Hedmark

Reviews over accommodaties in Hedmark

Rust en Ruimte

Kosterman,
    23-7-2018

Vanaf de boot in Olso was het een kleine 3 uur rijden naar Koppang Camping, daar aangekomen konden we ons melden aan het loket bij de kiosk. We werden begroet door de eigenaren Edward en Diane. Na een kort onderonsje reden we naar de vierpersoons hut. Wat ons opviel was de rust en de natuur op de camping. Ruime plaatsen voor tent, caravan en camper. De hut was goed verzorgt en netjes. De omgeving van de camping leent zich goed voor wandelingen, fietstochten (flink klimmen) en vissen. Als je een beetje op de bewegwijzering let kan je ook nog in een (heel) klein openlucht museum (gratis) terecht komen. Met een kleine klim aldaar geniet je van een fantastisch vergezicht over het dal. Vissen kan je daar in de omgeving ook goed, viskaarten (dag/week) zijn verkrijgbaar in de kiosk, zowel met de vlieghengel (in de Glomma) als met de vaste stok in het Kjemsjøen, hier is ook een zwemstrandje. Dit meertje ligt net buiten het dorp Koppang. In het

Gereisd met partner in juli 2018

Geweldig mooie camping

Paul,
    15-7-2018

Fraaie camping met mooie doch eenvoudige hutten. Vriendelijke en behulpzame nederlandse eigenaren.

Ligging aan rivier de Glomma

Gereisd met vrienden in juni 2017

Mooie locatie, prima voorzieningen en schoon.

Rick,
    15-7-2018

Kom nu al een aantal jaren met veel plezier op Koppang Camping. Wij huren meestal een houten hut die voorzien is van vele gemakken zoals een douche een toliet een keuken met elektrische kookplaat en stromend water (warm en koud). De hutten zijn altijd schoon en vertonen geen enkel gebrek. Sinds een paar jaar heeft de campingeigenaar grote houten terassen aan de hutten gekoppeld waardoor je heerlijk buiten kan ontbijten/dineren of gewoon effe relaxen. De ligging is super direct aan de prachtige Glomma rivier en op paar km afstand van Koppang centrum voor al je boodschappen etc. Op de camping is een groot sanitair gebouw met douches en toiletten die elke dag keurig schoon worden gemaakt. Naast het sanitair gebouw is er een afwas en was ruimte en je kan er ook nog gebruik maken van de oven die er staat. Vele campers en caravans staan er ook op het ruime terrein dat prachtig tussen de bomen is gesitueerd. Perfecte camping echt top!

Gereisd met vrienden in juli 2018

Een geweldige week gehad!!

Henrita Fijnenberg,
    15-7-2018

Een weekje onthaast in dit prachtige land. Genoten van de rust en ruimte op de camping. Een belevenis om rond de langste dag geen echte duisternis te zien.

De hut was prima op orde, schoon en geen defecten.

Het sanitair-gebouw was keurig.

De eigenaren zijn vriendelijk en hulpvaardig.

In de omgeving is genoeg te doen, zoals spoorwegmuseum en een openluchtmuseum.

Verder genoten aan de waterkant van de Glomma.

Gereisd met partner in juni 2018

Geweldige plek

Marjolein,
    4-3-2018

erg mooi en groot kindvriendelijk hotel aan de skipiste met goede voorzieningen zoals meerdere restaurants en een ruim zwembad

Gereisd met oudere kinderen in februari 2018