veel keuze.

ideale plek om verschillende plekken van Noorwegen te ontdekken.

Fjorden, watervallen en veel groen. Zelfs rendieren in het wild gezien.

We hebven veel over Noorwegen geleerd door onze chauffeur Peter van de touroperator.

Kamers in het hotel simpel en aan straatzijde rumoerig.

In de eetzaal was er veel herrie, zeker bij volle bezetting