Trysil

We hebben een aantal aanbieders voor Trysil voor je op een rij gezet:

vakanties Trysil

We hebben een aantal aanbieders voor Trysil voor je op een rij gezet:

Reviews over Trysil

Zeer geschikt voor gezinnen.

Marjolein
    4-3-2018

Mooi skigebied met vrij veel pistes. Met name rode en blauwe pistes. Weinig uitdaging voor de gevorderde skiër. Leuke plek voor kinderen. Geen kabine-liften, alleen sleep- en stoeltjesliften. Vergeleken met de Alpen erg rustig op de pistes ondanks de voorjaarsvakantie.

Gereisd Met oudere kinderen in Thu Feb 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Fantastisch!

Martijn
    5-1-2018

Noorwegen is echt the place to be (als je bereid bent om stukken meer voor je eten en drinken te betalen)

Pistes zijn geweldig. Fantastische uitzichten. Helaas niet de superlange afdalingen als in de Alpen maar door de rust sta je niet lang te wachten bij de liften.

Gereisd Met vrienden in Sun Jan 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Sprookjesboek

Ellie slokker capel
    5-9-2016

Als je van natuur houd moet je in trysil hyttegrend orangeset zijn. Daar word je warm onthaald door nederlandse eigenaars ilja en evander. Kom op deze plaats graag. Hou je van skieen kun je daar ook zeker terrecht.

Gereisd Met partner in Mon Aug 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Trysil, goed om te skiën, slecht om je te vermaken

Pjotr
    1-6-2012

Geen of weinig wachtrijen bij de pistes, zo heb ik gehoord. Prima aantal kilometers pistes. Tot op heden voldoende liften. Wel weinig horeca en weinig variatie hierin. Aprës ski hebben ze daar echt niet uitgevonden, of je moet een stel dronken Noren als zodanig beschouwen.

Gereisd Met partner in mei 2012

Heerlijke 2 weken doorgebracht

Outdoorfan
    23-10-2011

Heerlijk, rustig en groot. Ruime huizen voor goede prijzen geen wachtrij voor beginners en gevorde voldoende pistes. Gezellig dorpje en de apres ski is ook steeds meer in op komst. Ga er graag weer terug

Gereisd Met jonge kinderen in december 2006
Trysil scoort een 8 uit 10, op basis van 31 reviews