• Type accommodatie

Reviews over accommodaties in Hedmark

goede doorgangscamping

Mieke
    9-8-2017

Een prima camping voor een paar dagen Oslo of als je van of naar de boot naar Denemarken moet. Fantastisch mooi sanitair, privé-badkamers met toilet. Erg schoon ook.(douchen 20 NOK voor 5 min.) Alleen het geluid van de weg langs de camping vond ik wel storend.

Heel goed en gastvrij

Martin de Vries
    12-4-2017

Een kleinschalig hotel (19 kamers) op een mooie rustige maar centrale plek naar diverse skigebieden (Noorwegen - Zweden). Zeer aan te bevelen, zo ook het a la carte restaurant..

prima hotel in winterwonderland

Pim van Reij
    19-3-2017

Iedeaal hotel voor natuur en rustzoekers met perfecte langlaufmogelijkheden vanuit hotel.

Zeer gastvrije eigenaars met prima keuken.

Noorwegen op z'n best!

Ook in de zomer de moeite waard om het oostelijke deel van Noorwegen mee te nemen in je vakantie naar Noorwegen.

Geweldig!

Liesbeth
    2-8-2016

Tijdens onze rondreis door Scandinavië verbleven we 4 dagen in Trysil. Een prachtige omgeving en de perfecte uitvalsbasis voor verschillende activiteten. Wij maakten een raft-tocht op de rivier en mountainbikten ide prachtige bike arena van Trysil. Ook voor ongeoefende fietsers heel goed te doen.

Onze mannen gingen nog een middag op stap met de nederlandse visgids Chris Hendriks (verblijft op de camping) om te vliegvissen op verschillende plekken in de omgeving. Allemaal prachtige ervaringen.

De huisjes op de camping zijn enigszins gedateerd, maar prima voor elkaar. Op de camping kun je BBQ'en of picknicken aan de oever van de rivier of in één van de grillhutten. Zeer sfeervol!

Wij hebben genoten in de dagen dat we hier waren. In de winter zal het hier vast en zeker fantastisch zijn en de afstamd tot de skipistes (met skibussen bereikbaar) is maar kort.

Kortom een echte aanrader voor liefhebbers van natuur en outdoor activiteiten!

Evander en Ilja zijn zeer gastvrij en behulpzaam,wij hebben ons echt welkom gevoeld.

Hedmark scoort een 7,9 uit 10, op basis van 51 reviews