Oppland

Reviews over accommodaties in Oppland

Fantastisch!

crtimmermans,
    10-10-2018

Fantastische plek, prachtig gelegen, mooie uitzichten, schitterende wandelingen, hele lieve gastvrouw, die alles voor je regelt. Elanden en vos gespot in de omgeving. Absoluut de moeite waard. Ook de huisjes zijn sfeervol ingericht

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Fantastisch en voor een ieder een aanrader!

Famlie van Dam,
    26-8-2018

Een geweldige camping! Camping ligt in een schitterende omgeving. We ontvingen van de eigenaren, Jos en Gea, een warm welkom! Wij zijn een week op deze camping gebleven. Sanitair was schoon. Elke dag vers brood. Een echte aanrader!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Fantastische natuur camping

Henk Zwagerman,
    25-8-2018

Een fantastische natuur camping waar je zelf een plekje mag uitzoeken of één van de fijne blokhutjes huurt. Ook de huisjes zijn basic; geen stromend water of een keuken, maar één met de natuur, zoals kamperen hoort te zijn. De camping ligt aan een meer en is terrasvormig; altijd een mooi uitzicht. Sanitair basic, maar brandschoon. Wel weinig douches; één heren en dames douche is wel wat weinig ondanks dat het een kleine camping is. Andere kant is dat ik bijna nooit hoefde te wachten.

Eigenaar is oud, maar super betrokken en de omgeving heeff veel mooie natuur, maar geen echte andere toeristische trekpleister. Wij kwamen hier heerlijk tot rust.

Gereisd met partner in augustus 2018

Niet te overtreffen!

Ypie,
    20-8-2018

Rust, ruimte, uitzicht en vooral stilte. Gelegen aan een meer, volop zwemvertier dus. Fijne Nederlandse eigenaars die je een welkom geven. Schoon sanitair. Voor ons de allermooiste gelegen camping.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Erg vriendelijk, schoon sanitair en mooi gelegen.

Edwin,
    15-8-2018

We hadden een lange reis achter de rug. We werden erg warm ontvangen. De eigenaars zijn van Nederlandse afkomst. Erg vriendelijk. Ze verzorgden ook direct een maaltijd voor ons. De camping ligt tussen twee bergen in. Heerlijk rustig gelegen. We hebben vandaag een leuke wandeling gemaakt over de heuvels. Het sanitair is ontzettend netjes en schoon. Kosten voor het douchen valt mee. Voor jonge kinderen is er een speeltuintje. Je kunt er brood bestellen voor de volgende morgen. Er is ook een kookgelegenheid met oventje. Kortom: een aanrader voor reizigers met tent, camper of caravan.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018